Komunikaty PR

Produkty Duda Nasze Polskie w akcji Biedronkoloteria

2023-03-21  |  13:00
Biuro prasowe

Po raz kolejny wędliny marki Duda biorą udział w akcji promocyjnej sieci Biedronka. Tym razem jest to Biedronkoloteria, podczas której klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, środki na zakupy w sklepach Biedronka oraz produkty, także te z marki Duda.

Podczas zakupów w sieci sklepów Biedronka klienci od 13 marca do 8 kwietnia otrzymują zdrapki, które dają szansę na wygraną jednej z wielu nagród, dostępnych w akcji promocyjnej.

Wśród nagród rzeczowych, które można wygrać w ramach Biedronkoloterii, znajdują się produkty z marki Duda - filet pieczony z kurczaka oraz pasztetowa firmowa wieprzowa i drobiowo-wieprzowa.

– Konsekwentnie rozwijamy dostępność produktów naszych marek w segmencie dyskontowym. To kolejna akcja promocyjna w sklepach spółki Jeronimo Martins, już w zeszłym roku uczestniczyliśmy w akcji Bystrzaki. Jako lider rynkowy w segmencie pasztetowych – po raz kolejny udowadniają to badania Nielsena – inwestujemy w promocję produktu, ale przede wszystkim zaufanie naszych klientów mówi Marcin Stypuła, Dyrektor ds. Sprzedaży Dyskontowej i Eksportowej Zakładów Mięsnych Silesia S.A., producenta wędlin Duda Nasze Polskie i Cedrob z Kurnej Półki.

Badania firmy Nielsen za 2022 rok potwierdziły, że pasztetowa Duda to niekwestionowany lider sprzedaży w swoim segmencie - osiągnęła ponad 85 procent udziałów rynkowych. Popularność Pasztetowej sprawia, że produkt ma swoją indywidualną komunikację w mediach społecznościowych, można ją śledzić zarówno na kanale facebookowym jak i na Instagramie.

  Mocna pozycja pasztetowej Duda generuje rozwój całej linii. Powstają kolejne warianty smakowe, jak choćby pasztetowa pieczeniowa czy paprykowa oraz nowe formy opakowań, jak mix mini pasztetowych. To propozycja w gramaturze 60 gram, która idealnie pasuje na kanapkę, sprawia że każdy w rodzinie może sięgnąć po swój ulubiony smak – mówi Marcin Stypuła.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.