9 powodów, dla których warto stosować systemy Print&Apply
Włączenie systemu Print&Apply do linii produkcyjnej może zwiększyć przepustowość, obniżyć koszty i zapewnić wydajność prawie każdej operacji. Podczas gdy wiele sprzętów produkcyjnych ma wady i zalety, urządzenia drukująco-aplikujące przewyższają tradycyjne drukarki pod niemal każdym możliwym względem.
Z uwagi na zalety, jakie oferują urządzenia Print&Apply każda firma, w której wykonuje się operacje pakowania i produkcji, powinna rozważyć możliwość zaimplementowania u siebie tego nowoczesnego systemu. Zwłaszcza, że ręczne etykietowanie czy starsze systemy aplikacji etykiet mogą prowadzić do niepożądanych rezultatów.
W etykietowaniu nie ma miejsca na błędy
Dzisiejsi producenci systemów etykiet, tacy jak gliwicka firma Etisoft, zdają sobie sprawę, że nie ma już jednego standardu projektowego ani procedury operacyjnej dla środowisk drukowania. Zamiast tego, nowoczesne maszyny wymagają funkcjonalności, która może dostosować się do szerokiego zakresu środowisk, niektórych trudnych, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu produktywności. Błędy mogą oznaczać, że albo linia produkcyjna musi się zatrzymać, albo wadliwy produkt musi zostać usunięty, poprawiony i ponownie wprowadzony na linię. Wszystkie te zadania są pracochłonne, zwiększają ryzyko przestojów i utraty produktywności. Ponadto wzrasta też ryzyko wytwarzania niewłaściwie oznakowanych produktów, które - jeśli nie zostaną wyłapane podczas procesu kontroli jakości - trafią do łańcucha dostaw. Klienci mogą wówczas odesłać towar jako wadliwy i zakończyć współpracę. Urządzenie P&A pozwala nie tylko eliminować tego typu sytuacje, ale niesie za sobą szereg korzyści.
Dlaczego warto stosować systemy Print&Apply
Znając zalety urządzeń Print&Apply łatwo jest zrozumieć, dlaczego te systemy etykietowania stają się tak popularne w wielu branżach. Dzieje się tak z przynajmniej 9 powodów:
1. Dokładność – systemy Print&Apply pozwalają na powtarzalne, precyzyjne naklejanie – etykiety są umieszczane na produktach z dokładnością do ± 0,8 mm;
2. Różnorodność dostępnych urządzeń i metod aplikacji pozwala na dobór optymalnego rozwiązania dla danej aplikacji;
3. Niezawodność – urządzenie może pracować bez przerw, 7 dni/24 h;
4. Szybkość – etykiety są aplikowane z niesamowitą prędkością do 127 m na minutę;
5. Uniwersalność – jedno urządzenie pozwala na aplikację różnych formatów etykiet przy minimalnych przezbrojeniach;
6. Integracja – dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu możesz zintegrować cały swój sprzęt, w tym drukarki i aplikatory etykiet w jedno rozwiązanie;
7. Większa wydajność – zastosowanie automatyzacji oznacza przyspieszenie procesów produkcyjnych;
8. Niższe koszty – automatyzacja znakowania pozwala na racjonalne gospodarowanie zasobami ludzkimi – umożliwia m.in. skierowanie operatorów na inne stanowiska pracy;
9. Bezpieczeństwo pracy – urządzenie może pracować w miejscach niedostępnych dla operatora ze względów BHP, np. w obszarach pracy robotów, przenośników czy suwnic.
System Print&Apply- niezawodny, trwały i opłacalny
Zamiast ręcznie drukować własne etykiety lub polegać na wstępnie zadrukowanych etykietach od zewnętrznego dostawcy, systemy Print&Apply działają bardziej wydajnie, automatycznie i są niezawodne. - Automatyzując cały proces konfiguracji, drukowania i aplikowania etykiet lub tagów RFID dla praktycznie każdego zadania, firma może realnie zaoszczędzić - tysiące godzin rocznie na ręcznym etykietowaniu i tysiące złotych, w porównaniu z kosztami przygotowania wstępnie zadrukowanych etykiet i outsourcingu. – podsumowuje Michał Wąs, odpowiedzialny za systemy automatycznego druku i aplikacji etykiet Print&Apply w gliwickiej firmie Etisoft.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.