Komunikaty PR

Proteon Pharmaceuticals – partnerstwo handlowe z DuPont Animal Nutrition

2020-09-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Proteon Pharmaceuticals, polska firma biotechnologiczna i lider technologii bakteriofagowej w dodatkach paszowych dla zwierząt hodowlanych, podjęła strategiczne partnerstwo z DuPont Animal Nutrition, oddziałem DuPont Nutrition & Biosciences (DuPont),  w zakresie dystrybucji innowacyjnych rozwiązań Proteonu. Celem współpracy jest wprowadzenie w wybranych krajach oferowanych przez Proteon rozwiązań bakteriofagowych dla producentów drobiu. Dzięki znanej i zaufanej marce lidera rynkowego DuPont, lokalni producenci w krajach objętych dystrybucją korporacji będą mogli korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań ochrony zdrowia ptactwa hodowlanego. Współpraca firm rozszerzy ofertę DuPont i obszaru sprzedaży Proteon Pharmaceuticals oraz będzie znaczącym wsparciem dla globalnych działań zmierzających do ograniczania oporności na środki przeciwbakteryjne (AMR)
u zwierząt hodowlanych.


Impulsem do uruchomienia przez Proteon inwestycji w technologie bakteriofagowe było rosnące w skali globalnej zagrożenie antybiotykoopornością. Nowoczesna analityka
i genomika umożliwiły naukowcom firmy prowadzenie badań przesiewowych oraz identyfikację konkretnych bakteriofagów przeciwdziałających określonym zagrożeniom bakteryjnym u zwierząt i ryb hodowlanych. Opracowane rozwiązania mają znaczący wpływ na bezpieczeństwo pasz i żywności. Nowatorska w przemyśle drobiarskim technologia Proteon Pharmaceuticals, jest już stosowana przez hodowców drobiu w kilku krajach europejskich i azjatyckich. Rozwiązania Proteon nie tylko zapewniają bezpieczeństwo biologiczne, ale też poprawiają wydajność i jakość produkcji.

 

„Jesteśmy głęboko przekonani, że produkty bakteriofagowe są przyszłością dla zdrowia i żywienia zwierząt i ryb hodowlanych, oraz że pomogą ograniczyć stosowanie antybiotyków w hodowlach. Zminimalizowanie antybiotykooporności bakterii przyczyni się również do poprawy zdrowia konsumentów” - powiedział prof. Jarosław Dastych, Prezes Zarządu Proteon Pharmaceuticals. „Cieszymy się, że wspólnie z firmą DuPont możemy rozpowszechniać nasze rozwiązania bakteriofagowe, i że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści producentom drobiu na całym świecie”.

 

„Proteon Pharmaceuticals jest pionierem w technologii bakteriofagowej stosowanej w dodatkach paszowych dla zwierząt hodowlanych. Rozwijając tę technologię przez 10 lat, przetestowali swoje rozwiązania w Europie i Azji zarówno pod względem skuteczności, jak i stabilności ”- powiedział Aart Materboer, Business Leader, DuPont Animal Nutrition. „Ta technologia pasuje do naszego podejścia nutribiotycznego. Z przyjemnością dodajemy ją do portfolio naszych rozwiązań dla producentów drobiu”.


„Czynnikami decydującymi o nawiązaniu współpracy pomiędzy Proteon Pharmaceuticals i globalną firmą, jaką jest DuPont, były bogate doświadczenie naukowe pracowników Proteon oraz wiodąca pozycja naszej spółki wśród firm o podobnym profilu na całym świecie.” powiedział Nipun Gupta, Chief Commercial Officer, Proteon Pharmaceuticals.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.