Pomagamy razem z PAH
Punkty PAYBACK zyskują podwójną moc pomagania. Z początkiem marca ruszyła akcja charytatywna „Punktuj sercem” na rzecz Pajacyka, dzięki której punkty zbierane przez uczestników Programu mogą jeszcze bardziej wesprzeć podopiecznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Równolegle, PAYBACK uruchamia możliwość wymiany punktów na vouchery przeznaczone na zbiórkę organizowaną przez PAH w ramach akcji „SOS Ukraina”.
Jak można pomóc podopiecznym Pajacyka? Idea jest bardzo prosta. Od 1 do 31 marca na stronie oraz w aplikacji Programu na jego zarejestrowanych uczestników czekają specjalne, oznaczone sercem kupony. Dzięki nim PAYBACK-owicze mogą zdobywać ekstra punkty za zakupy u poszczególnych partnerów akcji, ale co najważniejsze – za użycie każdego z nich partnerzy przekażą na rzecz Pajacyka równowartość 100 punktów. To jednak nie wszystko, bo za każde zebrane 100 000 punktów PAYBACK przekaże Pajacykowi bonus – równowartość 10 000 punktów, a akcję zainauguruje 10 000 punktami na jej starcie.
Sercem całej akcji jest strona payback.pl/punktujsercem, na której można na bieżąco śledzić, jakie kupony aktualnie wspierają program Pajacyk oraz obserwować dotychczas zebraną sumę punktów. Specjalne, oznaczone serduszkiem kupony udostępnią partnerzy stacjonarni PAYBACK: bp, Kaufland, CUK Ubezpieczenia, Maxi Zoo oraz PSB Mrówka, jak i partnerzy online: Booking.com, CCC, Douglas, Empik, eobuwie.pl, H&M, Groupon, IKEA, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i Zalando Lounge.
Jednocześnie, na sklep.payback.pl/strefa-marki/pah na uczestników Programu czekają vouchery o różnych nominałach, które PAYBACK przygotował z myślą o działającej od tygodnia akcji PAH „SOS Ukraina”. Wymiana punktów na voucher oznacza przekazanie realnego wsparcia na rzecz obywateli Ukrainy poszkodowanych w wyniku wojny.
– Akcja „Punktuj sercem” wystartowała w 10. jubileuszową rocznicę naszej współpracy z Pajacykiem i Polską Akcją Humanitarną. Od początku bardzo ucieszył nas duży odzew ze strony partnerów PAYBACK, którzy bez chwili namysłu zdecydowali się zaangażować w inicjatywę, zwiększając tym samym jej zasięg. Dodatkowo, w związku z dramatyczną sytuacją ukraińskich obywateli umożliwiamy uczestnikom wymianę punktów na specjalne vouchery „SOS Ukraina”, dzięki którym PAH otrzyma środki na zakup żywności i innych form wsparcia dla osób poszkodowanych w wyniku wojny. Liczymy, że PAYBACK-owicze zaangażują się w obydwie inicjatywy. Zgromadzone punkty oznaczają realną pomoc. Dlatego warto punktować z sercem – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Dziesięć lat razem
Pajacyk to działający od 1998 roku program, w ramach którego Polska Akcja Humanitarna pomaga dzieciom i młodzieży w Polsce. Tylko w roku szkolnym 2021/2022 Pajacyk dożywia aż 1345 uczniów w 61 placówkach.
Dzięki współpracy z PAH PAYBACK od dekady wspiera dwa główne działania w ramach programu Pajacyk – prowadzony od lat projekt wsparcia żywnościowego oraz zainaugurowaną w zeszłym roku inicjatywę pomocy psychospołecznej. Pajacyk zapewnia pomoc dla dzieci i młodzieży z rodzin wieloproblemowych poprzez finansowanie dożywiania w szkołach i placówkach opieki dziennej, a także umożliwia najmłodszym dostęp do profilaktyki i leczenia problemów psychologicznych.
Polska Akcja Humanitarna w ramach swojej działalności od 30 lat niezmiennie reaguje także na dramaty ludzi spowodowane przez konflikty zbrojne i kataklizmy. Prowadzona w związku z sytuacją na Ukrainie akcja „SOS Ukraina” ma na celu zapewnienie pomocy bezpośredniej włączając w to żywność i inne formy wsparcia dla osób, które są zmuszone do ucieczki ze swoich domów. Wsparcie obejmie poszkodowanych w wyniku wojny włączając osoby przemieszczające się wewnątrz kraju oraz na uchodźczynie i uchodźców przyjeżdżających do Polski.
Akcja „Punktuj sercem” promowana będzie w kanałach własnych PAYBACK, w punktach sprzedaży stacjonarnych partnerów akcji na oraz w Internecie. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun. Regulamin dostępny na payback.pl/punktujsercem.
Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
Resort rolnictwa pracuje nad zmianami w ustawie o dzierżawie rolniczej. Nowe przepisy mają uporządkować kwestię umów dzierżawy, dziś często zawieranych w formie ustnej, bez rejestracji, co uniemożliwia rolnikom uprawiającym dzierżawioną ziemię starania o krajowe i unijne dopłaty. Ministerstwo zapewnia, że na zmianach skorzystają obie strony. Wkrótce mają ruszyć konsultacje projektu ustawy z rolnikami, a nowe przepisy mogłyby wejść w życie w 2026 roku.
Polityka
Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.