Komunikaty PR

Cateringi dietetyczne łączą siły

2022-03-03  |  15:00

SuperMenu by Anna Lewandowska zainicjowało wspólną akcję branży cateringów dietetycznych oraz Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH). Jej celem jest skoordynowane dostarczenie kilku tysięcy posiłków dziennie uchodźcom na granicy. Do akcji dołączyło już 31 firm cateringowych.

Rywalizację odstawiamy na bok

Solidaryzując się z uchodźcami z Ukrainy i chcąc nieść im realną, skoordynowaną pomoc, SuperMenu zwróciło się do konkurencji z propozycją współpracy, inicjując akcję branży cateringów dietetycznych w Polsce. Wspólnie będą dostarczać posiłki do ośrodków recepcyjnych na granicy, wspierając tym samym przybywających do Polski uchodźców z Ukrainy, których ewakuacja z kraju trwa zwykle kilkadziesiąt godzin. W ramach akcji nawiązana została także współpraca z Polską Akcją Humanitarną (PAH), która nie tylko wskazuje na bieżąco miejsca, gdzie aktualne potrzeby są największe, ale też wspiera dystrybucję posiłków. Dzięki szybkiej mobilizacji, pierwszy transport z posiłkami został wysłany w nocy z 01/02 marca.

Cateringi dietetyczne łączą siły dla Ukrainy

Na apel o pomoc i dołączenie do inicjatywy odpowiedzieli: MasterLife, Dietly, GoodSpeed (odpowiedzialny za logistykę akcji), Caterings, Gastro Paczka, Love Catering, Eatfit catering, Nice To Fit You, Republika Smakoszy, Dietific, Pomidor&Rukola-catering dietetyczny, Fit Micha, Goodie Foodie, Cymes Catering, Be Fit Catering, Fit Food Catering, Charlie Food and Friends catering, cooKING, KraftBox catering dietetyczny, Fit Point, Bee Healthy, Slim Way, Deli Vege, Smak&Fit, Fit Dieta Catering, Tytka FIT, Prl-box.pl, Smooth Catering, CHEFBOX, BOMBA CATERING, Zdrowe Smaki, Kuroniowie Diety, Fit My Day Catering, Burak Dieta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.