Promenada zachwyca świąteczną atrakcją w Promenada Digital Art Space
Centrum handlowe Promenada, znane z innowacyjnych rozwiązań i unikalnych doświadczeń, wprowadziła nową, multimedialną atrakcję świąteczną w swojej przestrzeni Promenada Digital Art Space. Interaktywna gra na ekranie 3D o powierzchni 117 m2 to najnowszy przykład wykorzystania technologii w kreowaniu emocji i angażowaniu klientów.
Gra „Łap prezenty” pozwala odwiedzającym zanurzyć się w wirtualnym warsztacie Świętego Mikołaja. Zadaniem graczy jest złapanie jak największej liczby prezentów w określonym czasie. Dzięki joystickowi i intuicyjnemu interfejsowi, uczestnicy mogą sterować wirtualną „ręką” i doświadczać gry w immersyjnej scenerii wyświetlanej na ekranie LED 3D – jednym z kluczowych elementów wyróżniających Promenadę na tle innych centrów handlowych. Gra wraz ze specjalnym pokazem „Podróż przez naturę” emitowanym co godzinę, dostępne będą do 12 stycznia 2025 roku.
Promenada Digital Art Space w świątecznej odsłonie podkreśla atmosferę tego wyjątkowego czasu jednocześnie wpisując się w szerszą strategię obiektu, która stawia na retailtainment – łączenie zakupów z rozrywką, aby budować silniejsze relacje z klientami i wyróżniać centrum na rynku. Atrakcja, dostępna dla wszystkich odwiedzających bez dodatkowych opłat, to przykład na to, jak centra handlowe mogą wprowadzać innowacje, by zwiększać footfall i czas spędzany przez klientów w obiekcie.
Promenada nie poprzestała na jednej atrakcji – w tym roku centrum handlowe przygotowało wyjątkowo bogaty program świąteczny, który przyciąga zarówno dzieci, jak i dorosłych. Wśród nich m.in. świąteczne wyprawy autobusem, niezapomniane spotkanie z Mikołajem, idealne na rodzinne zdjęcia. W harmonogramie znalazły się także Mikołajki ze Świnką Peppą oraz magiczna podróż ekspresem polarnym do Świętego Mikołaja. Dodatkowo centrum rozświetlają spektakularne iluminacje świąteczne, tworzące niezapomniany klimat.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.