Komunikaty PR

Panattończycy uprawiając sport, zebrali 64 600 EUR w 2 tygodnie

2020-12-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Pracownicy Panattoni przekuli swoją aktywność fizyczną na wymierne wsparcie dla UNICEFu. Mimo obostrzeń związanych z pandemią i pracą hybrydową aż 211 Panattończyków z 8 krajów wzięło udział w firmowej akcji ‘Robomania’ przez dwa tygodnie zbierając punkty w ramach aplikacji Activy. Uprawiali jogging, gimnastykę w domu czy wybierali rower jako formę transportu i zdobyli aż 143 777 punktów. Każdy punkt to jedna złotówka, która została podwojona przez firmę. Finalnie Panattoni przekazało organizacji UNICEF kwotę 286 354 zł na pomoc dzieciom w Sudanie, Jemenie, Nigrze, oraz Syrii. Akcja była formą prezentu na urodziny CEO firmy – Roberta Dobrzyckiego, który po tygodniu do niej dołączył.

Drużyna Panattoni zwarta i gotowa. Pandemia koronawirusa mocno ograniczyła możliwości uprawiania sportu i pozostania aktywnym, m.in. przez zamknięcie siłowni, czy basenów oraz przejście w tryb pracy zdalnej. Pracownicy Panattoni pokazali jednak, że każda pora jest doskonała na odrobinę ruchu, szczególnie kiedy wspiera się szczytny cel. Akcja Robomania45 przyciągnęła 211 Panattończyków z Polski, Holandii, Luksemburga, Hiszpanii, Niemiec, Czech, Słowacji i Wielkiej Brytanii. Uczestnicy podjęli się wyzwania i za pomocą aplikacji Activy rejestrowali zarówno aktywności domowe, jak i kilometry pokonywane na powietrzu w ramach rowerowych wycieczek, spacerów z psem, czy joggingu, a ich ruch był następnie przeliczany na punkty, których liczba miała wpływ na ostateczną darowiznę firmy. Akcja trwała od 23 listopada do 7 grudnia i przez ten czas pracownicy Panattoni z całej Europy zarejestrowali 2477 aktywności oraz pokonali 8290 kilometrów. Uczestnicy wspierali się nawzajem m.in. na grupie facebookowej, gdzie udostępniali zdjęcia podczas ćwiczeń, pełne humoru i determinacji.

Dwa tygodnie wspólnego wysiłku zaowocowało zebraniem aż 143 777 punktów, a dwukrotność tej liczby – 286 354 zł - została przekazana jako darowizna dla UNICEF. Organizacja przeznaczy tę kwotę na wsparcie krajów rozwijających się - Sudanu, Jemenu, Nigru i Syrii w zakresie dostarczenia dzieciom sprzętu medycznego i lekarstw oraz zaopatrzenia w środki higieniczne i czystą wodę.

Panattoni dla UNICEFu. Anita Pietrykowska, Marketing & Communications Director Europe komentuje: „Inicjatywa Robomania to prezent-niespodzianka dla naszego CEO – Roberta Dobrzyckiego – który uwielbia sport i kiedy tylko może jest aktywny. Wprowadzając elementy gamifikiacji zaangażowaliśmy nasz wspaniały zespół Panattoni i pokazaliśmy kapitanowi naszego statku, że może na nas liczyć, jednocześnie wspierając szczytny i istotny społecznie cel. Sam Robert dołączył do akcji po tygodniu jej trwania, zarażając pozytywną energią i dopingując uczestników. To budujące, że tak wielu z nas zaangażowało się w tę inicjatywę. Udowodniliśmy, że jesteśmy jedną, europejską drużyną Panattoni, o wielkich sercach i żelaznych płucach”. Uczestnicy akcji postanowili nie spoczywać na laurach, dlatego sportowa aplikacja stanie się nieodłącznym elementem życia firmy, integrującym europejski zespół i motywującym do działania i ćwiczeń.

Pracownicy Panattoni w ruchu czują się jak ryba w wodzie. Regularnie biorą udział w turniejach siatkówki plażowej, czy zawodach biegowych. Kiedy tylko mogą, przekładają aktywność fizyczną na realne wsparcie dla fundacji czy stowarzyszeń. W marcu 2019 dwóch z nich wyruszyło na 1000-kilometrowy rowerowy tour z Paryża na najważniejszą imprezę branży nieruchomości w Europie – MIPIM. Swoim zaangażowaniem wspierali Instytut Curie, działający od blisko stu lat na rzecz badań i leczenia chorób nowotworowych. Ponadto w poszerzonym, 3-osobowym składzie, Panattończycy w październiku 2019 roku pokonali 400 kilometrów, by dojechać na targi EXPO REAL w Monachium. Promowali tym samym zdrowy tryb życia oraz ekologiczne środki transportu.

Panattoni niesie także potrzebne wsparcie podczas pandemii koronawirusa. Deweloper jest częścią trwającej od kwietnia akcji „property4heroes”, w ramach której przedstawiciele branży nieruchomości dostarczają posiłki dla lekarzy, pielęgniarek, ratowników i personelu medycznego. Ostatnio w ramach inicjatywy Panattoni dostarczyło do Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zestaw maseczek ochronnych, dwa ekspresy do kawy, produkty spożywcze w puszkach oraz specjalistyczną lampę do dezynfekcji pomieszczeń. W pierwszej połowie roku Panattoni wsparło również szpitale w Szczecinie, Białymstoku i Poznaniu sprzętem medycznym o łącznej wartości 500 000 zł. Do placówek trafiły maseczki medyczne, rękawice nitrylowe, termometry bezdotykowe oraz opakowania czepków medycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Whirlpool - 25 lat współpracy dla lokalnych społeczności Biuro prasowe
2024-03-21 | 10:00

Whirlpool - 25 lat współpracy dla lokalnych społeczności

Działania na rzecz lokalnych społeczności i wsparcie dla pracowników, to jedne z najważniejszych punktów strategii ESG Whirlpool Corporation. W tym roku mija 25 lat
Problemy społeczne Coraz więcej kobiet za sterami firm
2024-03-18 | 12:13

Coraz więcej kobiet za sterami firm

Polki łąmią stereotypy, jednak w kwestii równości szans w miejscu pracy jest jeszcze dużo do zrobienia Z danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego wynika, że Polska wyróżnia
Problemy społeczne Co siódma badana samodzielnie wykonuje wszystkie obowiązki domowe
2024-03-13 | 12:00

Co siódma badana samodzielnie wykonuje wszystkie obowiązki domowe

Z czwartej części raportu „Bizneswoman Roku: Polki i przedsiębiorczość 2023”, autorstwa Sukcesu Pisanego Szminką – najstarszej i największej organizacji od 15 lat

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.