EKIPA dołącza do inicjatywy wspierającej obywateli Ukrainy
Izabela Pieńkowska
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
i.pienkowska|innervalue.pl| |i.pienkowska|innervalue.pl
576 450 800
www.innervalue.pl
Razem z najbardziej znanymi influencerami EKIPA rozpoczyna szereg działań a dzięki zebranym środkom pomoże najmłodszym obywatelom Ukrainy.
Od momentu rozpoczęcia działań wojennych w Ukrainie, największe polskie organizacje biznesowe
z inicjatywy członków Corporate Connections oraz Pracodawców RP, BNI Polska, Polskiej Rady Biznesu, Konfederacji Lewiatan, Związku Pracodawców Business Centre Club, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej pod patronatem najważniejszych polskich mediów: Pulsu Biznesu, Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej, PMPG Polskie Media, Wprost oraz Do Rzeczy, dynamicznie reagują na potrzeby uciekających do Polski Ukraińcom. W tej chwili granicę polsko – ukraińską przekroczyło już ponad 2,4 mln ludzi, w przeważającej części kobiety i dzieci.
To właśnie na nich członkowie EKIPY chcą skupić swoje działania poprzez akcję „Dom dla Ukrainy”. EKIPA dołącza ze swoją zbiórką, do zbiórek finansowych prowadzanych przez organizacje biznesowe razem z portalem Siepomaga.pl. Łącznie udało się zebrać już ponad 50 mln zł.
W tej chwili na portalu zrzutka.pl zebraliśmy ok 400 tys zł ale jak wiemy potrzeby są ogromne. Dlatego starujemy z szeregiem akcji influencerskich, dzięki którym aktywne będziemy pozyskiwać dodatkowe pieniądze na wsparcie najmłodszych obywateli Ukrainy. W ramach naszej akcji „Dom dla Ukrainy” środki będą trafiały do podopiecznych Stowarzyszenia SIEMACHAa, które razem z Rafałem Sonikiem prowadzi zakrojone na szeroką skalę działania pomocowe. - mówi Łukasz Wojtyca, jeden
z założycieli EKIPY.
EKIPA HOLDING S.A. powstała z inicjatywy najbardziej znanych i wpływowych influencerów w Polsce. Jego celem jest wyniesienie dotychczasowych działań EKIPY na wyższy poziom oraz dynamiczny rozwój w nowych branżach. Poza rozwojem i projektami związanymi z grupą EKIPA, Spółka odpowiedzialna jest za działalność produkcyjną oraz wdrażanie innowacji technologicznych
i lifestylowych w różnych obszarach życia i biznesu.
Do akcji pomocowej dołączyły także WE!RE Fantasy, Gam3rs_x oraz Frenzy.
Zaangażowanie naszych twórców oraz nasze wsparcie to naturalny krok w tej sytuacji. Cieszę się,
że w tym momencie wszyscy jesteśmy ponad podziałami i łączymy się we wspólnej akcji, by zmaksymalizować jej zasięg oraz przyłożyć cegiełkę. Cel finansowy, jaki przyświeca tej inicjatywie, jest realnym wsparciem najbardziej potrzebujących - mówi Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.
Bardzo cieszy nas to, że możemy dołożyć symboliczną cegiełkę do tak ważnej inicjatywy. FRENZY specjalizuje się m.in. w tworzeniu treści wideo, transmisjach online i organizacji turniejów esportowych. To właśnie w tych obszarach będziemy wspierać akcję „Dom dla Ukrainy”. Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas profesjonalna produkcja turnieju esportowego w grę League of Legends z udziałem znanych z kanału Polsat Games influencerów w pozytywny sposób przełoży się na zbiórkę pieniędzy na rzecz najmłodszych mieszkańców Ukrainy. – powiedział Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY.
Oprócz zbiórek finansowych, cały czas firmy członkowskie zrzeszone w organizacjach biznesowych przekazują pomoc rzeczową, której wartość wyniosła już ponad 215 mln zł. Na bieżąco realizowane są najbardziej pilne zakupy takie jak żywność, podstawowe środki czystości, bielizna, leki czy wyposażenie miejsc noclegowych w łóżka, kołdry, koce czy poduszki. Powstały też ośrodki pomocowe dla uchodźców – w Krakowie i Przemyślu. Pomoc rzeczowa została również dostarczona do Miasta Stołecznego Warszawy a także Wrocławia. Tworzone są również miejsca pracy dopasowane do potrzeb i możliwości Ukraińców. Prowadzone są prace w zakresie zmian legislacji, aby ułatwić działania przedsiębiorców pomagających Ukrainie i obywatelom Ukrainy.
Cieszymy się, że nasze działania pomocowe wesprze środowisko influencerów. Dołączenie EKIPY to świetna okazja na dotarcie do innych środowisk spoza naszych grup biznesowych, które chcą wesprzeć osoby przybywające do nas z Ukrainy. – mówi Ryszard Chmura, Prezes Zarządu Corporate Connections Polska.
W ramach stowarzyszeń biznesowych powstał komitet wydatkowy, który weryfikuje i realizuje bieżące potrzeby. Opracowywane są również rozwiązania systemowe dla bardziej efektywnego koordynowania pomocy - zarówno dla osób, które przybyły do naszego kraju jak i tych, które od tygodni walczą o wolność Ukrainy.
Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Burger King wchodzi do Zgorzelca
Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.