Komunikaty PR

Lewiatan z kolejną turą pomocy dla szpitali

2020-12-02  |  12:00
Biuro prasowe
  • 83 palety z pomocą rzeczową trafi do 20 szpitali w całej Polsce, to II tura pomocy;
  • Podczas I fali pandemii PSH Lewiatan 30 szpitalom w całej Polsce przekazał 50 palet z najbardziej potrzebnymi produktami takim jak: woda, środki dezynfekujące i artykuły higieniczne.

 

 

PSH Lewiatan podjęła decyzję o uruchomieniu kolejnej puli pomocy z przeznaczeniem na wsparcie personelu medycznego. Akcję koordynuje Fundacja Lewiatan. Blisko Twoich potrzeb, która przy silnym wsparciu regionów przygotowuje akcję pomocy i przekazania niezbędnych produktów dla służb medycznych w 20 szpitalach w całej Polsce. Do szpitali trafią 83 palety z pomocą rzeczową.

 

Bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność to wartości, którymi na co dzień kieruje się PSH Lewiatan. Dziś, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego udowadnia, że nie są to puste słowa. 

 

- Darowizny placówkom medycznym zostaną przekazane przez niedawno powołaną do życia Fundację PSH Lewiatan. Blisko Twoich potrzeb, działającą w imieniu Lewiatan Holding oraz Spółek Regionalnych. Dzięki bliskim relacjom lokalnym, sieć Lewiatan może nieść pomoc tym, którzy naprawdę jej potrzebują. Pandemia najmocniej doświadcza szpitale, stąd decyzja o kolejnej turze pomocy skierowanej właśnie do nich.  -  mówi Katarzyna Długa, prezes zarządu Fundacji, która koordynuje akcję.

 

To kontynuacja działań pomocowych jakie Polska Sieć Handlowa Lewiatan we współpracy ze Spółkami Regionalnymi i 3200 sklepami należącymi do Sieci skierowała do placówek medycznych i szpitali w całej Polsce. Wiosną z pomocy Sieci skorzystało 30 szpitali, do których trafiło ponad 50 palet produktów, takich jak woda, środki dezynfekujące i artykuły higieniczne. Otrzymały je najbardziej dotknięte pandemią szpitale i placówki medyczne w całej Polsce.

 

– Jestem dumny, że pomimo wielu trudności z jakimi dziś borykają się sami przedsiębiorcy, znajdują oni chęć i czas, aby angażować się w pomoc dla tych, którzy w walce z pandemią stoją na pierwszej linii frontu. Wciąż docierają do nas informacje, że w wielu placówkach medycznych brakuje środków higienicznych czy wody, a nawet tak prozaicznych rzeczy jak długopisy. We współpracy z naszymi Spółkami Regionalnymi i franczyzobiorcami sprawdzamy jak możemy pomóc tym placówkom i w oparciu o te rozmowy szykujemy pomoc. – komentuje Robert Rękas, prezes zarządu Lewiatan Holding.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-04-25 | 15:00

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU   W tym roku do Nagrody Korczaka wypłynęło wyjątkowo dużo zgłoszeń – 147 osoby i instytucje z całego kraju. Jak podkreśla Uczelnia Korczaka – organizator konkursu
Problemy społeczne ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
2024-04-22 | 11:00

ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ

Warszawa, 18 kwietnia 2024 Fundacja Nauka. To Lubię ogłosiła dzisiaj uruchomienie nowego programu edukacyjnego dla szkół podstawowych i średnich pt. „Łowcy
Problemy społeczne Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
2024-04-12 | 06:00

Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .

Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 4 miliony osób z niepełnosprawnościami i ograniczeniami ruchowymi. Z tej liczby około 200.000 osób, to mieszkańcy Pomorza. Dlatego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.