Komunikaty PR

40 tys. posiłków dla zwierząt w schroniskach – finał akcji „Kupując Pomagasz"

2022-01-27  |  10:00

Aż 4,5 tony karmy dla zwierząt trafi do schronisk w całej Polsce – to efekt akcji „Kupując Pomagasz” marki Butcher’s.

 

To już piąta edycja akcji. W tym roku Butcher’s współpracował z 11 sklepami internetowymi. Zamysł akcji jest następujący: za każdy sprzedany przez jedenastu partnerów akcji produkt Bucher’s marka przekaże wybranym schroniskom 100g karmy. Dodatkowo, klienci mogli wesprzeć schronisko w Milanówku kupując karmę na Allegro lub rejestrując na przeznaczonej do tego stronie internetowej paragony ze sklepów stacjonarnych. Dzięki niej podopieczni 12 schronisk otrzymają 40 tys. pełnowartościowych posiłków.

 

Poza bezpośrednim wsparciem schronisk w ramach CSR, akcja miała też podnieść świadomość sytuacji bezdomnych zwierząt wśród społeczeństwa.

 

– Długoterminowym celem „Kupując Pomagasz” jest to, by wskazać ludziom potrzeby bezdomnych zwierząt i schronisk opiekujących się nimi. Liczymy, że dzięki temu będą oni skłonni do pomocy nie tylko w czasie trwania aktywacji. Zdajemy sobie sprawę z tego, że budowanie takich postaw wymaga konsekwencji, dlatego zorganizowaliśmy akcję po raz piąty – mówi Magdalena Sztylkowska, Head of Marketing w Butcher’s Pet Care Polska.

 

Coraz większy odsetek klientów podejmując decyzję o zakupach kieruje się tym, czy marka faktycznie działa w zgodzie z głoszonymi wartościami, a nie tylko motywuje się zyskiem. “Od dzisiejszych firm wciąż oczekuje się, że będą przynosić zyski, ale osiągnięcie prawdziwego sukcesu wymaga pokazania znaczącego pozytywnego wpływu na świat wokół, czego coraz bardziej domagają się klienci i pracownicy” – pisała Autumn Strier we wrześniu 2021 roku w Forbsie.[1] Potwierdzają to też liczby. Badania wskazują, że troska o otoczenie, w którym marka funkcjonuje i realne działania, które to potwierdzają, w dłuższej perspektywie skutkują przywiązaniem do marki.[2]

 

– Dla Butcher’s inicjatywy CSR stanowią połączenie istotnego z punktu widzenia marki celu, jakim jest budowanie pozycji na rynku z realizacją istotnych wartości. Dobrostan zwierząt – i tych z troskliwymi opiekunami, i tych, dla których los nie był tak łaskawy – jest dla nas autentyczną wartością, którą się kierujemy – podsumowuje Magdalena Sztylkowska.

 

Pracownicy schronisk i fundacji zajmujących się bezpańskimi zwierzętami zwracają uwagę na to, że w trakcie pandemii wiele osób zdecydowało się na zwierzęta jako sposób na radzenie sobie z izolacją społeczną. Niestety w części przypadków decyzje te były nieprzemyślane – z opłakanym skutkiem dla czworonogów.

 

– Życzylibyśmy sobie, żeby akcje takie jak „Kupując Pomagasz” były niepotrzebne, a każdy czworonóg miał pełną miskę i ciepły kąt. Niestety tak nie jest, ale dzięki takim akcjom możemy zrealizować ten cel – mówi Sztylkowska.

 

To już piąta edycja akcji brytyjskiego producenta karmy dla zwierząt przeprowadzana we współpracy z wybranymi sklepami. W tym roku trwała ona od 15 listopada do 15 stycznia. W tym roku udało się zebrać 4,5 tony karmy, co się przekłada na 40 tys. wysokiej jakości posiłków dla podopiecznych schronisk.

 

 

 

[1] Autumn Stirer, „Want Loyal Customers And Employees? Build The Right CSR Program”, Forbes, https://www.forbes.com/sites/forbesnonprofitcouncil/2021/09/02/want-loyal-customers-and-employees-build-the-right-csr-program/

[2] https://link.springer.com/article/10.1007/s11002-017-9433-6

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.