Komunikaty PR

Przedszkole bez smogu – nowa kampania Electrolux

2021-01-21  |  15:40
Biuro prasowe

11 stycznia marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego.  W ramach promocji zaplanowano działania w Social Mediach.

 

„Przedszkole bez smogu” to najnowsza kampania Electrolux, która rozpoczęła się 11 stycznia. W ramach akcji wystartował także konkurs skierowany do przedszkoli i żłobków, w ramach którego każdy może uwolnić przedszkole od smogu, alergii, kurzu, bakterii oraz wirusów. Electrolux dba o to, aby najmłodsi mogli oddychać zdrowym powietrzem. Dlatego aż 20 przedszkoli lub żłobków z całej Polski, które zostaną zgłoszone do akcji i następnie otrzymają największą ilość głosów wygrają dla swojej placówki najnowszej generacji i najwyższej klasy oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 z filtrem antysmogowym oraz dodatkowo filtrem antybakteryjnym i antywirusowym.

 

Mechanizm konkursu jest bardzo prosty, a udział w nim może wziąć każdy. Wystarczy wejść na stronę https://przedszkolebezsmogu.pl/ i zagłosować na wybraną placówkę, (każdy do akcji może także zgłosić nowe przedszkole czy żłobek). Swój głos można oddać raz dziennie.

 

Electrolux wie, jak ważne jest bezpieczeństwo w przestrzeniach, którymi się otaczamy. Marka w ostatnim czasie stworzyła oczyszczacz, który sam monitoruje jakość powietrza i automatycznie reaguje na zmiany, eliminując z niego smog, bakterie, kurz oraz alergeny. Oczyszczacz Pure A9 jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Dodatkowo urząrzenie można sterować z aplikacji z dowolnego miejsca.

 

Na kampanię Electrolux, która potrwa do 7 lutego, składają się działania w Social Mediach, za które odpowiada Dom mediowy Zenith. Kreację natomiast przygotowała agencja Cut The Mustard.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA] Biuro prasowe
2024-04-22 | 15:00

Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]

Śmieci to zmora naszych czasów. Wróg, o tyle niebezpieczny, że za rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie po niemal całej planecie, a czas jego rozkładu jest zazwyczaj
Ochrona środowiska Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem Planeta kontra tworzywa sztuczne
2024-04-17 | 01:00

Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne"

22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi - święto ustanowione w 1970 roku, które ma na celu promowanie postaw proekologicznych i uświadamianie problemów ochrony środowiska. W tym roku
Ochrona środowiska Nowy raport Fundacji Climate Strategies Poland
2024-04-12 | 01:00

Nowy raport Fundacji Climate Strategies Poland

Nowy raport Fundacji Climate Strategies Poland nie pozostawia złudzeń: samo raportowanie nie zbuduje konkurencyjności klimatycznej. Polskie firmy powinny pilnie się dekarbonizować, nie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.