AkzoNobel prezentuje 16. edycję kolekcji ColorSurfaces
Klienci branży motoryzacyjnej, lotniczej i elektroniki użytkowej już mogą odkrywać najnowsze trendy kolorystyczne dzięki ogłoszonemu ColorSurfaces Edition 16.
Tegoroczna edycja ColorSurfaces jest mocno związana z Kolorem Roku 2021 AkzoNobel, Moc Ziemi (ang. Brave Ground). Ciepły, neutralny odcień dodaje nam odwagi do zmiany, jednocześnie wzmacnia i uspokaja, przypominając o prostych rzeczach w życiu.
– Każdego roku nasz zespół kreatywny spotyka się z czołowymi zewnętrznymi projektantami, aby omówić globalne trendy konsumenckie, które mają wpłynąć na nasz wybór kolorów i materiałów w ciągu najbliższych 12 miesięcy, włączając w to także wybór Koloru Roku – mówi Stephie Sijssens, Global Color Design Manager. – Efektem prac jest ColorSurfaces, nasza wspaniała kolekcja trendów kolorystycznych. W połączeniu z analizą kolorów, badaniami materiałów i inspirującymi wizualizacjami, ColorSurfaces zapewnia unikalny zestaw, który inspiruje naszych klientów.
Cztery palety – Ja, My, Czas i Świat – zostały zaprojektowane wokół Mocy Ziemi (Brave Ground), aby pokazać, jak można łączyć kolory w celu uzyskania różnych efektów. Na przykład, uzyskanie spokojnego wyglądu za pomocą dopasowanych aranżacji lub sportowej energii dzięki połączeniu Mocy Ziemi (Brave Ground) z kontrastującymi jasnymi tonami.
Wychodząc daleko poza kolor, zespół projektantów bada też strukturę, wykończenia, tekstury i wzory, które mogą przełożyć się na inspirujące rozwiązania w obszarze powłok dla przemysłu motoryzacyjnego i elektroniki użytkowej. Inspiracją dla tegorocznych palet były naturalne materiały, takie jak ziemia, glina i kwarc, a także gładkie i kojące wykończenie muszli.
Moc Ziemi (Brave Ground) ma różne wykończenia dla każdego z czterech modnych motywów: wyrafinowane perły, strukturalna powłoka terra, gładkie efekty anodowane i naturalne interferencje. Każda wersja Mocy Ziemi (Brave Ground) jest mocna sama w sobie, ale też stanowi podstawę dla innych odcieni, które mogą lśnić i wyróżniać się.
Sijssens dodaje: – Nasi klienci mogą korzystać z ColorSurfaces jako dobrego źródła inspiracji, wsparcia dla projektów lub jako punkt wyjścia do opracowania nowych kolorów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat ColorSurfaces Edition 16, odwiedź stronę internetową ColorSurfaces lub śledź #ColorSurfaces w mediach społecznościowych.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.