Galeria Humanosh w Humanosh House, Gołkowska 7, Warszawa
Warto odwiedzić warszawską galerię prowadzoną przez Fundację Humanosh. Znajdziecie tam dzieła sztuki, wyroby rzemiosła artystycznego, domowe przetwory. Robiąc zakupy w naszej galerii wesprzecie artystów, z których wielu znajduje się w trudnej sytuacji, a także schroniska, które prowadzi Fundacja.
Fundacja Humanosh im. Sławy i Izka Wołosiańskich wspomaga uchodźców z różnych krajów. Pomoc polega nie tylko na zaoferowaniu im bezpłatnego noclegu przez kilka miesięcy, ale również na wspieraniu ich integracji z nowym środowiskiem. Fundacja pomaga w nauce języka, znalezieniu pracy, szkoły dla dzieci, generalnie w usamodzielnieniu się w nowym kraju. Humanosh jest również bardzo aktywna na Ukrainie, tam nasi wolontariusze jeżdżą regularnie z pomocą humanitarną i medyczną, często w drodze powrotnej zabierając do Polski osoby chore lub w podeszłym wieku, czy rodziny wielodzietne, które nie mają środków do życia.
Wszystkie te działania wymagają funduszy, które staramy się zdobywać na wiele sposobów. Jednym z nich jest współpraca z artystami i lokalnymi rzemieślnikami. Zaczęliśmy od pomagania artystom białoruskim, którzy zazwyczaj żyją na emigracji i są w trudnej sytuacji. Ich dzieła znajdziecie w naszej galerii, oprócz nich są też obrazy twórców z Ukrainy i Polski.
Mamy piękne ikony pisane przez artystkę z Łemkowszczyzny, biżuterię robiona ręcznie przez artystki ludowe. Znajdziecie u nas także wyroby z drewna, donice, łyżki, wieszaki. Jest wiele rzeczy do dekoracji wnętrz, takich jak obrusy, poduszki, ramki, pojemniki. Wszystkie przedmioty są zrobione ręcznie. Wiele z nich świetnie sprawdzi się jako oryginalny prezent dla kogoś „kto ma wszystko”. Ceny są oczywiście bardzo atrakcyjne.
Jeśli macie ochotę wybrać się na zakupy lub po prostu na oglądanie ładnych rzeczy, skontaktujcie się z nami wcześniej, aby umówić się na dogodny termin.
Tel: 500 369 035 lub mail – kontakt@humanosh.org

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.