Komunikaty PR

EKIPA dołącza do inicjatywy wspierającej obywateli Ukrainy

2022-04-04  |  12:50
Kontakt

Izabela Pieńkowska
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
i.pienkowska|innervalue.pl| |i.pienkowska|innervalue.pl
576 450 800
www.innervalue.pl

Razem z najbardziej znanymi influencerami EKIPA rozpoczyna szereg działań a dzięki zebranym środkom pomoże najmłodszym obywatelom Ukrainy.

Od momentu rozpoczęcia działań wojennych w Ukrainie, największe polskie organizacje biznesowe
z inicjatywy członków Corporate Connections oraz Pracodawców RP, BNI Polska, Polskiej Rady Biznesu, Konfederacji Lewiatan, Związku Pracodawców Business Centre Club, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej pod patronatem najważniejszych polskich mediów: Pulsu Biznesu, Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej, PMPG Polskie Media, Wprost oraz Do Rzeczy, dynamicznie reagują na potrzeby uciekających do Polski Ukraińcom. W tej chwili granicę polsko – ukraińską przekroczyło już ponad 2,4 mln ludzi, w przeważającej części kobiety i dzieci.

To właśnie na nich członkowie EKIPY chcą skupić swoje działania poprzez akcję „Dom dla Ukrainy”. EKIPA dołącza ze swoją zbiórką, do zbiórek finansowych prowadzanych przez organizacje biznesowe razem z portalem Siepomaga.pl. Łącznie udało się zebrać już ponad 50 mln zł.

W tej chwili na portalu zrzutka.pl zebraliśmy ok 400 tys zł ale jak wiemy potrzeby są ogromne. Dlatego starujemy z szeregiem akcji influencerskich, dzięki którym aktywne będziemy pozyskiwać dodatkowe pieniądze na wsparcie najmłodszych obywateli Ukrainy. W ramach naszej akcji „Dom dla Ukrainy”  środki będą trafiały do podopiecznych Stowarzyszenia SIEMACHAa, które razem z Rafałem Sonikiem prowadzi zakrojone na szeroką skalę działania pomocowe. - mówi Łukasz Wojtyca, jeden
z założycieli EKIPY.

EKIPA HOLDING S.A. powstała z inicjatywy najbardziej znanych i wpływowych influencerów w Polsce. Jego celem jest wyniesienie dotychczasowych działań EKIPY na wyższy poziom oraz dynamiczny rozwój w nowych branżach. Poza rozwojem i projektami związanymi z grupą EKIPA, Spółka odpowiedzialna jest za działalność produkcyjną oraz wdrażanie innowacji technologicznych
i lifestylowych w różnych obszarach życia i biznesu.

Do akcji pomocowej dołączyły także WE!RE Fantasy, Gam3rs_x oraz Frenzy.

Zaangażowanie naszych twórców oraz nasze wsparcie to naturalny krok w tej sytuacji. Cieszę się,
że w tym momencie wszyscy jesteśmy ponad podziałami i łączymy się we wspólnej akcji, by zmaksymalizować jej zasięg oraz przyłożyć cegiełkę. Cel finansowy, jaki przyświeca tej inicjatywie, jest realnym wsparciem najbardziej potrzebujących
- mówi Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.

Bardzo cieszy nas to, że możemy dołożyć symboliczną cegiełkę do tak ważnej inicjatywy. FRENZY specjalizuje się m.in. w tworzeniu treści wideo, transmisjach online i organizacji turniejów esportowych. To właśnie w tych obszarach będziemy wspierać akcję „Dom dla Ukrainy”. Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas profesjonalna produkcja turnieju esportowego w grę League of Legends z udziałem znanych z kanału Polsat Games influencerów w pozytywny sposób przełoży się na zbiórkę pieniędzy na rzecz najmłodszych mieszkańców Ukrainy. – powiedział Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY.

Oprócz zbiórek finansowych, cały czas firmy członkowskie zrzeszone w organizacjach biznesowych przekazują pomoc rzeczową, której wartość wyniosła już ponad 215 mln zł. Na bieżąco realizowane są najbardziej pilne zakupy takie jak żywność, podstawowe środki czystości, bielizna, leki czy wyposażenie miejsc noclegowych w łóżka, kołdry, koce czy poduszki. Powstały też ośrodki pomocowe dla uchodźców – w Krakowie i Przemyślu.  Pomoc rzeczowa została również dostarczona do Miasta Stołecznego Warszawy a także Wrocławia. Tworzone są również miejsca pracy dopasowane do potrzeb i możliwości Ukraińców. Prowadzone są prace w zakresie zmian legislacji, aby ułatwić działania przedsiębiorców pomagających Ukrainie i obywatelom Ukrainy.

Cieszymy się, że nasze działania pomocowe wesprze środowisko influencerów. Dołączenie EKIPY to świetna okazja na dotarcie do innych środowisk spoza naszych grup biznesowych, które chcą wesprzeć osoby przybywające do nas z Ukrainy. – mówi Ryszard Chmura, Prezes Zarządu Corporate Connections Polska.

W ramach stowarzyszeń biznesowych powstał komitet wydatkowy, który weryfikuje i realizuje bieżące potrzeby. Opracowywane są również  rozwiązania systemowe dla bardziej efektywnego koordynowania pomocy - zarówno dla osób, które przybyły do naszego kraju jak i tych, które od tygodni walczą o wolność Ukrainy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-04-25 | 15:00

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU   W tym roku do Nagrody Korczaka wypłynęło wyjątkowo dużo zgłoszeń – 147 osoby i instytucje z całego kraju. Jak podkreśla Uczelnia Korczaka – organizator konkursu
Problemy społeczne ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
2024-04-22 | 11:00

ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ

Warszawa, 18 kwietnia 2024 Fundacja Nauka. To Lubię ogłosiła dzisiaj uruchomienie nowego programu edukacyjnego dla szkół podstawowych i średnich pt. „Łowcy
Problemy społeczne Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
2024-04-12 | 06:00

Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .

Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 4 miliony osób z niepełnosprawnościami i ograniczeniami ruchowymi. Z tej liczby około 200.000 osób, to mieszkańcy Pomorza. Dlatego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.