Komunikaty PR

Jeszcze więcej “cichych godzin” w Castoramie

2024-05-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Piekacz
Made in PR

Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl

Castorama wydłuża "ciche godziny" we wszystkich sklepach sieci w Polsce! Osoby wrażliwe na dźwięki, mające problemy słuchowe oraz będące się w spektrum autyzmu już od 9 maja, od poniedziałku do soboty między 9:00 a 11:00 oraz dodatkowo, w każdy wtorek i czwartek od 18:00 do 20:00, będą mogły robić zakupy w sklepach Castorama w komfortowych warunkach, które uwzględniają ich potrzeby.

Castorama już rok temu wprowadziła po dwie "ciche godziny” we wtorki i czwartki we wszystkich sklepach swojej sieci. Nieustannie dążymy do tego, by każdy klient czuł się komfortowo i mógł swobodnie korzystać z naszych przestrzeni. Głośna muzyka, tłok i nadmiar bodźców mogą stanowić wyzwanie dla ludzi szczególnie wrażliwych na dźwięki, w tym dla osób w spektrum autyzmu. – mówi Agata Zarzycka-Kluczyńska, Kierowniczka ds. Personalnych w Castorama Polska.

Dedykowane rozwiązania na zróżnicowane potrzeby

Spektrum autyzmu dotyczy nie tylko osób będących w tej kondycji, ale również ich rodziców i opiekunów, dla których codzienne czynności, takie jak zakupy mogą być sporym wyzwaniem. Dlatego też, aby jeszcze bardziej zadbać o klientów ze szczególnymi potrzebami i zapewnić im komfort podczas zakupów, sieć postanowiła wdrożyć je na większą skalę. Od 9 maja 2024 r. “ciche godziny” będą obowiązywać w sklepach Castorama codziennie:

  • od poniedziałku do soboty od 09:00 do 11:00
  • w każdy wtorek i czwartek od 18:00 do 20:00

Bazując na rozmowach z klientami oraz obserwując ich pozytywne reakcje na "ciche godziny" postanowiliśmy wprowadzić je w szerszym zakresie. Dzięki temu zakupy
w naszych sklepach mogą być przyjazne dla wszystkich. –
podkreśla Agata Zarzycka-Kluczyńska.

Rozwiązanie cenione przez pracowników

Co więcej, również pracownicy Castorama oceniają "ciche godziny" bardzo pozytywnie. Jak przyznają, czas bez muzyki i komunikatów dźwiękowych jest dla nich chwilą wyciszenia oraz pozwala im lepiej skupić się na wykonywanych zadaniach. - Cieszymy się, że nasza inicjatywa wspiera nie tylko komfort klientów, ale także naszego zespołu. To świetny dowód na to, że nawet niewielkie zmiany w miejscu pracy mogą istotnie zwiększyć zadowolenie pracowników i efektywność ich pracy, co bezpośrednio wpływa na poprawę jakości obsługi klientów. - dodaje Agata Zarzycka-Kluczyńska.

Działając w duchu współpracy i wdrażając rozwiązania takie jak „ciche godziny”, Castorama tworzy otwarte i różnorodne środowisko, które służy zarówno klientom, jak i pracownikom firmy.

 

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.