Komunikaty PR

Ciężarówka SHAMIR Polska rusza w trasę, by zbadać wzrok uchodźcom z Ukrainy

2022-03-30  |  11:40
Biuro prasowe

Na przełomie marca i kwietnia, przez 6 dni, uchodźcy z Ukrainy będą mieli możliwość za darmo przebadać wzrok. Od 29 marca do 5 kwietnia w miejscach, gdzie przebywa ich najwięcej  
w Warszawie, stanie specjalny mobilny punkt badania wzroku Shamir Polska wraz z laboratorium,  
w którym będą wykonywane na miejscu soczewki okularowe. Firma zamierza przebadać 12 000 osób. Akcja wsparcia osób z Ukrainy jest realizowana w ramach projektu CSR Długie Oczy.  

Specjalna ciężarówka Shamir Polska jest wyposażona w profesjonalne urządzenia niezbędne do wykonania badania wzroku zarówno u dzieci, jak i osób dorosłych, a są to między innymi: foroptery, automatyczne refraktometry, cyfrowe tablice do badania wzroku, retinoskopy, pupilometry. Specjaliści ochrony wzroku w mobilnym punkcie będą przeprowadzali badania. Na miejscu będzie również stacjonować mobilne laboratorium, które wyposażone będzie w urządzenia gotowe wyprodukować na miejscu soczewki okularowe, dedykowane do indywidualnych potrzeb wzrokowych.

- Jako firma nie mogliśmy pozostać obojętni na to, co dzieje się w Ukrainie. Firmy pomagają tak jak mogą, my skupiliśmy się na tym, co jest w naszym zasięgu i zgodne z naszą działalnością. Mamy nadzieje, że ta skromna pomoc sprawi, że osobom z Ukrainy będzie się u nas żyło łatwiej– powiedziała Aleksandra Kubańska, Marketing & Communications Manager,  SHAMIR Polska.

Mobilny punkt badania wzroku Shamir Polska wraz z laboratorium stanie w następujących terminach
i lokalizacjach:

29-31 marca 2022 r. - Ptak Warsaw Expo Sp. z o.o., Nadarzyn, al. Katowicka 62 - (Centrum Pomocy Humanitarnej).

1 kwietnia 2022 r. - Centralny Ośrodek Sportu Hala „Torwar", ul. Łazienkowska 6a, Warszawa - (Centrum Pomocy Humanitarnej).

 

 

2-3 kwietnia 2022 r. - Centrum Targowo Kongresowym Global EXPO, Warszawa, ul. Modlińska 6D - (Centrum Pomocy Humanitarnej).

4-5 kwietnia 2022 r. - Centrum Konferencyjno- Szkoleniowe Ossa w Rawie Mazowieckiej, Ossa 1 (wsparcie zostanie udzielone osieroconym dzieciom i młodzieży).

Badania będą przeprowadzane od 9:00 do 19:00, a  jeżeli będzie duże zainteresowanie akcją, godzina otwarcia punktu zostanie przedłużona do 21:00.

Pomoc Ukrainie to drugi projekt realizowany przez Shamir Polska w ramach programu społecznej odpowiedzialności biznesu Długie Oczy. Jego misją jest poprawa jakości życia ludzi, którzy mierzą się
z problemami z narządem wzroku. Shamir, we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi, realizuje projekty, które zwiększają komfort i radość życia, a także przyczyniają się do rozwoju osób niedowidzących i niewidomych. Jednym z nich jest budowa Ogrodu Zmysłów przy Towarzystwie Opieki nad Ociemniałymi w Laskach. Więcej na www.dlugieoczy.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.