Komunikaty PR

Profesjonalne produkty do pielęgnacji włosów od TRESemmé

2024-06-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/

Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.

TRESemmé zmienia się dzięki nowym formulacjom, które przeniosą pielęgnację na wyższy poziom. Produkty, stworzone z myślą o różnorodnych potrzebach włosów, zostały oparte o innowacyjną technologię PRO Style™ z kompleksem aminokwasów, które pomagają wzmocnić i chronić wewnętrzną strukturę włosów, oraz ceramidami ułatwiającymi ich układanie i zapobiegającymi łamaniu. Dodatkowo, najlepsze składniki zawarte w formułach produktów pochodzących z konkretnych kolekcji, takie jak biotyna, keratyna, olej kokosowy czy witamina E, sprawią, że pasma staną się mocniejsze i gładsze.

Kosmetyki do włosów TRESemmé zyskały też nowe, eleganckie opakowania. Co więcej, są one też dobre dla planety – wszystkie butelki szamponów i odżywek marki pochodzą w 100% z recyklingu (wyłączając korek) i nadają się do ponownego przetworzenia. Ponadto TRESemmé globalnie nie testuje kosmetyków na zwierzętach i posiada certyfikat PETA – wolne od okrucieństwa.

Marka zadebiutowała w 1948 roku. Jej nazwa nawiązująca do francuskiego słowa „ukochany” (très-aimé), stała się rozpoznawalna dzięki profesjonalnemu podejściu do pielęgnacji włosów i produktom wysokiej - salonowej jakości.

Działania promocyjne zostały zaplanowane na cały rok. Opierać się będą na współpracy z influencerami, działaniach media relations oraz odpowiedniej widoczności w mediach drukowanych i online, a także aplikacjach zakupowych typu Blix. Za zakup mediów i koordynację współpracy z influencerami odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare, działania PR oraz wysyłkę kreatywną do microinfluencerów realizuje agencja Yellowcups.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.