Premiera: Natec Colors Series – przełam rutynę z nowymi podkładkami
Podkładki Natec Colors Series to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą wizualnie uatrakcyjnić swoje stanowisko pracy i rozrywki. Pozwolą nadać biurku unikalny styl, jednocześnie pobudzając pokłady kreatywności.
W ofercie marki dostępne są aż cztery różnokolorowe modele o wymiarach 300x250x2,5 mm. Wśród nich znajdują się zarówno klasyczne warianty, jak Obsidian Black, ale także nowe, oryginalne i świeże barwy: Stony Grey, Misty Rose oraz Viva Magenta. Ostatnia z przedstawionych opcji wpisuje się w najmodniejszy kolor 2023 roku według Pantone. Dla osób preferujących większe maty, w ofercie marki Natec dostępna jest również wersja podkładki Natec Colors Obsidian Black o wymiarach 800x400x2,5 mm.
Oryginalna kolorystyka to jednak nie wszystko. Jak deklaruje producent podkładki Natec Colors Series to precyzja – wynikająca głównie z wysokiej jakości splotu oraz wsparcia dla sensorów optycznych i laserowych. Nie bez znaczenia jest też trwałość. Strzępieniu materiału zapobiegają obszyte krawędzie, a pełna odporność na wilgoć i zalanie nie tylko chroni, ale także ułatwia czyszczenie podkładki. Dzięki temu będzie ona służyć przez wiele lat.
Podkładki Natec Colors Series będą dostępne w prognozowanych cenach 19,99 zł (300x250 mm) oraz 29,99 zł (800x400 mm).
Wyróżniki produktu:
- Gładka, przyjemna w dotyku tkanina
- Wodoodporna warstwa wierzchnia
- Antypoślizgowa guma zwiększająca stabilność
- Kompatybilna z sensorami optycznymi i laserowymi
- Obszycie krawędzi zwiększające trwałość
Dane techniczne:
- Materiał: guma, tkanina
- Wodoodporność: tak
- Kolor: czarny, szary, różowy, viva magenta
- Wymiary: 300x250x2,5 mm (dodatkowa wersja Natec Colors Obsidian Black o wymiarach 800x400x 2,5 mm)

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.