Komunikaty PR

Centrum Korona wspiera lokalne stowarzyszenia i fundacje

2020-11-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Produkty i akcesoria do pielęgnacji i higieny osobistej, 15 kartonów z odzieżą oraz środki do walki z koronawirusem trafiły w listopadzie do fundacji „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszeń „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”. Darowiznę przekazało Centrum Korona we Wrocławiu.

Centrum Korona regularnie wspiera lokalne fundacje i placówki pomocowe, a także samodzielnie inicjuje wiele działań społecznie odpowiedzialnych. W ostatnim czasie w centrum odbyła się zbiórka krwi, a przed galerią pojawił się pojemnik przeznaczony na nakrętki, z których dochód trafi do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i zostanie przeznaczony na leczenie i rehabilitację małych pacjentów. W listopadzie pomoc otrzymała także fundacja „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszenia „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”.

Zawsze z radością wspieramy wszystkie akcje społeczne, które choć trochę mogą przyczynić się do poprawy sytuacji osób potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się przekazać artykuły pierwszej potrzeby do lokalnych placówek pomocowych. W obecnej sytuacji pandemicznej mogą się one okazać szczególnie przydatne. Cieszymy się, że możemy pomóc i wierzymy, że nasze działania wywołają uśmiech na niejednej twarzy” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.

Wśród produktów przeznaczonych dla osób potrzebujących znalazły się środki higieny osobistej, produkty i akcesoria pielęgnacyjne, a także dobrej jakości odzież. W tym sukienki, kurtki, spodnie, bluzki oraz różnego rodzaju dodatki, takie jak okulary czy biżuteria. Nie zabrakło też artkułów do walki z koronawirusem w postaci maseczek czy płynów do dezynfekcji rąk. Wymienione artykuły trafiły do wspomnianych placówek pomocowych, które wspierają m.in. kobiety samotnie wychowujące dzieci, a także pomagają chorym onkologicznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.