Komunikaty PR

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią

2020-11-26  |  09:40
Biuro prasowe

Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Pod koniec zeszłego roku Primavera Parfum nawiązała współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby chińską platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związała się z kolejnym serwisem, który wchodzi w skład holdingu – Koala.com, a następnie z: Sasa.com, Suning.com oraz Vip.com. Dzięki podpisanym umowom, jeden z wiodących, krajowych dystrybutorów e-commerce oferuje usługę wprowadzania polskich marek na chiński rynek online – nawet w ciągu dwóch tygodni od zawarcia współpracy dystrybucyjnej. Tym samym otwiera przed nimi możliwość dotarcia do grona 855 mln konsumentów. Poza wsparciem sprzedażowym Primavera Parfum zapewnia również szeroko pojęte doradztwo w zakresie marketingu. Teraz przed jej klientami pojawiają się kolejne możliwości ekspansji.

Na początku listopada br. dystrybutor podpisał porozumienie z Grupą Lazada, wiodącą platformą e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej. Aktualnie obecna jest ona w sześciu krajach - Indonezji, Malezji, Filipinach, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży online w tamtym regionie świata, prognozuje się, że w 2030 roku baza klientów Grupy przekroczy pułap 300 milionów.

Primavera Parfum stała się pierwszą polską firmą kosmetyczną współpracującą z flagowym produktem Lazady - serwisem LazMall Global. To właśnie tam powstanie sklep Look Amazing z szeroką ofertą polskich kosmetyków i nie tylko. Uruchomiona w 2018 roku platforma zakupowa oferuje blisko 18 tysięcy międzynarodowych i lokalnych marek, a przy tym wyznacza nowy standard w handlu detalicznym - gwarantuje konsumentom 100% autentyczności produktu, 15-dniową politykę zwrotu oraz szybką dostawę. Jest to możliwe dzięki zarządzanemu przez Grupę centralnemu magazynowi w Hongkongu.

To drugi po Chinach rejon naszych wschodnich wpływów. Od dawna myśleliśmy o ekspansji rynku Azji Południowo-Wschodniej. To dynamicznie rozwijający się rynek o wartości 2,7 miliarda  dolarów, co czyni go czwartym co do wielkości regionem pod względem PKB - po USA, UE i Chinach. Około 55% tamtejszej populacji używa Internetu, a większość jego użytkowników  to ludzie młodzi, w wieku 20-49 lat, zainteresowani markami importowanymi. Z tego powodu region ten oferuje niemal nieograniczony potencjał wzrostu – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Primavera Parfum oferuje kompleksową usługę na rynku Azji Południowo-Wschodniej. Poza wsparciem dystrybucyjnym oraz sprzedażowym, polski dystrybutor e-commerce pomaga zbudować świadomość marki w regionie w oparciu o najefektywniejsze narzędzia marketingowe - od stworzenia strategii, przez zarządzanie azjatyckimi mediami społecznościowymi, po współpracę z lokalnymi influencerami.

Więcej informacji o Primavera Parfum znajduje się na oficjalnej stronie dystrybutora: https://www.primaveraperfum.pl .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.