Komunikaty PR

Ciężarówka SHAMIR Polska rusza w trasę, by zbadać wzrok uchodźcom z Ukrainy

2022-03-30  |  11:40
Biuro prasowe

Na przełomie marca i kwietnia, przez 6 dni, uchodźcy z Ukrainy będą mieli możliwość za darmo przebadać wzrok. Od 29 marca do 5 kwietnia w miejscach, gdzie przebywa ich najwięcej  
w Warszawie, stanie specjalny mobilny punkt badania wzroku Shamir Polska wraz z laboratorium,  
w którym będą wykonywane na miejscu soczewki okularowe. Firma zamierza przebadać 12 000 osób. Akcja wsparcia osób z Ukrainy jest realizowana w ramach projektu CSR Długie Oczy.  

Specjalna ciężarówka Shamir Polska jest wyposażona w profesjonalne urządzenia niezbędne do wykonania badania wzroku zarówno u dzieci, jak i osób dorosłych, a są to między innymi: foroptery, automatyczne refraktometry, cyfrowe tablice do badania wzroku, retinoskopy, pupilometry. Specjaliści ochrony wzroku w mobilnym punkcie będą przeprowadzali badania. Na miejscu będzie również stacjonować mobilne laboratorium, które wyposażone będzie w urządzenia gotowe wyprodukować na miejscu soczewki okularowe, dedykowane do indywidualnych potrzeb wzrokowych.

- Jako firma nie mogliśmy pozostać obojętni na to, co dzieje się w Ukrainie. Firmy pomagają tak jak mogą, my skupiliśmy się na tym, co jest w naszym zasięgu i zgodne z naszą działalnością. Mamy nadzieje, że ta skromna pomoc sprawi, że osobom z Ukrainy będzie się u nas żyło łatwiej– powiedziała Aleksandra Kubańska, Marketing & Communications Manager,  SHAMIR Polska.

Mobilny punkt badania wzroku Shamir Polska wraz z laboratorium stanie w następujących terminach
i lokalizacjach:

29-31 marca 2022 r. - Ptak Warsaw Expo Sp. z o.o., Nadarzyn, al. Katowicka 62 - (Centrum Pomocy Humanitarnej).

1 kwietnia 2022 r. - Centralny Ośrodek Sportu Hala „Torwar", ul. Łazienkowska 6a, Warszawa - (Centrum Pomocy Humanitarnej).

 

 

2-3 kwietnia 2022 r. - Centrum Targowo Kongresowym Global EXPO, Warszawa, ul. Modlińska 6D - (Centrum Pomocy Humanitarnej).

4-5 kwietnia 2022 r. - Centrum Konferencyjno- Szkoleniowe Ossa w Rawie Mazowieckiej, Ossa 1 (wsparcie zostanie udzielone osieroconym dzieciom i młodzieży).

Badania będą przeprowadzane od 9:00 do 19:00, a  jeżeli będzie duże zainteresowanie akcją, godzina otwarcia punktu zostanie przedłużona do 21:00.

Pomoc Ukrainie to drugi projekt realizowany przez Shamir Polska w ramach programu społecznej odpowiedzialności biznesu Długie Oczy. Jego misją jest poprawa jakości życia ludzi, którzy mierzą się
z problemami z narządem wzroku. Shamir, we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi, realizuje projekty, które zwiększają komfort i radość życia, a także przyczyniają się do rozwoju osób niedowidzących i niewidomych. Jednym z nich jest budowa Ogrodu Zmysłów przy Towarzystwie Opieki nad Ociemniałymi w Laskach. Więcej na www.dlugieoczy.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.