Pomagamy razem z PAH
Punkty PAYBACK zyskują podwójną moc pomagania. Z początkiem marca ruszyła akcja charytatywna „Punktuj sercem” na rzecz Pajacyka, dzięki której punkty zbierane przez uczestników Programu mogą jeszcze bardziej wesprzeć podopiecznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Równolegle, PAYBACK uruchamia możliwość wymiany punktów na vouchery przeznaczone na zbiórkę organizowaną przez PAH w ramach akcji „SOS Ukraina”.
Jak można pomóc podopiecznym Pajacyka? Idea jest bardzo prosta. Od 1 do 31 marca na stronie oraz w aplikacji Programu na jego zarejestrowanych uczestników czekają specjalne, oznaczone sercem kupony. Dzięki nim PAYBACK-owicze mogą zdobywać ekstra punkty za zakupy u poszczególnych partnerów akcji, ale co najważniejsze – za użycie każdego z nich partnerzy przekażą na rzecz Pajacyka równowartość 100 punktów. To jednak nie wszystko, bo za każde zebrane 100 000 punktów PAYBACK przekaże Pajacykowi bonus – równowartość 10 000 punktów, a akcję zainauguruje 10 000 punktami na jej starcie.
Sercem całej akcji jest strona payback.pl/punktujsercem, na której można na bieżąco śledzić, jakie kupony aktualnie wspierają program Pajacyk oraz obserwować dotychczas zebraną sumę punktów. Specjalne, oznaczone serduszkiem kupony udostępnią partnerzy stacjonarni PAYBACK: bp, Kaufland, CUK Ubezpieczenia, Maxi Zoo oraz PSB Mrówka, jak i partnerzy online: Booking.com, CCC, Douglas, Empik, eobuwie.pl, H&M, Groupon, IKEA, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i Zalando Lounge.
Jednocześnie, na sklep.payback.pl/strefa-marki/pah na uczestników Programu czekają vouchery o różnych nominałach, które PAYBACK przygotował z myślą o działającej od tygodnia akcji PAH „SOS Ukraina”. Wymiana punktów na voucher oznacza przekazanie realnego wsparcia na rzecz obywateli Ukrainy poszkodowanych w wyniku wojny.
– Akcja „Punktuj sercem” wystartowała w 10. jubileuszową rocznicę naszej współpracy z Pajacykiem i Polską Akcją Humanitarną. Od początku bardzo ucieszył nas duży odzew ze strony partnerów PAYBACK, którzy bez chwili namysłu zdecydowali się zaangażować w inicjatywę, zwiększając tym samym jej zasięg. Dodatkowo, w związku z dramatyczną sytuacją ukraińskich obywateli umożliwiamy uczestnikom wymianę punktów na specjalne vouchery „SOS Ukraina”, dzięki którym PAH otrzyma środki na zakup żywności i innych form wsparcia dla osób poszkodowanych w wyniku wojny. Liczymy, że PAYBACK-owicze zaangażują się w obydwie inicjatywy. Zgromadzone punkty oznaczają realną pomoc. Dlatego warto punktować z sercem – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Dziesięć lat razem
Pajacyk to działający od 1998 roku program, w ramach którego Polska Akcja Humanitarna pomaga dzieciom i młodzieży w Polsce. Tylko w roku szkolnym 2021/2022 Pajacyk dożywia aż 1345 uczniów w 61 placówkach.
Dzięki współpracy z PAH PAYBACK od dekady wspiera dwa główne działania w ramach programu Pajacyk – prowadzony od lat projekt wsparcia żywnościowego oraz zainaugurowaną w zeszłym roku inicjatywę pomocy psychospołecznej. Pajacyk zapewnia pomoc dla dzieci i młodzieży z rodzin wieloproblemowych poprzez finansowanie dożywiania w szkołach i placówkach opieki dziennej, a także umożliwia najmłodszym dostęp do profilaktyki i leczenia problemów psychologicznych.
Polska Akcja Humanitarna w ramach swojej działalności od 30 lat niezmiennie reaguje także na dramaty ludzi spowodowane przez konflikty zbrojne i kataklizmy. Prowadzona w związku z sytuacją na Ukrainie akcja „SOS Ukraina” ma na celu zapewnienie pomocy bezpośredniej włączając w to żywność i inne formy wsparcia dla osób, które są zmuszone do ucieczki ze swoich domów. Wsparcie obejmie poszkodowanych w wyniku wojny włączając osoby przemieszczające się wewnątrz kraju oraz na uchodźczynie i uchodźców przyjeżdżających do Polski.
Akcja „Punktuj sercem” promowana będzie w kanałach własnych PAYBACK, w punktach sprzedaży stacjonarnych partnerów akcji na oraz w Internecie. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun. Regulamin dostępny na payback.pl/punktujsercem.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.