Komunikaty PR

"Mmm... Maczfit" - nowa platforma komunikacji marki

2024-09-11  |  13:00

Maczfit, lider rynku diet pudełkowych w Polsce, wystartował z nową kampanią, która podkreśla wyjątkowy smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna "Mmm... Maczfit" ma na celu nie tylko zachęcić do zdrowego odżywiania, ale także podkreślić przyjemność, jaką można, a nawet powinno się, czerpać z codziennych posiłków.

Maczfit zyskał uznanie na rynku za swoje innowacyjne podejście do diety pudełkowej, oferując różnorodne plany żywieniowe, które łączą w sobie zdrowie, wygodę i smak. Nowa platforma komunikacji marki jest kolejnym krokiem w budowaniu silnej relacji z klientami, którzy doceniają nie tylko wartości odżywcze posiłków, ale także ich walory smakowe.

"Chcieliśmy, aby nowa kampania 'Mmm... Maczfit' odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również moment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz 'mmm'. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące, a catering Maczfit daje wiele powodów do ‘Mmm’. To kwintesencja smacznego i zdrowego odżywiania." – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Omnichannel Director w Maczfit.

Hasło "Mmm... Maczfit" w kilku odsłonach będzie towarzyszyć nowej kampanii reklamowej, która ma na celu podkreślenie, że zdrowe odżywianie nie musi być nudne ani monotonne, a każdy posiłek to prawdziwa przyjemność. Maczfit chce inspirować do odkrywania nowych smaków i cieszenia się jedzeniem – niezależnie, gdzie się jest. Koncept „Mmm… Maczfit” to emocjonalny przekaz jednoznacznie kojarzący się ze smakiem i jakością, a jednocześnie zamierzona gra słów, rozwijająca koncepcję litery „M”, która zdobi brand.​

Nowa platforma marki oznacza również rozbudowę oferty. Maczfit poszerzył portfolio o nowy segment – obok dotychczasowych opcji Gotowych Diet i możliwości Wyboru Menu oferując także zestawy Trio. Powstały one z myślą o osobach, które pragną zadbać o zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, ale bez rygoru diety. Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem, w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić.   ​

W ramach kampanii 360 przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w digitalu. Aktywacja jest obecna również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube oraz w outdoorze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Recykling dotyczy każdego. Sprawdź, jak dawać drugie życie odpadom i na co dzie Biuro prasowe
2024-09-12 | 12:00

Recykling dotyczy każdego. Sprawdź, jak dawać drugie życie odpadom i na co dzie

Znaczenie recyklingu w ochronie środowiska Recykling to proces, który pozwala na odzyskiwanie surowców wykorzystanych do produkcji różnego rodzaju produktów i
Styl życia Less Waste Market zaprasza do Galerii Turzyn!
2024-09-12 | 11:15

Less Waste Market zaprasza do Galerii Turzyn!

Nadawanie drugiego, a czasem i kolejnego życia przedmiotom codziennego użytku, szczęśliwie dla wielu z nas stało się stylem życia, a nie tylko chwilową modą. Poszukiwania i wyławianie
Styl życia Maczfit wprowadza do oferty nowy zestaw Trio
2024-09-11 | 12:30

Maczfit wprowadza do oferty nowy zestaw Trio

Maczfit, lider w dostarczaniu zbilansowanych diet pudełkowych, wprowadził do swojej oferty nową propozycję – Trio. To wyjątkowy zestaw, który składa się z trzech starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Do BGK trafiło już 240 wniosków na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Samorządy mogą zyskać 40 mld zł w formie preferencyjnych pożyczek na inwestycje

Do początku września br. ponad 40 różnych podmiotów złożyło do BGK 240 wniosków na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość to ok. 1 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy mogą zyskać 40 mld zł w formie preferencyjnych pożyczek na zielone inwestycje. Oprócz jednostek samorządu terytorialnego po tego rodzaju instrument pożyczkowy mogą sięgać również spółki komunalne. Wodociągi Kępińskie to pierwsza taka spółka, która podpisała umowy z BGK. Na modernizację wodociągów i wymianę wodomierzy w Kępnie trafi 8 mln zł, a pierwsze efekty będą widoczne już w tym roku.

Przemysł

Bezpieczeństwo priorytetem dla branży chemicznej. Firmy na własną rękę wprowadzają systemy reagowania kryzysowego

Zgodnie z Kodeksem pracy szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy to niezbędna część przygotowania do rozpoczęcia pracy na określonym stanowisku. Jednak niektóre firmy na tym nie poprzestają, idąc dużo dalej. BASF Catalysts Polska, który ma w Środzie Śląskiej swój najnowocześniejszy zakład produkcji katalizatorów samochodowych, wprowadził w nim wielostopniowy system bezpieczeństwa i szkolenia pracowników. W fabryce działa też specjalistyczny zespół ratownictwa i reagowania kryzysowego, złożony z pracowników spółki i wyposażony w sprzęt podobny do wyposażenia profesjonalnych strażaków.

DlaWas.info

Nauka

Sektor kosmiczny potrzebuje nowych pracowników. To szansa dla młodych inżynierów

Globalne wydatki na sektor kosmiczny wyniosły w ubiegłym roku 117 mld dol. i w ciągu ostatniej dekady wzrosły sumarycznie o blisko 180 proc. Rosnące nakłady sprawiają, że pod względem technologii jesteśmy przygotowani do bardzo zaawansowanych misji. Wyzwaniem pozostaje czynnik ludzki i to w dwóch aspektach – chodzi zarówno o przygotowanie do lotów w kosmos, jak i zaangażowanie w rozwój sektora na Ziemi, prężnie rozwijająca się branża potrzebuje bowiem nowych pracowników. Zawody takie jak European Rover Challenge to szansa na przyciągnięcie i sprawdzenie nowych talentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.