427 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientów
427 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientów
Sieć stacji Circle K już po raz trzeci zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Klienci firmy od 20 grudnia do 30 stycznia mogli wspierać WOŚP, wrzucając datki do puszek na stacjach w całej Polsce. Dodatkowo, Circle K wsparło 30. Finał darowizną oraz dodatkowymi środkami pieniężnymi na Moto Orkiestrę. To wszystko pozwoliło zebrać łącznie kwotę 427 tysięcy złotych, dzięki której udało się wesprzeć tegoroczne cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Cieszy mnie zaangażowanie naszych klientów i pracowników w działania na rzecz społeczności, z przyjemnością przekazujemy zebraną kwotę w ręce Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zaangażowaliśmy się w tegoroczną zbiórkę na kilka sposobów – udostępniając puszki na naszych stacjach, czy sponsorując jeden z największych eventów w dniu Wielkiego Finału, czyli Moto Orkiestrę. Wspólnymi siłami wsparliśmy kwestę środków, które pomogą WOŚP zapewnić jak najwyższy standard diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci w polskich szpitalach. To jedno z wielu działań społecznych, które prowadzimy w Circle K, by pomagać na okrągło - mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji Circle K Polska.
W okresie 20 grudnia – 30 stycznia na stacjach Circle K w całej Polsce można było przekazywać datki na WOŚP, korzystając ze specjalnie do tego przygotowanych puszek. To już trzecia edycja, w której uczestniczy firma i poza zbiórką na stacjach paliw prowadzi dodatkowe działania na rzecz fundacji. Podobnie jak przy okazji poprzedniego finału Orkiestry, do wspólnej gry dla WOŚP włączyli się również pracownicy Circle K. W ramach wolontariatu pracowniczego przedstawiciele Circle K wspólnie z WOŚP przygotowywali i pakowali do wysyłki puszki oraz pakiety materiałów dla sztabów. Ponadto, sieć stacji paliw została głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry – corocznej imprezy motoryzacyjnej, która odbywa się w dzień Wielkiego Finału. Wydarzeniu na terenie Automobilklubu Polski w dzielnicy Bemowo towarzyszyły liczne atrakcje, takie jak przejazdy z zawodowymi kierowcami, kącik rajdowy dla najmłodszych, Park Maszyn z perełkami wprost ze świata motosportu, m.in. z rajdów, wyścigów czy driftu, oraz licytacje wyjątkowych przedmiotów, które zasiliły skarbonkę WOŚP. Współpraca z Fundacją WOŚP to kolejne działania firmy na rzecz odpowiedzialnego biznesu, odpowiadające celom zrównoważonego rozwoju.
Hasłem przewodnim 30. edycji zbiórki organizowanej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy było „Przejrzyj na oczy”, a przekazana przez Circle K kwota pomoże Fundacji zapewnić jak najwyższy standard diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
***
O firmie Circle K Polska:
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 380 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard), jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi ona działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie ponad 16 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 130 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE). Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/
Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook i Instagram oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.
Pierwsza Gwiazdka Samodzielności zaświeci dla wychowanków pieczy zastępczej
25.11 - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ELIMINACJI PRZEMOCY WOBEC KOBIET
Urodziny Kanga Foundation – nowoczesna dobroczynność w działaniu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.