EKIPA dołącza do inicjatywy wspierającej obywateli Ukrainy

Izabela Pieńkowska
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
i.pienkowska|innervalue.pl| |i.pienkowska|innervalue.pl
576 450 800
www.innervalue.pl
Razem z najbardziej znanymi influencerami EKIPA rozpoczyna szereg działań a dzięki zebranym środkom pomoże najmłodszym obywatelom Ukrainy.
Od momentu rozpoczęcia działań wojennych w Ukrainie, największe polskie organizacje biznesowe
z inicjatywy członków Corporate Connections oraz Pracodawców RP, BNI Polska, Polskiej Rady Biznesu, Konfederacji Lewiatan, Związku Pracodawców Business Centre Club, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej pod patronatem najważniejszych polskich mediów: Pulsu Biznesu, Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej, PMPG Polskie Media, Wprost oraz Do Rzeczy, dynamicznie reagują na potrzeby uciekających do Polski Ukraińcom. W tej chwili granicę polsko – ukraińską przekroczyło już ponad 2,4 mln ludzi, w przeważającej części kobiety i dzieci.
To właśnie na nich członkowie EKIPY chcą skupić swoje działania poprzez akcję „Dom dla Ukrainy”. EKIPA dołącza ze swoją zbiórką, do zbiórek finansowych prowadzanych przez organizacje biznesowe razem z portalem Siepomaga.pl. Łącznie udało się zebrać już ponad 50 mln zł.
W tej chwili na portalu zrzutka.pl zebraliśmy ok 400 tys zł ale jak wiemy potrzeby są ogromne. Dlatego starujemy z szeregiem akcji influencerskich, dzięki którym aktywne będziemy pozyskiwać dodatkowe pieniądze na wsparcie najmłodszych obywateli Ukrainy. W ramach naszej akcji „Dom dla Ukrainy” środki będą trafiały do podopiecznych Stowarzyszenia SIEMACHAa, które razem z Rafałem Sonikiem prowadzi zakrojone na szeroką skalę działania pomocowe. - mówi Łukasz Wojtyca, jeden
z założycieli EKIPY.
EKIPA HOLDING S.A. powstała z inicjatywy najbardziej znanych i wpływowych influencerów w Polsce. Jego celem jest wyniesienie dotychczasowych działań EKIPY na wyższy poziom oraz dynamiczny rozwój w nowych branżach. Poza rozwojem i projektami związanymi z grupą EKIPA, Spółka odpowiedzialna jest za działalność produkcyjną oraz wdrażanie innowacji technologicznych
i lifestylowych w różnych obszarach życia i biznesu.
Do akcji pomocowej dołączyły także WE!RE Fantasy, Gam3rs_x oraz Frenzy.
Zaangażowanie naszych twórców oraz nasze wsparcie to naturalny krok w tej sytuacji. Cieszę się,
że w tym momencie wszyscy jesteśmy ponad podziałami i łączymy się we wspólnej akcji, by zmaksymalizować jej zasięg oraz przyłożyć cegiełkę. Cel finansowy, jaki przyświeca tej inicjatywie, jest realnym wsparciem najbardziej potrzebujących - mówi Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.
Bardzo cieszy nas to, że możemy dołożyć symboliczną cegiełkę do tak ważnej inicjatywy. FRENZY specjalizuje się m.in. w tworzeniu treści wideo, transmisjach online i organizacji turniejów esportowych. To właśnie w tych obszarach będziemy wspierać akcję „Dom dla Ukrainy”. Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas profesjonalna produkcja turnieju esportowego w grę League of Legends z udziałem znanych z kanału Polsat Games influencerów w pozytywny sposób przełoży się na zbiórkę pieniędzy na rzecz najmłodszych mieszkańców Ukrainy. – powiedział Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY.
Oprócz zbiórek finansowych, cały czas firmy członkowskie zrzeszone w organizacjach biznesowych przekazują pomoc rzeczową, której wartość wyniosła już ponad 215 mln zł. Na bieżąco realizowane są najbardziej pilne zakupy takie jak żywność, podstawowe środki czystości, bielizna, leki czy wyposażenie miejsc noclegowych w łóżka, kołdry, koce czy poduszki. Powstały też ośrodki pomocowe dla uchodźców – w Krakowie i Przemyślu. Pomoc rzeczowa została również dostarczona do Miasta Stołecznego Warszawy a także Wrocławia. Tworzone są również miejsca pracy dopasowane do potrzeb i możliwości Ukraińców. Prowadzone są prace w zakresie zmian legislacji, aby ułatwić działania przedsiębiorców pomagających Ukrainie i obywatelom Ukrainy.
Cieszymy się, że nasze działania pomocowe wesprze środowisko influencerów. Dołączenie EKIPY to świetna okazja na dotarcie do innych środowisk spoza naszych grup biznesowych, które chcą wesprzeć osoby przybywające do nas z Ukrainy. – mówi Ryszard Chmura, Prezes Zarządu Corporate Connections Polska.
W ramach stowarzyszeń biznesowych powstał komitet wydatkowy, który weryfikuje i realizuje bieżące potrzeby. Opracowywane są również rozwiązania systemowe dla bardziej efektywnego koordynowania pomocy - zarówno dla osób, które przybyły do naszego kraju jak i tych, które od tygodni walczą o wolność Ukrainy.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.