Komunikaty PR

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią

2020-11-26  |  09:40
Biuro prasowe

Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Pod koniec zeszłego roku Primavera Parfum nawiązała współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby chińską platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związała się z kolejnym serwisem, który wchodzi w skład holdingu – Koala.com, a następnie z: Sasa.com, Suning.com oraz Vip.com. Dzięki podpisanym umowom, jeden z wiodących, krajowych dystrybutorów e-commerce oferuje usługę wprowadzania polskich marek na chiński rynek online – nawet w ciągu dwóch tygodni od zawarcia współpracy dystrybucyjnej. Tym samym otwiera przed nimi możliwość dotarcia do grona 855 mln konsumentów. Poza wsparciem sprzedażowym Primavera Parfum zapewnia również szeroko pojęte doradztwo w zakresie marketingu. Teraz przed jej klientami pojawiają się kolejne możliwości ekspansji.

Na początku listopada br. dystrybutor podpisał porozumienie z Grupą Lazada, wiodącą platformą e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej. Aktualnie obecna jest ona w sześciu krajach - Indonezji, Malezji, Filipinach, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży online w tamtym regionie świata, prognozuje się, że w 2030 roku baza klientów Grupy przekroczy pułap 300 milionów.

Primavera Parfum stała się pierwszą polską firmą kosmetyczną współpracującą z flagowym produktem Lazady - serwisem LazMall Global. To właśnie tam powstanie sklep Look Amazing z szeroką ofertą polskich kosmetyków i nie tylko. Uruchomiona w 2018 roku platforma zakupowa oferuje blisko 18 tysięcy międzynarodowych i lokalnych marek, a przy tym wyznacza nowy standard w handlu detalicznym - gwarantuje konsumentom 100% autentyczności produktu, 15-dniową politykę zwrotu oraz szybką dostawę. Jest to możliwe dzięki zarządzanemu przez Grupę centralnemu magazynowi w Hongkongu.

To drugi po Chinach rejon naszych wschodnich wpływów. Od dawna myśleliśmy o ekspansji rynku Azji Południowo-Wschodniej. To dynamicznie rozwijający się rynek o wartości 2,7 miliarda  dolarów, co czyni go czwartym co do wielkości regionem pod względem PKB - po USA, UE i Chinach. Około 55% tamtejszej populacji używa Internetu, a większość jego użytkowników  to ludzie młodzi, w wieku 20-49 lat, zainteresowani markami importowanymi. Z tego powodu region ten oferuje niemal nieograniczony potencjał wzrostu – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Primavera Parfum oferuje kompleksową usługę na rynku Azji Południowo-Wschodniej. Poza wsparciem dystrybucyjnym oraz sprzedażowym, polski dystrybutor e-commerce pomaga zbudować świadomość marki w regionie w oparciu o najefektywniejsze narzędzia marketingowe - od stworzenia strategii, przez zarządzanie azjatyckimi mediami społecznościowymi, po współpracę z lokalnymi influencerami.

Więcej informacji o Primavera Parfum znajduje się na oficjalnej stronie dystrybutora: https://www.primaveraperfum.pl .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps! Biuro prasowe
2024-07-31 | 10:30

Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!

31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty
Handel Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
2024-07-31 | 08:40

Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu

Polscy konsumenci nie stronią od e-zakupów zagranicznych. W polskich sklepach internetowych robi zakupy aż 75% internautów, a aż 30% użytkowników Internetu w naszym kraju
Handel Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use
2024-07-31 | 01:00

Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use

Centrum handlowe Port Łódź należące do Ingka Centres, to nowoczesna przestrzeń z licznymi rozwiązaniami technologicznymi, które umożliwiają ograniczenie negatywnego wpływu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.