Centrum Korona wspiera lokalne stowarzyszenia i fundacje
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Produkty i akcesoria do pielęgnacji i higieny osobistej, 15 kartonów z odzieżą oraz środki do walki z koronawirusem trafiły w listopadzie do fundacji „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszeń „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”. Darowiznę przekazało Centrum Korona we Wrocławiu.
Centrum Korona regularnie wspiera lokalne fundacje i placówki pomocowe, a także samodzielnie inicjuje wiele działań społecznie odpowiedzialnych. W ostatnim czasie w centrum odbyła się zbiórka krwi, a przed galerią pojawił się pojemnik przeznaczony na nakrętki, z których dochód trafi do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i zostanie przeznaczony na leczenie i rehabilitację małych pacjentów. W listopadzie pomoc otrzymała także fundacja „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszenia „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”.
„Zawsze z radością wspieramy wszystkie akcje społeczne, które choć trochę mogą przyczynić się do poprawy sytuacji osób potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się przekazać artykuły pierwszej potrzeby do lokalnych placówek pomocowych. W obecnej sytuacji pandemicznej mogą się one okazać szczególnie przydatne. Cieszymy się, że możemy pomóc i wierzymy, że nasze działania wywołają uśmiech na niejednej twarzy” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.
Wśród produktów przeznaczonych dla osób potrzebujących znalazły się środki higieny osobistej, produkty i akcesoria pielęgnacyjne, a także dobrej jakości odzież. W tym sukienki, kurtki, spodnie, bluzki oraz różnego rodzaju dodatki, takie jak okulary czy biżuteria. Nie zabrakło też artkułów do walki z koronawirusem w postaci maseczek czy płynów do dezynfekcji rąk. Wymienione artykuły trafiły do wspomnianych placówek pomocowych, które wspierają m.in. kobiety samotnie wychowujące dzieci, a także pomagają chorym onkologicznie.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.