Inkluzywność w branży prezentowej Wyjątkowy Prezent wprowadza masaże Med+
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
Masaże Med+ to nowość w ofercie Wyjątkowego Prezentu wprowadzona jako kolejny element inkluzywności firmy. Opierając się na know-how Fundacji Spa for Cancer, firma nawiązała współpracę z teraupeutami z Łodzi i Warszawy. Chodzi o to, by każdy mógł czerpać z przyjemności i dbać o siebie.
Najbardziej pożądanym klientem dla wielu marek jest osoba, do której pasują produkty uniwersalne, która jest w pełni zdolna do szybkiego ich wykorzystywania i korzystania z kolejnych opcji zakupowych. Wyjątkowy Prezent w swojej strategii podejmuje się również działania dla klientów, którzy często są pomijani, wprowadzając tym razem do oferty firmy wprowadzono specjalistyczne masaże relaksacyjne, dedykowane osobom ze schorzeniami onkologicznymi. To nie przypadek, że oferta pojawia się dokładnie 4 lutego - to właśnie tego dnia przypada Światowy Dzień Walki z Rakiem.
Fundacja SPA for Cancer, a specjalistyczny masaż
Pomysłodawcą tej usługi jest Fundacja SPA for Cancer, która od wielu lat zabiega o dobro pacjentów ze schorzeniami onkologicznymi. Wyjątkowy Prezent postanowił włączyć się w te działania i szerzyć dobre praktyki, poprzez wprowadzenie usługi do swojej oferty. Masaże “Med+” wykonywane są w Warszawie i Łodzi przez specjalistów, posiadających zaświadczenie fundacji Spa for Cancer. Do masażu wykorzystywane są profesjonalne kosmetyki, sam zabieg jest odprężający, a jego celem jest stymulowanie układu nerwowego, rozluźnienie mięśni i wyciszenie, prowadzące do poprawy samopoczucia.
“Możliwość korzystania z wszelkich usług i spełniania marzeń nie powinna być ograniczona wyłącznie do osób w pełni zdrowych - mówi dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Wyjątkowego Prezentu, Michał Kaleta. Trzeba mieć świadomość, że celem tych masaży nie jest leczenie. Uwzględniają one specjalne potrzeby osób ze schorzeniami onkologicznych i dają możliwość radości, wynikającej z odprężającego masażu” - dodaje.
Życie pełnią życia
Ideą, przyświecającą tego typu zabiegom jest holistyczne podejście do pielęgnowania ciała i umysłu. Masaż pomaga się zrelaksować i wyciszyć oraz na chwilę zapomnieć o otaczającym nas zewsząd pędzie. Fundacja SPA for Cancer zwraca uwagę, że choroba jest wystarczająco dużym źródłem negatywnych emocji, dlatego warto zadbać o te pozytywne, które otworzą nowe możliwości i dobrze wpłyną na ciało i duszę.
Szkolenia z techniki takiego specjalistycznego masażu od strony manualnej, jak i psychicznej prowadzi w Polsce założycielka Fundacji Spa for Cancer, mgr Anna Hencka-Zyser. Zabieg ten przeznaczony jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w trakcie i po zakończeniu leczenia.
"Masaż onkologiczny opiera się na 3 ruchach, lekkich jak "dotyk motyla".
Z reguły pracujemy z całym ciałem, lecz uważnie słuchamy potrzeb klientów, traktując ich z szacunkiem i omijając miejsca poddane leczeniu.
Duże znaczenie dla chorych ma wsparcie psychologiczne w trakcie masażu, ponieważ mogą się czuć mniej atrakcyjnie, czy przebywać w stresie. Masując plecy takiej osoby, mogę przytrzymać na chwilę rękę na ramieniu na znak wsparcia." - opowiada terapeuta masażu onkologicznego, Daniel Armin Chabzda.
Kontakt dla mediów:
Sofiia Baianova
Specjalista ds. marketingu i PR
+48 690 396 752
email & hangouts sofiia.baianova@wyjatkowyprezent.pl
ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU
ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.