Komunikaty PR

427 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientów

2022-02-08  |  11:00
Biuro prasowe

427 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientów

Sieć stacji Circle K już po raz trzeci zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Klienci firmy od 20 grudnia do 30 stycznia mogli wspierać WOŚP, wrzucając datki do puszek na stacjach w całej Polsce. Dodatkowo, Circle K wsparło 30. Finał darowizną oraz dodatkowymi środkami pieniężnymi na Moto Orkiestrę. To wszystko pozwoliło zebrać łącznie kwotę 427 tysięcy złotych, dzięki której udało się wesprzeć tegoroczne cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Cieszy mnie zaangażowanie naszych klientów i pracowników w działania na rzecz społeczności, z przyjemnością przekazujemy zebraną kwotę w ręce Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zaangażowaliśmy się w tegoroczną zbiórkę na kilka sposobów – udostępniając puszki na naszych stacjach, czy sponsorując jeden z największych eventów w dniu Wielkiego Finału, czyli Moto Orkiestrę. Wspólnymi siłami wsparliśmy kwestę środków, które pomogą WOŚP zapewnić jak najwyższy standard diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci w polskich szpitalach. To jedno z wielu działań społecznych, które prowadzimy w Circle K, by pomagać na okrągło - mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji Circle K Polska.

W okresie 20 grudnia – 30 stycznia na stacjach Circle K w całej Polsce można było przekazywać datki na WOŚP, korzystając ze specjalnie do tego przygotowanych puszek. To już trzecia edycja, w której uczestniczy firma i poza zbiórką na stacjach paliw prowadzi dodatkowe działania na rzecz fundacji. Podobnie jak przy okazji poprzedniego finału Orkiestry, do wspólnej gry dla WOŚP włączyli się również pracownicy Circle K. W ramach wolontariatu pracowniczego przedstawiciele Circle K wspólnie z WOŚP przygotowywali i pakowali do wysyłki puszki oraz pakiety materiałów dla sztabów. Ponadto, sieć stacji paliw została głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry – corocznej imprezy motoryzacyjnej, która odbywa się w dzień Wielkiego Finału. Wydarzeniu na terenie Automobilklubu Polski w dzielnicy Bemowo towarzyszyły liczne atrakcje, takie jak przejazdy z zawodowymi kierowcami, kącik rajdowy dla najmłodszych, Park Maszyn z perełkami wprost ze świata motosportu, m.in. z rajdów, wyścigów czy driftu, oraz licytacje wyjątkowych przedmiotów, które zasiliły skarbonkę WOŚP. Współpraca z Fundacją WOŚP to kolejne działania firmy na rzecz odpowiedzialnego biznesu, odpowiadające celom zrównoważonego rozwoju.

Hasłem przewodnim 30. edycji zbiórki organizowanej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy było „Przejrzyj na oczy”, a przekazana przez Circle K kwota pomoże Fundacji zapewnić jak najwyższy standard diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

***

O firmie Circle K Polska:

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 380 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard), jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi ona działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie ponad 16 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 130 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE). Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/

Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook i Instagram oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.