Komunikaty PR

Premiera marki kosmetyków do makijażu Colour Junika w Kontigo

2021-02-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Kapusta
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Do pobrania Junika ( 0.71 MB )

Premiera marki kosmetyków do makijażu Colour Junika w Kontigo

Polska sieć sklepów kosmetycznych Kontigo poszerza ofertę o Colour Junika, nową markę kosmetyków do makijażu. To linia, która powstała z myślą o pewnych siebie, rozwijających swój styl kobietach. Kosmetyki Colour Junika wyrażają twórczą i dziewczęcą energię, co widać nie tylko w samych produktach, ale i starannie zaprojektowanych opakowaniach. Marka jest dostępna wyłącznie w Kontigo, zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.

Nowa linia kosmetyków Colour Junika jest skierowana przede wszystkim do pełnych dziewczęcej energii i radości kobiet. Marce towarzyszy hasło Colour your beauty, które zachęca do podkreślenia swojej naturalnej urody na wiele różnych sposobów. Szeroki wachlarz produktów do makijażu ułatwia eksperymentowanie z rozmaitymi stylami kolorystycznymi. Do wyboru są paletki w klimacie street art, błyszczące morskie odcienie, neonowe nuty czy delikatne pastele. Barwne kredki, pomadki, bronzery i róże otwierają wiele możliwości, jak najlepiej wyrazić swoją osobowość. Seria bazuje na delikatnych i lekkich formułach, wzbogaconych o pielęgnujące składniki.

Cieszymy się, że poszerzyliśmy asortyment Kontigo o kolejną markę. Colour Junika została stworzona głównie z myślą o naszej młodszej klientce, która podchodzi do makijażu w spontaniczny i kreatywny sposób. Chcemy, by każda z kobiet czuła się zachęcona do odkrywania na nowo swojego piękna i poszukiwania świeżych sposobów na wyrażenie siebie – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.

O produktach marki Colour Junika

W skład nowej linii kosmetyków do makijażu wchodzą: paletki kolorowych cieni do powiek, uniwersalne kremy BB, bronzery i rozświetlacze, sypki bananowy puder, zestawy do konturowania i modelowania twarzy, tusze do rzęs, kolorowe kredki do oczu, matowe pomadki w płynie, kolorowe balsamy do ust i błyszczyki.

Produkty marki Colour Junika są dostępne wyłącznie w sieci Kontigo. Można je nabyć zarówno w sklepie online, jak i w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.