Komunikaty PR

Produkty premium marki Haier dostępne w RTV EURO AGD

2020-10-12  |  11:00
Biuro prasowe

RTV EURO AGD, wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, rozszerzyło współpracę z marką Haier – wiodącym producentem sprzętu AGD – w ramach której wprowadza do swojego asortymentu nowe, zaawansowane technologicznie, inteligentne produkty premium. Pojawią się one zarówno w należącym do sieci sklepie internetowym euro.com.pl, jak i w sklepach stacjonarnych, w których powstaną także specjalne strefy z produktami marki.

Firma Haier od 11 lat jest jednym z wiodących producentów urządzeń gospodarstwa domowego na świecie. Oferuje w Polsce szeroką gamę produktów w kategorii chłodnictwo (chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, chłodziarki do wina) i pralnictwo (pralki, pralko-suszarki, suszarki). Cechuje je nowoczesny design i zaawansowane technologicznie rozwiązania, w tym z zakresu internetu rzeczy (IoT). Połączenie wyjątkowej ergonomii i innowacji zapewnia użytkownikom ponadprzeciętną wygodę użytkowania.

– Wciąż rosnące wymagania codzienności sprawiają, że klienci poszukują sprzętu, który w komfortowy sposób pozwoli się z nimi mierzyć, dlatego nieustannie pracujemy nad portfolio naszych produktów i rozszerzamy je o innowacyjne, urządzenia wysokiej jakości. Z tego względu nawiązaliśmy współpracę z firmą Haier i włączyliśmy do naszej oferty urządzenia premium tej marki. Wyróżniają się one nie tylko ciekawym designem, ale przede wszystkim zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań, takich jak IoT, które pozwala poprawić nie tylko komfort życia, ale też na zrównoważone gospodarowanie zasobami, takimi jak woda i energia, co ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Produkty dostępne są w naszym sklepie internetowym euro.com.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Mając na uwadze, że nasi klienci wciąż potrzebują kontaktu z produktem na żywo, utworzyliśmy w naszych placówkach także specjalne strefy z produktami marki, w których będą mogli je obejrzeć i porozmawiać z naszym technologicznym doradcą. 

 – Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco powiększyć portfolio dostępnych w Polsce produktów premium oraz poszerzyć dystrybucję poprzez partnerstwo z najważniejszymi sieciami sklepów. Nasza marka dostarcza na polski rynek produkty, które oferują unikalne rozwiązania i technologie” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. – Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć eleganckie ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika. Cieszymy się, że dzięki rozszerzeniu współpracy z siecią sklepów RTV EURO AGD nasze produkty wyposażone w te unikalne technologie będą mogły trafić do większego grona konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 4 na 5 polskich firm odnotowało wzrost przychodów ze sprzedaży w SM Biuro prasowe
2024-06-14 | 12:30

4 na 5 polskich firm odnotowało wzrost przychodów ze sprzedaży w SM

Rozwój technologii kształtuje sposób, w jaki ludzie dokonują zakupów. Jednym z trendów staje się obecnie social commerce. Potwierdzają to wyniki corocznego badania
Handel „Fala nowych smaków” - rusza akcja promująca napoje dostępne tylko w Żabce
2024-06-12 | 09:45

„Fala nowych smaków” - rusza akcja promująca napoje dostępne tylko w Żabce

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki, często dostępne jedynie w jej sklepach. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720 mln
Handel MediaMarkt otwiera 10 sklepów po remoncie
2024-06-11 | 12:00

MediaMarkt otwiera 10 sklepów po remoncie

Jakie zmiany możemy dostrzec w marketach, które w ostatni weekend zwieńczyły swoją przebudowę reotwarciem? Przede wszystkim portfolio sklepów zostało dostosowane do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Finanse

Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB

Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.