Produkty premium marki Haier dostępne w RTV EURO AGD
RTV EURO AGD, wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, rozszerzyło współpracę z marką Haier – wiodącym producentem sprzętu AGD – w ramach której wprowadza do swojego asortymentu nowe, zaawansowane technologicznie, inteligentne produkty premium. Pojawią się one zarówno w należącym do sieci sklepie internetowym euro.com.pl, jak i w sklepach stacjonarnych, w których powstaną także specjalne strefy z produktami marki.
Firma Haier od 11 lat jest jednym z wiodących producentów urządzeń gospodarstwa domowego na świecie. Oferuje w Polsce szeroką gamę produktów w kategorii chłodnictwo (chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, chłodziarki do wina) i pralnictwo (pralki, pralko-suszarki, suszarki). Cechuje je nowoczesny design i zaawansowane technologicznie rozwiązania, w tym z zakresu internetu rzeczy (IoT). Połączenie wyjątkowej ergonomii i innowacji zapewnia użytkownikom ponadprzeciętną wygodę użytkowania.
– Wciąż rosnące wymagania codzienności sprawiają, że klienci poszukują sprzętu, który w komfortowy sposób pozwoli się z nimi mierzyć, dlatego nieustannie pracujemy nad portfolio naszych produktów i rozszerzamy je o innowacyjne, urządzenia wysokiej jakości. Z tego względu nawiązaliśmy współpracę z firmą Haier i włączyliśmy do naszej oferty urządzenia premium tej marki. Wyróżniają się one nie tylko ciekawym designem, ale przede wszystkim zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań, takich jak IoT, które pozwala poprawić nie tylko komfort życia, ale też na zrównoważone gospodarowanie zasobami, takimi jak woda i energia, co ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Produkty dostępne są w naszym sklepie internetowym euro.com.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Mając na uwadze, że nasi klienci wciąż potrzebują kontaktu z produktem na żywo, utworzyliśmy w naszych placówkach także specjalne strefy z produktami marki, w których będą mogli je obejrzeć i porozmawiać z naszym technologicznym doradcą.
– Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco powiększyć portfolio dostępnych w Polsce produktów premium oraz poszerzyć dystrybucję poprzez partnerstwo z najważniejszymi sieciami sklepów. Nasza marka dostarcza na polski rynek produkty, które oferują unikalne rozwiązania i technologie” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. – Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć eleganckie ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika. Cieszymy się, że dzięki rozszerzeniu współpracy z siecią sklepów RTV EURO AGD nasze produkty wyposażone w te unikalne technologie będą mogły trafić do większego grona konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.