Prolog Electrician Simulator przekroczył 100 tys. pobrań na platformie Steam
Prolog Electrician Simulator – First Shock, który 6 stycznia zadebiutował na platformie Steam, został bardzo dobrze przyjęty przez graczy. Dzień po premierze prologu jednocześnie grało w niego 566 graczy. Niespełna tydzień po premierze prolog pobrało łącznie prawie 100 tys. graczy. Tytuł uzyskał również wysokie oceny użytkowników platformy Steam. Producentem gry jest Take IT Studio!, natomiast za wydanie projektu odpowiadają Gaming Factory oraz Ultimate Games. Premiera pełnej wersji symulatora elektryka na PC planowana jest na 2022 rok. Docelowo tytuł trafi także na główne platformy konsolowe.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z odbioru Electrician Simulator – First Shock i cieszy nas entuzjazm, z jakim spotkał się ten tytuł. Prolog został bardzo ciepło przyjęty przez graczy, a wszystkie uwagi pozwolą nam na jeszcze lepsze dopracowanie pełnej wersji gry. Brak błędów występujących w "First Shock" pokazuje też z jaką starannością staramy się podchodzić do powierzonego zadania. Mamy nadzieję, że pełna wersja Electrician Simulator przyciągnie jeszcze większą liczbę graczy - zaplanowane mechaniki uczynią bowiem grę jeszcze bardziej interesującą i przystępną dla większej grupy odbiorców – komentuje Dorian Loewe, COO Take IT Studio!
Darmowy prolog Electrician Simulator – First Shock zadebiutował 6 stycznia na platformie Steam. Dzień po premierze w tytuł jednocześnie grało 566 osób. Tytuł do tej pory pobrało ponad 100 tys. graczy, natomiast w kulminacyjnym momencie na Twitchu rozgrywkę śledziło ponad 31 tys. widzów. W niespełna tydzień po ukazaniu się prologu z ponad 400 ocen graczy 86 proc. jest pozytywnych.
- Widzimy, że Electrician Simulator – First Shock dociera do graczy na całym świecie i jest bardzo chętnie komentowany. To bardzo dobry prognostyk przed wydaniem pełnej wersji, która pojawi się jeszcze w tym roku. Zależy nam przede wszystkim, aby wsłuchać się w pierwsze opinie graczy. Wiemy, że wielu z nich pasjonuje się tym tematem i często mają swoje przemyślenia dotyczące rozwiązań przyjętych w grze. Chcemy postawić przede wszystkim na realizm i atrakcyjną, przystępną rozgrywkę, która zainteresuje zarówno niezwiązanych do tej pory z tematem graczy, jak i zaprawionych w boju elektryków. Nie ukrywam, że mamy spore oczekiwania względem tego tytułu, dlatego wszyscy mocno pracujemy nad dalszym rozwojem gry – komentuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory S.A.
W Electrician Simulator gracz wciela się w młodego elektryka, którego zadaniem jest przejąć rodzinny biznes. Na początku mamy do dyspozycji podstawowe narzędzia oraz realizujemy proste czynności. Z biegiem czasu, wraz z nabytym doświadczeniem, rozwijamy swój ekwipunek oraz pozyskujemy bardziej ambitne zlecenia.
- Zgodnie z założonym harmonogramem, z początkiem stycznia do graczy trafił prolog Electrician Simulator – First Shock. Razem z naszymi partnerami - producentem gry i współwydawcą - chcieliśmy, by odbiorcy mieli możliwość jeszcze przed premierą pełnej wersji projektu przejść przez początek rozgrywki oraz pierwsze momenty budowania rodzinnego biznesu elektrycznego. Cieszy nas fakt, że wydanie prologu okazało się być słuszną decyzją. Jego świetny odbiór już teraz owocuje poszerzeniem się grupy fanów Electrician Simulator, którzy mam nadzieję zostaną z grą jak najdłużej – mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games.
Pełna wersja gry Electrician Simulator na PC planowo pojawi się na rynku w 2022 roku. Docelowo tytuł dostępny będzie także w wersjach konsolowych: Nintendo Switch, Xbox i PlayStation.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.