Komunikaty PR

Kubełki KFC - najlepsze do dzielenia

2023-12-06  |  10:00
Biuro prasowe

Na zimowy, przedświąteczny czas KFC przygotowało coś specjalnego – kultowe Kubełki dostępne w najróżniejszych wariantach w atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje opcje do dzielenia się z innymi, ale również te dla „samotnych wilków” w wersji HOT SHOTS w cenie już od 12,99 zł do zjedzenia w pojedynkę.

Końcówka roku to niezmiennie bardzo intensywny czas, który na szczęście sprzyja tak uwielbianym przez Polaków wspólnym spotkaniom. Ich nieodłącznym elementem musi być pyszne jedzenie. Nie dziwi więc, że dostępne przez cały rok Kubełki KFC, właśnie zimą notują szczyt swojej popularności. Często pojawiają się na stołach podczas spotkań z rodziną, firmowych przyjęć czy domowych imprez – idealne do dzielenia się radością przy stole. W końcu o tej porze roku nic nie rozgrzewa lepiej niż cieplutki, pikantny kurczak!

Nietypowa tradycja bożonarodzeniowa

Podczas, gdy w Polsce Wigilijny stół zapełnia się 12 potrawami, w Japonii święta Bożego Narodzenia oznaczają coś zupełnie innego – kubełki z chrupiącymi kawałkami kurczaka z KFC. To niezwykłe zjawisko, gdzie zamówienia na ulubione dania trzeba składać z dużym wyprzedzeniem, aby uniknąć ryzyka braku ulubionych przysmaków. Ta nietypowa, japońska tradycja kulinarna sprawia, że KFC stało się niekwestionowanym królem świątecznego stołu w Kraju Kwitnącej Wiśni. Może kiedyś i u nas to właśnie kubełki staną się świątecznym, tradycyjnym daniem.

Kubełek KFC na każdą okazję

W okresie przedświątecznym większość Polaków ogarnia szał zakupów w poszukiwaniu gwiazdkowych prezentów. Kiedy po długich godzinach spędzonych między sklepowymi półkami robimy się zmęczeni i głodni, potrzebujemy chwili, by naładować baterie. W takich chwilach, idealnym rozwiązaniem jest przystanek w restauracji KFC. Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiedni zestaw – niezależnie od tego, czy jesteśmy sami, czy w towarzystwie. Kubełki idealnie nadają się do dzielenia i można dowolnie je komponować dobierając ulubione kawałki kurczaka – łagodne, pikantne, coś dla fanów hot wings lub stripsów.

KFC nie zapomina również o tych którzy, tak jak Joey z serialu Przyjaciele, nie lubią dzielić się jedzeniem z innymi! Dla wielbicieli kultowych kubełków, którzy chcą udać się do restauracji sami lub akurat poczuli głód spiesząc się gdzieś na mieście i nabrali ochoty na pysznego kurczaka w panierce, KFC przygotowało super ofertę kubełka HOT SHOTS dla 1 osoby w cenie już od 12,99 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.