Komunikaty PR

Panattończycy uprawiając sport, zebrali 64 600 EUR w 2 tygodnie

2020-12-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Pracownicy Panattoni przekuli swoją aktywność fizyczną na wymierne wsparcie dla UNICEFu. Mimo obostrzeń związanych z pandemią i pracą hybrydową aż 211 Panattończyków z 8 krajów wzięło udział w firmowej akcji ‘Robomania’ przez dwa tygodnie zbierając punkty w ramach aplikacji Activy. Uprawiali jogging, gimnastykę w domu czy wybierali rower jako formę transportu i zdobyli aż 143 777 punktów. Każdy punkt to jedna złotówka, która została podwojona przez firmę. Finalnie Panattoni przekazało organizacji UNICEF kwotę 286 354 zł na pomoc dzieciom w Sudanie, Jemenie, Nigrze, oraz Syrii. Akcja była formą prezentu na urodziny CEO firmy – Roberta Dobrzyckiego, który po tygodniu do niej dołączył.

Drużyna Panattoni zwarta i gotowa. Pandemia koronawirusa mocno ograniczyła możliwości uprawiania sportu i pozostania aktywnym, m.in. przez zamknięcie siłowni, czy basenów oraz przejście w tryb pracy zdalnej. Pracownicy Panattoni pokazali jednak, że każda pora jest doskonała na odrobinę ruchu, szczególnie kiedy wspiera się szczytny cel. Akcja Robomania45 przyciągnęła 211 Panattończyków z Polski, Holandii, Luksemburga, Hiszpanii, Niemiec, Czech, Słowacji i Wielkiej Brytanii. Uczestnicy podjęli się wyzwania i za pomocą aplikacji Activy rejestrowali zarówno aktywności domowe, jak i kilometry pokonywane na powietrzu w ramach rowerowych wycieczek, spacerów z psem, czy joggingu, a ich ruch był następnie przeliczany na punkty, których liczba miała wpływ na ostateczną darowiznę firmy. Akcja trwała od 23 listopada do 7 grudnia i przez ten czas pracownicy Panattoni z całej Europy zarejestrowali 2477 aktywności oraz pokonali 8290 kilometrów. Uczestnicy wspierali się nawzajem m.in. na grupie facebookowej, gdzie udostępniali zdjęcia podczas ćwiczeń, pełne humoru i determinacji.

Dwa tygodnie wspólnego wysiłku zaowocowało zebraniem aż 143 777 punktów, a dwukrotność tej liczby – 286 354 zł - została przekazana jako darowizna dla UNICEF. Organizacja przeznaczy tę kwotę na wsparcie krajów rozwijających się - Sudanu, Jemenu, Nigru i Syrii w zakresie dostarczenia dzieciom sprzętu medycznego i lekarstw oraz zaopatrzenia w środki higieniczne i czystą wodę.

Panattoni dla UNICEFu. Anita Pietrykowska, Marketing & Communications Director Europe komentuje: „Inicjatywa Robomania to prezent-niespodzianka dla naszego CEO – Roberta Dobrzyckiego – który uwielbia sport i kiedy tylko może jest aktywny. Wprowadzając elementy gamifikiacji zaangażowaliśmy nasz wspaniały zespół Panattoni i pokazaliśmy kapitanowi naszego statku, że może na nas liczyć, jednocześnie wspierając szczytny i istotny społecznie cel. Sam Robert dołączył do akcji po tygodniu jej trwania, zarażając pozytywną energią i dopingując uczestników. To budujące, że tak wielu z nas zaangażowało się w tę inicjatywę. Udowodniliśmy, że jesteśmy jedną, europejską drużyną Panattoni, o wielkich sercach i żelaznych płucach”. Uczestnicy akcji postanowili nie spoczywać na laurach, dlatego sportowa aplikacja stanie się nieodłącznym elementem życia firmy, integrującym europejski zespół i motywującym do działania i ćwiczeń.

Pracownicy Panattoni w ruchu czują się jak ryba w wodzie. Regularnie biorą udział w turniejach siatkówki plażowej, czy zawodach biegowych. Kiedy tylko mogą, przekładają aktywność fizyczną na realne wsparcie dla fundacji czy stowarzyszeń. W marcu 2019 dwóch z nich wyruszyło na 1000-kilometrowy rowerowy tour z Paryża na najważniejszą imprezę branży nieruchomości w Europie – MIPIM. Swoim zaangażowaniem wspierali Instytut Curie, działający od blisko stu lat na rzecz badań i leczenia chorób nowotworowych. Ponadto w poszerzonym, 3-osobowym składzie, Panattończycy w październiku 2019 roku pokonali 400 kilometrów, by dojechać na targi EXPO REAL w Monachium. Promowali tym samym zdrowy tryb życia oraz ekologiczne środki transportu.

Panattoni niesie także potrzebne wsparcie podczas pandemii koronawirusa. Deweloper jest częścią trwającej od kwietnia akcji „property4heroes”, w ramach której przedstawiciele branży nieruchomości dostarczają posiłki dla lekarzy, pielęgniarek, ratowników i personelu medycznego. Ostatnio w ramach inicjatywy Panattoni dostarczyło do Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zestaw maseczek ochronnych, dwa ekspresy do kawy, produkty spożywcze w puszkach oraz specjalistyczną lampę do dezynfekcji pomieszczeń. W pierwszej połowie roku Panattoni wsparło również szpitale w Szczecinie, Białymstoku i Poznaniu sprzętem medycznym o łącznej wartości 500 000 zł. Do placówek trafiły maseczki medyczne, rękawice nitrylowe, termometry bezdotykowe oraz opakowania czepków medycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.