Komunikaty PR

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

2024-11-04  |  09:00
Biuro prasowe

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania CSR/ESG, realizowane przez firmy i liderów, którzy przygotowują programy dla pracowników i lokalnych społeczności, wspierają ważne projekty charytatywne oraz rozwijają wolontariat pracowniczy. Jesteś jedną z takich organizacji lub osób? Wyślij zgłoszenie do konkursu CSR Poland Awards 2025! Inicjatywa ta ma na celu uhonorowanie tych, którzy wnoszą znaczący wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce oraz przyczyniają się do zwiększenia świadomości na temat społecznej odpowiedzialności biznesu. Zgłoszenia są przyjmowane do 2 lutego 2025 r.

Konkurs będzie towarzyszyć konferencji CSR Poland 2025, która odbędzie się 20 i 21 marca 2025 r. w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. W pierwszym dniu organizatorzy, czyli Fundacja Poland Business Run, zaplanowali prezentacje i panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z branży CSR, ESG, HR i PR, którzy podzielą się m.in. case studies z najciekawszych akcji społecznej odpowiedzialności biznesu. Zwieńczeniem pierwszego dnia będzie gala wręczenia nagród w konkursie CSR Poland Awards 2024. Drugiego dnia przewidziano praktyczne szkolenia i warsztaty. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie www.csrpoland.pl. 

Czujemy, że kwestie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności biznesu w kolejnych latach staną się jeszcze bardziej istotne, dlatego kilka lat temu wpadliśmy na pomysł organizacji konferencji oraz konkursu, których celem jest wymiana doświadczeń czy zwrócenie uwagi na najlepsze działania CSR. Głęboko wierzę, że nasze wydarzenie może przybliżyć nas do zmiany świata na lepsze. W dwóch poprzednich edycjach konkursu otrzymaliśmy prawie 500 zgłoszeń, więc bardzo cieszy nas to, że tyle firm i osób chce być częścią tej zmiany i dzielić się swoimi dobrymi praktykami – mówi Agnieszka Pleti, prezeska Fundacji Poland Business Run, organizatorka konferencji CSR Poland i konkursu CSR Poland Awards.

Zasady i kategorie w konkursie

Dwie poprzednie edycje wydarzenia pokazały, jak istotne są rozmowy o CSR w praktyce, budowanie społeczności wokół zrównoważonego rozwoju i dawanie przestrzeni do tego, by polski biznes wzajemnie się inspirował, wymieniał najlepszymi praktykami oraz uświadamiał sobie skalę nie tylko realizowanych projektów, ale także tych, które jeszcze ma do zrobienia.

W konkursie CSR Poland Awards 2025 może wziąć udział każda firma i osoba, która w 2024 r. zrealizowała projekt CSR w jednej z kategorii konkursowych. Dwa zgłoszenia z firmy można przesłać bezpłatnie. Każde kolejne zgłoszenie objęte jest dodatkową opłatą administracyjną w wysokości 500 zł netto. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dokonanie zgłoszenia konkursowego poprzez wypełnienie elektronicznego formularza dostępnego na stronie www.csrpoland.pl.    

Nagrody przyznawane będą w 4 kategoriach głównych:

- Community engagement – projekty społeczne, które zostały zrealizowane przez firmę na rzecz jej otoczenia zewnętrznego. 

- Volunteering – projekty społeczne zrealizowane przez firmę przy udziale jej pracowników w roli wolontariuszy. 

- Employee wellbeing – projekty, które realizowała firma na rzecz swoich własnych pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, psychologiczny, finansowy, zawodowy i społeczny. 

- CSR Leader – osoba, która w danej firmie działa jak ambasador projektów społecznych, zachęca innych do aktywności, motywuje zespół do działania i sprawia, że firma staje się bardziej otwarta i dostępna. 

 

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń zostanie dodatkowo wybrany i nagrodzony najlepszy projekt z zakresu działalności na rzecz osób z niepełnosprawnościami (Accessibility and inclusivity).

Lista nominowanych znana będzie na początku marca 2025 r. Oficjalne ogłoszenie zwycięzców i uroczyste wręczenie nagród nastąpi 20 marca 2025 r. o godz. 20:00 podczas Gali CSR Poland Awards w Krakowie.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie www.csrpoland.pl. 

Kontakt dla mediów

Marta Hernik

Head of Projects

marta.hernik@pbr.pl 

tel. 504 206 139

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych Biuro prasowe
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym
Problemy społeczne NAJGORSZE MINĘŁO, NAJCIĘŻSZE PRZED NIMI
2024-10-09 | 13:00

NAJGORSZE MINĘŁO, NAJCIĘŻSZE PRZED NIMI

Wspierając społeczny ruch zbiórek na rzecz poszkodowanych, Publicis Groupe rusza z adaptacją kampanii sprzed blisko 30 lat i we współpracy z Fundacją Siepomaga tworzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.