Cateringi dietetyczne łączą siły
SuperMenu by Anna Lewandowska zainicjowało wspólną akcję branży cateringów dietetycznych oraz Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH). Jej celem jest skoordynowane dostarczenie kilku tysięcy posiłków dziennie uchodźcom na granicy. Do akcji dołączyło już 31 firm cateringowych.
Rywalizację odstawiamy na bok
Solidaryzując się z uchodźcami z Ukrainy i chcąc nieść im realną, skoordynowaną pomoc, SuperMenu zwróciło się do konkurencji z propozycją współpracy, inicjując akcję branży cateringów dietetycznych w Polsce. Wspólnie będą dostarczać posiłki do ośrodków recepcyjnych na granicy, wspierając tym samym przybywających do Polski uchodźców z Ukrainy, których ewakuacja z kraju trwa zwykle kilkadziesiąt godzin. W ramach akcji nawiązana została także współpraca z Polską Akcją Humanitarną (PAH), która nie tylko wskazuje na bieżąco miejsca, gdzie aktualne potrzeby są największe, ale też wspiera dystrybucję posiłków. Dzięki szybkiej mobilizacji, pierwszy transport z posiłkami został wysłany w nocy z 01/02 marca.
Cateringi dietetyczne łączą siły dla Ukrainy
Na apel o pomoc i dołączenie do inicjatywy odpowiedzieli: MasterLife, Dietly, GoodSpeed (odpowiedzialny za logistykę akcji), Caterings, Gastro Paczka, Love Catering, Eatfit catering, Nice To Fit You, Republika Smakoszy, Dietific, Pomidor&Rukola-catering dietetyczny, Fit Micha, Goodie Foodie, Cymes Catering, Be Fit Catering, Fit Food Catering, Charlie Food and Friends catering, cooKING, KraftBox catering dietetyczny, Fit Point, Bee Healthy, Slim Way, Deli Vege, Smak&Fit, Fit Dieta Catering, Tytka FIT, Prl-box.pl, Smooth Catering, CHEFBOX, BOMBA CATERING, Zdrowe Smaki, Kuroniowie Diety, Fit My Day Catering, Burak Dieta.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.