Centrum Korona wspiera lokalne stowarzyszenia i fundacje
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Produkty i akcesoria do pielęgnacji i higieny osobistej, 15 kartonów z odzieżą oraz środki do walki z koronawirusem trafiły w listopadzie do fundacji „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszeń „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”. Darowiznę przekazało Centrum Korona we Wrocławiu.
Centrum Korona regularnie wspiera lokalne fundacje i placówki pomocowe, a także samodzielnie inicjuje wiele działań społecznie odpowiedzialnych. W ostatnim czasie w centrum odbyła się zbiórka krwi, a przed galerią pojawił się pojemnik przeznaczony na nakrętki, z których dochód trafi do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i zostanie przeznaczony na leczenie i rehabilitację małych pacjentów. W listopadzie pomoc otrzymała także fundacja „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszenia „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”.
„Zawsze z radością wspieramy wszystkie akcje społeczne, które choć trochę mogą przyczynić się do poprawy sytuacji osób potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się przekazać artykuły pierwszej potrzeby do lokalnych placówek pomocowych. W obecnej sytuacji pandemicznej mogą się one okazać szczególnie przydatne. Cieszymy się, że możemy pomóc i wierzymy, że nasze działania wywołają uśmiech na niejednej twarzy” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.
Wśród produktów przeznaczonych dla osób potrzebujących znalazły się środki higieny osobistej, produkty i akcesoria pielęgnacyjne, a także dobrej jakości odzież. W tym sukienki, kurtki, spodnie, bluzki oraz różnego rodzaju dodatki, takie jak okulary czy biżuteria. Nie zabrakło też artkułów do walki z koronawirusem w postaci maseczek czy płynów do dezynfekcji rąk. Wymienione artykuły trafiły do wspomnianych placówek pomocowych, które wspierają m.in. kobiety samotnie wychowujące dzieci, a także pomagają chorym onkologicznie.

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.