Komunikaty PR

SEGRO w drużynie Szlachetnej Paczki

2020-11-30  |  19:00

Już w drugi weekend grudnia część SEGRO Business Park Warsaw, Okęcie zamieni się w magazyn Szlachetnej Paczki, z którego podarunki będą rozsyłane do potrzebujących rodzin z całej Polski. SEGRO – wiodący deweloper, zarządca i właściciel nowoczesnych powierzchni magazynowych kolejny raz czynnie wspiera akcję charytatywną.

Darczyńcy w dniach 11-12 grudnia będą mogli dostarczać paczki dla wybranych rodzin do liczącego 1500 m2 magazynu utworzonego na terenie warszawskiego parku logistycznego SEGRO. Na miejscu będą czekać wolontariusze, którzy dostarczą podarunki potrzebującym.

– Bardzo dziękujemy SEGRO za udostępnienie przestrzeni w Warszawie i wsparcie akcji. W niektórych rejonach Polski czasami trudniej o lokalnych darczyńców. Dlatego tworzymy magazyny zastępcze, jak ten w Warszawie, gdzie darczyńcy dostarczają paczki, które zrobili dla rodzin z sąsiednich województw. W tym roku Szlachetna Paczka jest potrzebna bardziej niż kiedykolwiek. Pandemia i kryzys z nią związany dotknął wiele rodzin, które dzięki pomocy drugiego człowieka mają szansę, by znów stanąć na nogi – przyznaje Aleksandra Tylenda, Koordynator ds. Logistyki ze Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje program Szlachetna Paczka.  

To nie pierwszy raz, kiedy SEGRO postanawia udostępnić swoją przestrzeń w szczytnym celu. W kwietniu firma użyczyła bezpłatnie powierzchni na potrzeby Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fundacja w magazynie SEGRO w Ożarowie przechowywała wówczas sprzęt ochrony osobistej oraz elementy wyposażenia medycznego dla polskich szpitali.

– SEGRO od lat angażuje się w działania charytatywne. Tym razem jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć wyjątkową inicjatywę, jaką jest Szlachetna Paczka. Podobnie jak w zeszłym roku, nasi pracownicy postanowili czynnie włączyć się w akcję i przygotować świąteczny podarunek dla jednej z rodzin. Niesienie pomocy jest jednym z filarów naszej firmy. W związku z tym, z przyjemnością włączamy się w akcje społeczne oraz charytatywne, jednocześnie zachęcając do tego inne firmy z branży – komentuje Magdalena Szulc, Dyrektor SEGRO na Europę Centralną.

Pracownicy SEGRO w tym roku pomogą rodzinie z województwa mazowieckiego, która mimo trudnej sytuacji życiowej, nie straciła wiary w lepsze jutro. Ich kluczowymi potrzebami są sprzęt terapeutyczny, środki czystości, żywność, materiały szkolne, odzież oraz obuwie. Produkty te już wkrótce trafią do podopiecznych Szlachetnej Paczki. 

Szlachetna Paczka działa od niemal dwudziestu lat i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów społecznych w Polsce. Celem akcji jest odpowiedzialna pomoc, polegająca na wsparciu rodzin, które skrzywdził los. Ludzi, którzy każdego dna walczą o lepszą przyszłość. Co roku, w okresie przedświątecznym, tysiące rodzin w potrzebie otrzymują od darczyńców przygotowane przez nich paczki z praktycznymi podarunkami.

SEGRO Business Park Warsaw, Okęcie zlokalizowany jest przy ulicy Działkowej. Obiekt oddalony jest zaledwie o 10 minut drogi od lotniska im. F. Chopina w Warszawie i znajduje się w pobliżu przecięcia dróg ekspresowych S2 i S8. 

O SEGRO:

SEGRO, spółka o statusie firmy Real Estate Investment Trust (”REIT”), notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych w indeksie FTSE 100, jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem nowoczesnych powierzchni magazynowych oraz produkcyjnych z portfolio wynoszącym 8,1 mln m2 powierzchni o wartości 13,3 mld funtów. Nieruchomości firmy są strategicznie rozmieszczone w lokalizacjach na terenie Wielkiej Brytanii – w pobliżu Londynu oraz w południowo-zachodniej i środkowej Anglii, a także na terenie Europy kontynentalnej we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Holandii oraz w Czechach.

Od 100 lat SEGRO tworzy przestrzeń, która daje wyjątkowe możliwości. Firma buduje zarówno nowoczesne magazyny typu „big box”, użytkowane głównie przez regionalne, krajowe i międzynarodowe centra dystrybucyjne, jak i magazyny miejskie, zlokalizowane w pobliżu głównych aglomeracji i centrów biznesowych. SEGRO dostarcza obiekty najwyższej jakości, w których klienci mogą efektywnie rozwijać swój biznes.

Swoją działalność w Europie Centralnej spółka rozpoczęła pod koniec 2005 roku. Obecnie deweloper prowadzi inwestycje w takich strategicznych lokalizacjach jak: Gliwice, Łódź, Poznań, Praga, Stryków, Tychy, Warszawa i Wrocław.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-04-25 | 15:00

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU   W tym roku do Nagrody Korczaka wypłynęło wyjątkowo dużo zgłoszeń – 147 osoby i instytucje z całego kraju. Jak podkreśla Uczelnia Korczaka – organizator konkursu
Problemy społeczne ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
2024-04-22 | 11:00

ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ

Warszawa, 18 kwietnia 2024 Fundacja Nauka. To Lubię ogłosiła dzisiaj uruchomienie nowego programu edukacyjnego dla szkół podstawowych i średnich pt. „Łowcy
Problemy społeczne Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
2024-04-12 | 06:00

Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .

Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 4 miliony osób z niepełnosprawnościami i ograniczeniami ruchowymi. Z tej liczby około 200.000 osób, to mieszkańcy Pomorza. Dlatego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.