Pomagamy razem z PAH
Punkty PAYBACK zyskują podwójną moc pomagania. Z początkiem marca ruszyła akcja charytatywna „Punktuj sercem” na rzecz Pajacyka, dzięki której punkty zbierane przez uczestników Programu mogą jeszcze bardziej wesprzeć podopiecznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Równolegle, PAYBACK uruchamia możliwość wymiany punktów na vouchery przeznaczone na zbiórkę organizowaną przez PAH w ramach akcji „SOS Ukraina”.
Jak można pomóc podopiecznym Pajacyka? Idea jest bardzo prosta. Od 1 do 31 marca na stronie oraz w aplikacji Programu na jego zarejestrowanych uczestników czekają specjalne, oznaczone sercem kupony. Dzięki nim PAYBACK-owicze mogą zdobywać ekstra punkty za zakupy u poszczególnych partnerów akcji, ale co najważniejsze – za użycie każdego z nich partnerzy przekażą na rzecz Pajacyka równowartość 100 punktów. To jednak nie wszystko, bo za każde zebrane 100 000 punktów PAYBACK przekaże Pajacykowi bonus – równowartość 10 000 punktów, a akcję zainauguruje 10 000 punktami na jej starcie.
Sercem całej akcji jest strona payback.pl/punktujsercem, na której można na bieżąco śledzić, jakie kupony aktualnie wspierają program Pajacyk oraz obserwować dotychczas zebraną sumę punktów. Specjalne, oznaczone serduszkiem kupony udostępnią partnerzy stacjonarni PAYBACK: bp, Kaufland, CUK Ubezpieczenia, Maxi Zoo oraz PSB Mrówka, jak i partnerzy online: Booking.com, CCC, Douglas, Empik, eobuwie.pl, H&M, Groupon, IKEA, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i Zalando Lounge.
Jednocześnie, na sklep.payback.pl/strefa-marki/pah na uczestników Programu czekają vouchery o różnych nominałach, które PAYBACK przygotował z myślą o działającej od tygodnia akcji PAH „SOS Ukraina”. Wymiana punktów na voucher oznacza przekazanie realnego wsparcia na rzecz obywateli Ukrainy poszkodowanych w wyniku wojny.
– Akcja „Punktuj sercem” wystartowała w 10. jubileuszową rocznicę naszej współpracy z Pajacykiem i Polską Akcją Humanitarną. Od początku bardzo ucieszył nas duży odzew ze strony partnerów PAYBACK, którzy bez chwili namysłu zdecydowali się zaangażować w inicjatywę, zwiększając tym samym jej zasięg. Dodatkowo, w związku z dramatyczną sytuacją ukraińskich obywateli umożliwiamy uczestnikom wymianę punktów na specjalne vouchery „SOS Ukraina”, dzięki którym PAH otrzyma środki na zakup żywności i innych form wsparcia dla osób poszkodowanych w wyniku wojny. Liczymy, że PAYBACK-owicze zaangażują się w obydwie inicjatywy. Zgromadzone punkty oznaczają realną pomoc. Dlatego warto punktować z sercem – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Dziesięć lat razem
Pajacyk to działający od 1998 roku program, w ramach którego Polska Akcja Humanitarna pomaga dzieciom i młodzieży w Polsce. Tylko w roku szkolnym 2021/2022 Pajacyk dożywia aż 1345 uczniów w 61 placówkach.
Dzięki współpracy z PAH PAYBACK od dekady wspiera dwa główne działania w ramach programu Pajacyk – prowadzony od lat projekt wsparcia żywnościowego oraz zainaugurowaną w zeszłym roku inicjatywę pomocy psychospołecznej. Pajacyk zapewnia pomoc dla dzieci i młodzieży z rodzin wieloproblemowych poprzez finansowanie dożywiania w szkołach i placówkach opieki dziennej, a także umożliwia najmłodszym dostęp do profilaktyki i leczenia problemów psychologicznych.
Polska Akcja Humanitarna w ramach swojej działalności od 30 lat niezmiennie reaguje także na dramaty ludzi spowodowane przez konflikty zbrojne i kataklizmy. Prowadzona w związku z sytuacją na Ukrainie akcja „SOS Ukraina” ma na celu zapewnienie pomocy bezpośredniej włączając w to żywność i inne formy wsparcia dla osób, które są zmuszone do ucieczki ze swoich domów. Wsparcie obejmie poszkodowanych w wyniku wojny włączając osoby przemieszczające się wewnątrz kraju oraz na uchodźczynie i uchodźców przyjeżdżających do Polski.
Akcja „Punktuj sercem” promowana będzie w kanałach własnych PAYBACK, w punktach sprzedaży stacjonarnych partnerów akcji na oraz w Internecie. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun. Regulamin dostępny na payback.pl/punktujsercem.

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.