Komunikaty PR

Świąteczne smaki zamknięte w zimowym menu Costa Coffee

2024-11-12  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.14 MB )

Zmiana oferty jesiennej na zimową to moment, na który czekają wszyscy miłośnicy świątecznych kaw. Kawiarnie Costa Coffee w tym okresie wypełnione są po brzegi karmelowymi i korzennymi smakami i zapachami, wśród których królują: Gingerbread Latte z dodatkiem syropu o smaku piernika, zwieńczona bitą śmietaną i piernikowym ciasteczkiem i bestseller w postaci Toffee Cake Latte i Toffee Cake Frappe, w której dominuje smak ciasteczek karmelowych z dodatkiem bitej śmietany i kolorowej posypki. Dopełnieniem zimowej oferty jest rozgrzewająca, aromatyczna, z dominującym smakiem karmelowych ciasteczek Toffee Cake Hot Chocolate.

Kampania Festive, którą wprowadzamy do kawiarni z początkiem listopada stanowi inaugurację oferty zimowej, na którą nasi goście czekają przez cały rok. To wyjątkowy okres, do którego przygotowujemy się przez wiele miesięcy. Komponowanie zimowego menu zaczynamy od najbardziej wyczekiwanych kaw, dlatego w tegorocznej ofercie postawiliśmy na nasze bestsellery: Gingerbread Latte oraz Toffee Cake Latte - w wersji na ciepło i na zimno. Jak co roku nasze menu bogate jest w różnego rodzaju rozgrzewające napoje z dodatkiem kurkumy, miodu, żurawiny czy cynamonu. Oferta deserów rozbudowana została o zupełnie nowe pozycje, w których dominować będą smaki praliny i cynamonki – mówi Marta Stawiszyńska, Brand Management Director Costa Coffee w Lagardère Travel Retail w Polsce. Wraz z nowym menu zmienia się również wystrój naszych kawiarnii, jak co roku wprowadzamy świąteczne kubki i dekoracje – dodaje Stawiszyńska. 

Oferta świąteczna Costa Coffee obejmuje nie tylko kawy, lecz także rozgrzewające napoje. Nie zabraknie ulubionego Spiced Apple Drink, czyli jabłkowo-korzennego napoju z dodatkiem cynamonu, anyżu i pomarańczy, który od lat jest mocno kojarzony z marką Costa Coffee. Menu Costa Coffee wzbogacone zostało także o owocową, mocno aromatyczną i rozgrzewającą Herbatę Premium z żurawiną i jabłkiem z dodatkiem miodu, cynamonu, goździków i pomarańczy oraz dwa letnie smaki w jesienno-zimowej odsłonie w postaci Hot Strawberry i Hot Blueberry Drink. Rozgrzewającą, idealną opcją na chłodniejsze dni będzie Herbata Premium z imbirem i kurkumą, która jest połączeniem czarnej herbaty z miodem, imbirem i kurkumą oraz cytryną. 

Miłośnicy deserów mogą wybierać wśród różnorodnych opcji. W tym sezonie króluje Ciasto Cynamonka, które wypełnione jest po brzegi - cynamonkami a jego bazę stanowi serowa masa na kruchym spodzie oraz Torcik Pralina łączący w sobie słodycz kremu karmelowego i czekoladowego na biszkoptowym cieście z chrupiącym nadzieniem. Całość dopełnia polewa o smaku słonego karmelu i kulki w białej czekoladzie. Aby jeszcze bardziej poczuć magię świąt do kawiarni powróciło uwielbiane przez gości Ciasto pomarańczowe udekorowane skórką pomarańczową i prażonymi płatkami migdałów. W ofercie pozostał ulubieniec jesiennego menu - Sernik z owocami leśnymi.

W okresie świątecznym zmieni się również wystrój kawiarnii, w których dominować będą bożonarodzeniowe dekoracje. Na czas kampanii zimowej napoje serwowane będą w specjalnie zaprojektowanych świątecznych kubkach, na które goście czekają z niecierpliwością. W kawiarniach Costa Coffee dostępna będzie również oferta ciast w całości, które będzie można zamówić do domu lub na spotkania świąteczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.