Pomagamy razem z PAH
Punkty PAYBACK zyskują podwójną moc pomagania. Z początkiem marca ruszyła akcja charytatywna „Punktuj sercem” na rzecz Pajacyka, dzięki której punkty zbierane przez uczestników Programu mogą jeszcze bardziej wesprzeć podopiecznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Równolegle, PAYBACK uruchamia możliwość wymiany punktów na vouchery przeznaczone na zbiórkę organizowaną przez PAH w ramach akcji „SOS Ukraina”.
Jak można pomóc podopiecznym Pajacyka? Idea jest bardzo prosta. Od 1 do 31 marca na stronie oraz w aplikacji Programu na jego zarejestrowanych uczestników czekają specjalne, oznaczone sercem kupony. Dzięki nim PAYBACK-owicze mogą zdobywać ekstra punkty za zakupy u poszczególnych partnerów akcji, ale co najważniejsze – za użycie każdego z nich partnerzy przekażą na rzecz Pajacyka równowartość 100 punktów. To jednak nie wszystko, bo za każde zebrane 100 000 punktów PAYBACK przekaże Pajacykowi bonus – równowartość 10 000 punktów, a akcję zainauguruje 10 000 punktami na jej starcie.
Sercem całej akcji jest strona payback.pl/punktujsercem, na której można na bieżąco śledzić, jakie kupony aktualnie wspierają program Pajacyk oraz obserwować dotychczas zebraną sumę punktów. Specjalne, oznaczone serduszkiem kupony udostępnią partnerzy stacjonarni PAYBACK: bp, Kaufland, CUK Ubezpieczenia, Maxi Zoo oraz PSB Mrówka, jak i partnerzy online: Booking.com, CCC, Douglas, Empik, eobuwie.pl, H&M, Groupon, IKEA, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i Zalando Lounge.
Jednocześnie, na sklep.payback.pl/strefa-marki/pah na uczestników Programu czekają vouchery o różnych nominałach, które PAYBACK przygotował z myślą o działającej od tygodnia akcji PAH „SOS Ukraina”. Wymiana punktów na voucher oznacza przekazanie realnego wsparcia na rzecz obywateli Ukrainy poszkodowanych w wyniku wojny.
– Akcja „Punktuj sercem” wystartowała w 10. jubileuszową rocznicę naszej współpracy z Pajacykiem i Polską Akcją Humanitarną. Od początku bardzo ucieszył nas duży odzew ze strony partnerów PAYBACK, którzy bez chwili namysłu zdecydowali się zaangażować w inicjatywę, zwiększając tym samym jej zasięg. Dodatkowo, w związku z dramatyczną sytuacją ukraińskich obywateli umożliwiamy uczestnikom wymianę punktów na specjalne vouchery „SOS Ukraina”, dzięki którym PAH otrzyma środki na zakup żywności i innych form wsparcia dla osób poszkodowanych w wyniku wojny. Liczymy, że PAYBACK-owicze zaangażują się w obydwie inicjatywy. Zgromadzone punkty oznaczają realną pomoc. Dlatego warto punktować z sercem – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Dziesięć lat razem
Pajacyk to działający od 1998 roku program, w ramach którego Polska Akcja Humanitarna pomaga dzieciom i młodzieży w Polsce. Tylko w roku szkolnym 2021/2022 Pajacyk dożywia aż 1345 uczniów w 61 placówkach.
Dzięki współpracy z PAH PAYBACK od dekady wspiera dwa główne działania w ramach programu Pajacyk – prowadzony od lat projekt wsparcia żywnościowego oraz zainaugurowaną w zeszłym roku inicjatywę pomocy psychospołecznej. Pajacyk zapewnia pomoc dla dzieci i młodzieży z rodzin wieloproblemowych poprzez finansowanie dożywiania w szkołach i placówkach opieki dziennej, a także umożliwia najmłodszym dostęp do profilaktyki i leczenia problemów psychologicznych.
Polska Akcja Humanitarna w ramach swojej działalności od 30 lat niezmiennie reaguje także na dramaty ludzi spowodowane przez konflikty zbrojne i kataklizmy. Prowadzona w związku z sytuacją na Ukrainie akcja „SOS Ukraina” ma na celu zapewnienie pomocy bezpośredniej włączając w to żywność i inne formy wsparcia dla osób, które są zmuszone do ucieczki ze swoich domów. Wsparcie obejmie poszkodowanych w wyniku wojny włączając osoby przemieszczające się wewnątrz kraju oraz na uchodźczynie i uchodźców przyjeżdżających do Polski.
Akcja „Punktuj sercem” promowana będzie w kanałach własnych PAYBACK, w punktach sprzedaży stacjonarnych partnerów akcji na oraz w Internecie. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun. Regulamin dostępny na payback.pl/punktujsercem.
ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU
ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Prawo
Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.