Komunikaty PR

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

2024-11-04  |  09:00
Biuro prasowe

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania CSR/ESG, realizowane przez firmy i liderów, którzy przygotowują programy dla pracowników i lokalnych społeczności, wspierają ważne projekty charytatywne oraz rozwijają wolontariat pracowniczy. Jesteś jedną z takich organizacji lub osób? Wyślij zgłoszenie do konkursu CSR Poland Awards 2025! Inicjatywa ta ma na celu uhonorowanie tych, którzy wnoszą znaczący wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce oraz przyczyniają się do zwiększenia świadomości na temat społecznej odpowiedzialności biznesu. Zgłoszenia są przyjmowane do 2 lutego 2025 r.

Konkurs będzie towarzyszyć konferencji CSR Poland 2025, która odbędzie się 20 i 21 marca 2025 r. w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. W pierwszym dniu organizatorzy, czyli Fundacja Poland Business Run, zaplanowali prezentacje i panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z branży CSR, ESG, HR i PR, którzy podzielą się m.in. case studies z najciekawszych akcji społecznej odpowiedzialności biznesu. Zwieńczeniem pierwszego dnia będzie gala wręczenia nagród w konkursie CSR Poland Awards 2024. Drugiego dnia przewidziano praktyczne szkolenia i warsztaty. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie www.csrpoland.pl. 

Czujemy, że kwestie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności biznesu w kolejnych latach staną się jeszcze bardziej istotne, dlatego kilka lat temu wpadliśmy na pomysł organizacji konferencji oraz konkursu, których celem jest wymiana doświadczeń czy zwrócenie uwagi na najlepsze działania CSR. Głęboko wierzę, że nasze wydarzenie może przybliżyć nas do zmiany świata na lepsze. W dwóch poprzednich edycjach konkursu otrzymaliśmy prawie 500 zgłoszeń, więc bardzo cieszy nas to, że tyle firm i osób chce być częścią tej zmiany i dzielić się swoimi dobrymi praktykami – mówi Agnieszka Pleti, prezeska Fundacji Poland Business Run, organizatorka konferencji CSR Poland i konkursu CSR Poland Awards.

Zasady i kategorie w konkursie

Dwie poprzednie edycje wydarzenia pokazały, jak istotne są rozmowy o CSR w praktyce, budowanie społeczności wokół zrównoważonego rozwoju i dawanie przestrzeni do tego, by polski biznes wzajemnie się inspirował, wymieniał najlepszymi praktykami oraz uświadamiał sobie skalę nie tylko realizowanych projektów, ale także tych, które jeszcze ma do zrobienia.

W konkursie CSR Poland Awards 2025 może wziąć udział każda firma i osoba, która w 2024 r. zrealizowała projekt CSR w jednej z kategorii konkursowych. Dwa zgłoszenia z firmy można przesłać bezpłatnie. Każde kolejne zgłoszenie objęte jest dodatkową opłatą administracyjną w wysokości 500 zł netto. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dokonanie zgłoszenia konkursowego poprzez wypełnienie elektronicznego formularza dostępnego na stronie www.csrpoland.pl.    

Nagrody przyznawane będą w 4 kategoriach głównych:

- Community engagement – projekty społeczne, które zostały zrealizowane przez firmę na rzecz jej otoczenia zewnętrznego. 

- Volunteering – projekty społeczne zrealizowane przez firmę przy udziale jej pracowników w roli wolontariuszy. 

- Employee wellbeing – projekty, które realizowała firma na rzecz swoich własnych pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, psychologiczny, finansowy, zawodowy i społeczny. 

- CSR Leader – osoba, która w danej firmie działa jak ambasador projektów społecznych, zachęca innych do aktywności, motywuje zespół do działania i sprawia, że firma staje się bardziej otwarta i dostępna. 

 

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń zostanie dodatkowo wybrany i nagrodzony najlepszy projekt z zakresu działalności na rzecz osób z niepełnosprawnościami (Accessibility and inclusivity).

Lista nominowanych znana będzie na początku marca 2025 r. Oficjalne ogłoszenie zwycięzców i uroczyste wręczenie nagród nastąpi 20 marca 2025 r. o godz. 20:00 podczas Gali CSR Poland Awards w Krakowie.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie www.csrpoland.pl. 

Kontakt dla mediów

Marta Hernik

Head of Projects

marta.hernik@pbr.pl 

tel. 504 206 139

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.