Komunikaty PR

Circle K wraz z PCK kontynuują akcję wspierania seniorów

2020-12-08  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Kowalska
Grayling Poland Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie
00-807 Warszawa
izabela.kowalska|grayling.com| |izabela.kowalska|grayling.com
609707150
www.grayling.com

Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem wspiera seniorów w całej Polsce. Od początku pandemii sieć Circle K ufundowała już 6200 paczek z produktami spożywczymi ze swoich stacji, które zostały przekazane najbardziej potrzebującym. W związku z nadchodzącymi świętami przygotowano kolejne paczki, które dostarczą pracownicy i wolontariusze PCK. Dodatkowo Circle K przekaże bony paliwowe, dzięki którym ratownicy i siostry PCK będą mogli dotrzeć z pomocą do podopiecznych każdego dnia. Na wsparcie akcji, Circle K przekaże aż 20% całkowitego zysku ze sprzedaży w sklepie na stacjach własnych, w okresie od 1 do 21 grudnia b.r.


W obecnej sytuacji seniorzy znaleźli się w grupie szczególnie narażonej na zakażenie koronawirusem i potrzebują wsparcia w codziennych czynnościach, takich jak zrobienie zakupów. Dlatego Circle K po raz kolejny wspiera seniorów, dzięki współpracy z PCK i akcji  „Świąteczna Paczka dla Seniora”. Wolontariusze PCK, zaopatrzeni w bony paliwowe od Circle K, dostarczą żywność z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa, prosto do domów potrzebujących osób. W paczkach znajdą się m.in. podstawowe produkty żywnościowe, a także słodycze, owoce oraz świąteczne dekoracje.

- Bardzo cieszy nas, że po raz kolejny Circle K wspiera nasze działania mające na celu niesienie pomocy tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Świąteczne paczki, które przekażemy seniorom nie tylko pomogą im w codziennym funkcjonowaniu, a także będą miłą niespodzianką dla naszych podopiecznych. Dzięki voucherom na paliwo nasi wolontariusze będą mogli bezpiecznie dotrzeć do potrzebujących, aby nie tylko przekazać im wsparcie materialne, ale również wesprzeć ich dobrym słowem – mówi Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w PCK.

- Akcja niesienia pomocy seniorom, która została przez nas przeprowadzona wspólnie z PCK na początku pandemii uświadomiła nam, jak bardzo ta pomoc jest potrzebna. Dlatego naturalną była dla nas decyzja o kontynuacji akcji w okresie przedświątecznym. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu, święta wielu starszych i potrzebujących osób będą choć odrobinę bardziej magiczne. Szczególnie w tym trudnym dla nas wszystkich czasie chcemy pokazać, że seniorzy nie są sami, że o nich pamiętamy – powiedział Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na potrzeby seniorów, którzy w czasie pandemii, a szczególnie w okresie przedświątecznym powinni zostać otoczeni opieką. Wspólne działanie z PCK w ramach akcji „Paczka dla Seniora” to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w tym roku przez sieć stacji Circle K. W czerwcu na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności”, sieć ufundowała 100 000 upominków. Natomiast w akcji zapoczątkowanej przez Circle K 16 marca i trwającej do 21 maja na wszystkich stacjach w Polsce dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.