Komunikaty PR

Twórcy internetowi i celebryci zachęcają swoich fanów do pozostania w domu

2020-03-17  |  10:00

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.

W jednym z wywiadów Remigiusz Wierzgoń - Rezi powiedział, że to, co robi to misja, która polega nie tylko na dostarczaniu fanom rozrywkowego contentu, ale także na dawaniu im dobrego przykładu. Stąd też, popularny twórca internetowy, był ambasadorem kilku akcji społecznych m.in. “Pierwsza doba bez smogu” czy “Czyste Tatry”. W czasie epidemii koronawirusa Rezi również nie zawodzi. Znany influencer wykorzystuje swoje zasięgi (YouTube - 3,91 mln subskrypcji, Instagram - 1,3 mln obserwujących, Facebook - ) i zachęca fanów, aby w trakcie epidemii pozostali w domu. Co ciekawe, twórca w jednym ze swoich najnowszych materiałów nie tylko motywuje fanów do pozostania w domach, ale także informuje, w jaki sposób można uniknąć rozprzestrzeniania się wirusa.

Do poszerzenia komunikacji dot. postępowania w trakcie epidemii zaangażowała się również agencja GetHero zrzeszająca ponad 100 twórców internetowych docierających codziennie do milionów osób. Wiemy, że fanami influencerów są przeważnie ludzie młodzi, dlatego twórcom, z którymi współpracujemy dostarczyliśmy materiały, które pomogą im w szerzeniu informacji o kwarantannie i postępowaniu w trakcie epidemii. Dzięki temu możemy m.in. ograniczyć ilość pojawiających się w internecie fakenewsów, które niepotrzebnie budzą niepokój. Zależy nam, aby komunikacja dotarła do jak najszerszego grona. Dlatego kontaktujemy się nie tylko z naszymi partnerami, ale również i z konkurencją, by w tych trudnych momentach wspólnie zrobić wiele dobrego m.in. poprzez powielanie istniejących w sieci hashtagów: #zostajewdomu#zostanwdomu#staythefuckhome oraz dostarczanie internautom rzetelnych informacji  - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji influencer marketingu GetHero.

W akcję społeczną, która ma na celu zachęcić Polaków do pozostania w domu oraz dostarczyć informacje o postępowaniu w czasie epidemii, oprócz wspomnianego wcześniej Remigiusza Wierzgonia zaangażowali się m.in. BlowekMaffashion, YoshihitoMayosheJulia ŻugajWiP Bros oraz wielu innych influencerów. Do akcji przyłączyły się nie tylko gwiazdy internetu. Do pozostania w domu na swoich kanałach komunikacyjnych zachęcają także Robert LewandowskiMagda Gessler czy Jacek Stachursky. Warto również dodać, że komunikację dot. koronowirusa w mediach społecznościowych prowadzą również znane marki - używając przy tym wspomnianych wcześniej hashtagów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.