AkzoNobel prezentuje 16. edycję kolekcji ColorSurfaces
Klienci branży motoryzacyjnej, lotniczej i elektroniki użytkowej już mogą odkrywać najnowsze trendy kolorystyczne dzięki ogłoszonemu ColorSurfaces Edition 16.
Tegoroczna edycja ColorSurfaces jest mocno związana z Kolorem Roku 2021 AkzoNobel, Moc Ziemi (ang. Brave Ground). Ciepły, neutralny odcień dodaje nam odwagi do zmiany, jednocześnie wzmacnia i uspokaja, przypominając o prostych rzeczach w życiu.
– Każdego roku nasz zespół kreatywny spotyka się z czołowymi zewnętrznymi projektantami, aby omówić globalne trendy konsumenckie, które mają wpłynąć na nasz wybór kolorów i materiałów w ciągu najbliższych 12 miesięcy, włączając w to także wybór Koloru Roku – mówi Stephie Sijssens, Global Color Design Manager. – Efektem prac jest ColorSurfaces, nasza wspaniała kolekcja trendów kolorystycznych. W połączeniu z analizą kolorów, badaniami materiałów i inspirującymi wizualizacjami, ColorSurfaces zapewnia unikalny zestaw, który inspiruje naszych klientów.
Cztery palety – Ja, My, Czas i Świat – zostały zaprojektowane wokół Mocy Ziemi (Brave Ground), aby pokazać, jak można łączyć kolory w celu uzyskania różnych efektów. Na przykład, uzyskanie spokojnego wyglądu za pomocą dopasowanych aranżacji lub sportowej energii dzięki połączeniu Mocy Ziemi (Brave Ground) z kontrastującymi jasnymi tonami.
Wychodząc daleko poza kolor, zespół projektantów bada też strukturę, wykończenia, tekstury i wzory, które mogą przełożyć się na inspirujące rozwiązania w obszarze powłok dla przemysłu motoryzacyjnego i elektroniki użytkowej. Inspiracją dla tegorocznych palet były naturalne materiały, takie jak ziemia, glina i kwarc, a także gładkie i kojące wykończenie muszli.
Moc Ziemi (Brave Ground) ma różne wykończenia dla każdego z czterech modnych motywów: wyrafinowane perły, strukturalna powłoka terra, gładkie efekty anodowane i naturalne interferencje. Każda wersja Mocy Ziemi (Brave Ground) jest mocna sama w sobie, ale też stanowi podstawę dla innych odcieni, które mogą lśnić i wyróżniać się.
Sijssens dodaje: – Nasi klienci mogą korzystać z ColorSurfaces jako dobrego źródła inspiracji, wsparcia dla projektów lub jako punkt wyjścia do opracowania nowych kolorów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat ColorSurfaces Edition 16, odwiedź stronę internetową ColorSurfaces lub śledź #ColorSurfaces w mediach społecznościowych.

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.