Komunikaty PR

Rekord wylicytowanych płytek na aukcjach WOŚP

2020-03-05  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.33 MB )

W najbliższą niedzielę 8 marca w Szczecinie odbędzie się podsumowanie 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas którego ogłoszony zostanie finalny wynik tegorocznych zbiórek i licytacji. Niektórzy wieloletni partnerzy WOŚP już teraz publikują wyniki z przekazanych na aukcję przedmiotów. Przykładem jest Ceramika Paradyż, której 18 okolicznościowych płytek z podpisem Jurka Owsiaka łącznie osiągnęły rekordową kwotę 52 260 zł.

 

28. finał odbył się 12 stycznia pod hasłem „Wiatr w żagle”, a jego celem była zbiórka funduszy na zakup najnowocześniejszych urządzeń medycyny zabiegowej dla ratowania życia i zdrowia dzieci. W zeszłym roku zgromadzono 175 938 717 złotych i 56 groszy, przekraczając o niemal 50 mln zł wynik z 2018 roku. Tegoroczna edycja może przynieść kolejne rekordy.

 

W tym roku do akcji ponownie dołączyła Ceramika Paradyż, która przekazała 18 okolicznościowych płytek ceramicznych z grafiką 28. finału WOŚP. Limitowana seria trafiła do sztabów w Warszawie, Łodzi, Tomaszowie Mazowieckim, Opocznie, Piotrkowie Trybunalskim, Bełchatowie, Gdyni, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Wolborzu, a także w Zielonej Górze. Po zakończeniu licytacji i wszystkich aukcji z płytkami ceramicznymi konto fundacji zostało zasilone rekordową kwotą 52 260 zł. Najwyższy wynik osiągnięto w niewielkim Wolborzu w województwie łódzkim — płytkę wylicytowano na scenie za równo 11 000 zł. Rekord padł również w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie płytka została wylicytowana za 7 300 zł, natomiast w Opolu płytka Ceramiki Paradyż okazała się najdroższym przedmiotem wystawionym na aukcję przez tamtejszy sztab, osiągając kwotę 2025 zł. 

 

— Z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy gramy od lat. Możliwość wspierania tak szlachetnej inicjatywy na rzecz zdrowia i życia dzieci napawa nas ogromną dumą i radością— mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż. — W tym roku znów udało się pobić rekord przekazanych przez nas wyjątkowych płytek, co bardzo nas cieszy i motywuje, aby grać dalej, do końca świata i jeden dzień dłużej. Wsparcie Fundacji to nie jedyne działanie charytatywne firmy. Aby dzieci miały jak najlepsze warunki przy powrocie do zdrowia, przekazaliśmy również nasze produkty m.in. na remonty warszawskiego Instytutu Pomnika-Centrum Zdrowia Dziecka czy Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi.       

 

Płytki okolicznościowe Ceramiki Paradyż w formacie 25x40 cm wyprodukowano w technologii trzykrotnego wypału, a w celu uzyskania wysokiej jakości zdobienia użyto past sitodrukowych, które pokryte zostały specjalną granilią transparentną. Wszystkie egzemplarze oprawione w passe-partout własnoręcznie podpisał Jurek Owsiak. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.