Circle K wraz z PCK kontynuują akcję wspierania seniorów
Grayling Poland Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie
00-807 Warszawa
izabela.kowalska|grayling.com| |izabela.kowalska|grayling.com
609707150
www.grayling.com
Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem wspiera seniorów w całej Polsce. Od początku pandemii sieć Circle K ufundowała już 6200 paczek z produktami spożywczymi ze swoich stacji, które zostały przekazane najbardziej potrzebującym. W związku z nadchodzącymi świętami przygotowano kolejne paczki, które dostarczą pracownicy i wolontariusze PCK. Dodatkowo Circle K przekaże bony paliwowe, dzięki którym ratownicy i siostry PCK będą mogli dotrzeć z pomocą do podopiecznych każdego dnia. Na wsparcie akcji, Circle K przekaże aż 20% całkowitego zysku ze sprzedaży w sklepie na stacjach własnych, w okresie od 1 do 21 grudnia b.r.
W obecnej sytuacji seniorzy znaleźli się w grupie szczególnie narażonej na zakażenie koronawirusem i potrzebują wsparcia w codziennych czynnościach, takich jak zrobienie zakupów. Dlatego Circle K po raz kolejny wspiera seniorów, dzięki współpracy z PCK i akcji „Świąteczna Paczka dla Seniora”. Wolontariusze PCK, zaopatrzeni w bony paliwowe od Circle K, dostarczą żywność z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa, prosto do domów potrzebujących osób. W paczkach znajdą się m.in. podstawowe produkty żywnościowe, a także słodycze, owoce oraz świąteczne dekoracje.
- Bardzo cieszy nas, że po raz kolejny Circle K wspiera nasze działania mające na celu niesienie pomocy tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Świąteczne paczki, które przekażemy seniorom nie tylko pomogą im w codziennym funkcjonowaniu, a także będą miłą niespodzianką dla naszych podopiecznych. Dzięki voucherom na paliwo nasi wolontariusze będą mogli bezpiecznie dotrzeć do potrzebujących, aby nie tylko przekazać im wsparcie materialne, ale również wesprzeć ich dobrym słowem – mówi Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w PCK.
- Akcja niesienia pomocy seniorom, która została przez nas przeprowadzona wspólnie z PCK na początku pandemii uświadomiła nam, jak bardzo ta pomoc jest potrzebna. Dlatego naturalną była dla nas decyzja o kontynuacji akcji w okresie przedświątecznym. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu, święta wielu starszych i potrzebujących osób będą choć odrobinę bardziej magiczne. Szczególnie w tym trudnym dla nas wszystkich czasie chcemy pokazać, że seniorzy nie są sami, że o nich pamiętamy – powiedział Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska.
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na potrzeby seniorów, którzy w czasie pandemii, a szczególnie w okresie przedświątecznym powinni zostać otoczeni opieką. Wspólne działanie z PCK w ramach akcji „Paczka dla Seniora” to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w tym roku przez sieć stacji Circle K. W czerwcu na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności”, sieć ufundowała 100 000 upominków. Natomiast w akcji zapoczątkowanej przez Circle K 16 marca i trwającej do 21 maja na wszystkich stacjach w Polsce dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.
ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU
ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.