Komunikaty PR

Produkty premium marki Haier dostępne w RTV EURO AGD

2020-10-12  |  11:00
Biuro prasowe

RTV EURO AGD, wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, rozszerzyło współpracę z marką Haier – wiodącym producentem sprzętu AGD – w ramach której wprowadza do swojego asortymentu nowe, zaawansowane technologicznie, inteligentne produkty premium. Pojawią się one zarówno w należącym do sieci sklepie internetowym euro.com.pl, jak i w sklepach stacjonarnych, w których powstaną także specjalne strefy z produktami marki.

Firma Haier od 11 lat jest jednym z wiodących producentów urządzeń gospodarstwa domowego na świecie. Oferuje w Polsce szeroką gamę produktów w kategorii chłodnictwo (chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, chłodziarki do wina) i pralnictwo (pralki, pralko-suszarki, suszarki). Cechuje je nowoczesny design i zaawansowane technologicznie rozwiązania, w tym z zakresu internetu rzeczy (IoT). Połączenie wyjątkowej ergonomii i innowacji zapewnia użytkownikom ponadprzeciętną wygodę użytkowania.

– Wciąż rosnące wymagania codzienności sprawiają, że klienci poszukują sprzętu, który w komfortowy sposób pozwoli się z nimi mierzyć, dlatego nieustannie pracujemy nad portfolio naszych produktów i rozszerzamy je o innowacyjne, urządzenia wysokiej jakości. Z tego względu nawiązaliśmy współpracę z firmą Haier i włączyliśmy do naszej oferty urządzenia premium tej marki. Wyróżniają się one nie tylko ciekawym designem, ale przede wszystkim zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań, takich jak IoT, które pozwala poprawić nie tylko komfort życia, ale też na zrównoważone gospodarowanie zasobami, takimi jak woda i energia, co ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Produkty dostępne są w naszym sklepie internetowym euro.com.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Mając na uwadze, że nasi klienci wciąż potrzebują kontaktu z produktem na żywo, utworzyliśmy w naszych placówkach także specjalne strefy z produktami marki, w których będą mogli je obejrzeć i porozmawiać z naszym technologicznym doradcą. 

 – Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco powiększyć portfolio dostępnych w Polsce produktów premium oraz poszerzyć dystrybucję poprzez partnerstwo z najważniejszymi sieciami sklepów. Nasza marka dostarcza na polski rynek produkty, które oferują unikalne rozwiązania i technologie” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. – Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć eleganckie ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika. Cieszymy się, że dzięki rozszerzeniu współpracy z siecią sklepów RTV EURO AGD nasze produkty wyposażone w te unikalne technologie będą mogły trafić do większego grona konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.