Komunikaty PR

Premiera linii sugarfree w polskiej branży słodyczy reklamowych

2023-07-03  |  12:00
Biuro prasowe

Gwarantuje identyczne wrażenia po przełamaniu, tę samą konsystencję oraz kolor, co standardowa czekolada mleczna. Różnica jest tylko jedna – ma w składzie 0 gramów cukru. Czekolada mleczna z linii sugarfree od firmy SLODKIE to nowość na rynku słodyczy reklamowych, na którą od dawna czekali klienci.

Pastylki i gumy bez cukru to pewien standard na rynku słodyczy reklamowych. Postanowiliśmy więc podnieść poprzeczkę wyżej, oferując klientom karmelki, lizaki czy ciasteczka stworzone na bazie alternatywnych słodzików. Teraz w naszej linii sugarfree pojawiła się również czekolada mleczna, która smakiem nie odbiega od tradycyjnych słodyczy, a jednocześnie jest pozbawiona nawet śladowych ilości cukru. Na taki produkt czekali nasi klienci już od dawna, a czekolada jest dostępna w ponad 120 różnych wariantach! – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Produkty z linii sugarfree dosładzane są syropem z agawy oraz izomaltem. Cała oferta sugarfree to odpowiedź producenta na potrzeby klientów, którzy – pragnąc czegoś słodkiego – unikają jednocześnie białego cukru. Jak dodaje Anna Garmada: Długo czekaliśmy na wprowadzenie słodyczy bezcukrowych, czyli w pełni bezpiecznych dla diabetyków. Naszą nową ofertą chcemy pokazać, że można połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli stworzyć atrakcyjną, spersonalizowaną reklamę swojej marki w wersji bez cukru.

Linię produktów sugarfree wzbogaconą o nową czekoladę bez grama cukru znaleźć można na stronie: www.slodkie.com/katalog/slodycze-reklamowe/linia-sugarfree/.

Promocję oferty bezcukrowej SLODKIE połączyło z wprowadzeniem nowego opakowania – papieru z dodatkiem włókien trawy. Jest to materiał wyprodukowany w trosce i z najwyższą dbałością o środowisko. Zawiera do 40% włókien trawy, a pozostałą część dopełniają tzw. włókna pierwotne. Trawa wykorzystana do tego papieru pochodzi z obszarów kompensacji ekologicznej, a sam produkt posiada doskonały bilans ekologiczny – jego produkcja pozwala zaoszczędzić zużycie wody, energii, nie wymaga stosowania dużej ilości substancji chemicznych, co wpływa także na zmniejszenie emisji CO2 o około 75%.

Nasza kolejna nowość, czyli papier z dodatkiem włókien trawy, jest w 100% biodegradowalna i posiada certyfikat kompostowalności. Cechuje się łatwiejszą obróbką, dzięki czemu przy produkcji opakowania powstaje mniej pęknięć w miejscach zagięć. To opakowanie doskonale sprawdza się także w druku – podkreśla Anna Garmada.

Naturalny w dotyku oraz wyglądzie papier z dodatkiem włókien trawy posiada atest do kontaktu z żywnością oraz certyfikat FSC®, co gwarantuje, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu. To innowacyjne, ekologiczne opakowanie doskonale dopełnienia ideę zrównoważonej produkcji, która wpisuje się w filozofię firmy SLODKIE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.