Premiera zwariowanego reality show już jutro na Steam!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Najnowsza produkcja Vixa Games – The Crackpet Show – już 16 grudnia trafi do sprzedaży w trybie wczesnego dostępu w sklepie Steam. Cenę gry ustalono na 16.99 USD. Premierowa wersja rogalikowej strzelanki zapewni kilka godzin zróżnicowanej zabawy. W kolejnych tygodniach planowane są nowe aktualizacje. Tytuł będzie dostępny w 10 wersjach językowych. Studio w przyszłym roku planuje udostępnić grę na konsolach Nintendo Switch, Xbox i PlayStation. W przyszłym roku Vixa Games rozważa debiut na rynku NewConnect.
- Już 16 grudnia w sklepie Steam udostępnimy w trybie early access naszą kolejną autorską grę – The Crackpet Show. To tytuł dedykowany dorosłym graczom z kreskówkowym stylem graficznym, który oferuje mnóstwo zabawy zarówno w trybie single-player, jak również w trybie kooperacji. Chcemy rozwijać ten projekt, dlatego The Crackpet Show w przyszłym roku pojawi się także na konsolach Nintendo Switch, Xbox i PlayStation - mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games. - Liczymy na to, że produkcja zostanie dobrze przyjęta przez graczy, co oczywiście powinno bezpośrednio przełożyć się na wyniki sprzedaży - dodaje.
The Crackpet Show to napakowana akcją rogalikowa strzelanka, w której zmutowane zwierzaki walczą w reality show, zwalczając swoich oponentów przy użyciu wymyślnych broni i perków. Mechanika gry obejmuje walkę ze zmutowanymi stworzeniami w specjalnie stworzonych arenach walki. Stawiając czoła niezliczonym wrogom i eksplorując podziemia, gracze starają się zdobyć popularność i sławę wśród widzów oraz zdobywają polubienia i nagrody od sponsorów. W fabule pojawiają się postaci inspirowane kultowym serialem animowanym Happy Tree Friends. The Crackpet Show to gra z mnóstwem akcji typu bullet hell, która jest przeznaczona dla maksymalnie czterech graczy.
- Premiera gry to dopiero jej początek. W kolejnych tygodniach gracze mogą spodziewać się regularnych aktualizacji. Wprowadzimy m.in. zupełnie nowe postacie, nowych przeciwników i brutalnych bossów, zwariowane i potężne bronie oraz więcej bonusów od sponsorów, tajemne pokoje i nowe mechaniki - zapowiada Juliusz Mićko.
Wydawcą The Crackpet Show jest Ravenage. Budżet gry wynosi ok. 1,5 mln zł.
Vixa Games jednocześnie pracuje nad nowymi tytułami - Horrorchero i Caravan. Pierwsza z nich dedykowana jest fanom gier typu survival horror, druga miłośnikom gier handlowych z elementami akcji. Horrorchero ma być grą z mrocznym klimatem i licznymi inspiracjami kultowymi dziełami grozy. Model rozgrywki koncentruje się na przetrwaniu w wysoce nieprzyjaznym środowisku, gdzie trudność przeżycia wzrasta wraz z upływem czasu. Drugi projekt – Caravan – rozegra się w postapokaliptycznym świecie, w którym zadaniem gracza jest budowa, rozwój tytułowej karawany pojazdów oraz przetrwanie. Tytuł jest silnie inspirowany filmami z serii Mad Max.
W 2022 roku Vixa Games planuje debiut na rynku NewConnect.
Pobierz press kit: https://drive.google.com/drive/folders/1UcJ76a-cFMqZcnYOJ7yzLrVduszBum1y
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1390700/The_Crackpet_Show/
***
O Vixa Games:
Vixa Games to niezależny producent gier, specjalizujący się w tworzeniu casualowych produkcji z segmentu Indie Premium. Strategia studia, działającego od 2016 r., zakłada produkcję co najmniej dwóch średniobudżetowych tytułów rocznie. Są one dedykowane najważniejszym platformom dystrybucyjnym, m.in. Nintendo Switch, konsolom PlayStation, Xbox oraz komputerom stacjonarnym. Najpopularniejsze dotychczasowe gry z portfolio Vixa Games to m.in. Jumping Joe i Love Colors. 16 grudnia Vixa Games zaprezentuje swój najnowszy tytuł The Crackpet Show, który będzie zadebiutuje w trybie early access na platformie Steam. Studio zapowiada także premierę gry Dino Galaxy Tennis na konsolę Nintendo Switch, która planowana jest w Q1 2022 r. Przyszłoroczne plany Vixa Games zakładają debiut na rynku NewConnect.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.