Komunikaty PR

AkzoNobel prezentuje 16. edycję kolekcji ColorSurfaces

2020-12-09  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania AN_IP ( 0.81 MB )

Klienci branży motoryzacyjnej, lotniczej i elektroniki użytkowej już mogą odkrywać najnowsze trendy kolorystyczne dzięki ogłoszonemu ColorSurfaces Edition 16.

Tegoroczna edycja ColorSurfaces jest mocno związana z Kolorem Roku 2021 AkzoNobel, Moc Ziemi (ang. Brave Ground). Ciepły, neutralny odcień dodaje nam odwagi do zmiany, jednocześnie wzmacnia i uspokaja, przypominając o prostych rzeczach w życiu.

Każdego roku nasz zespół kreatywny spotyka się z czołowymi zewnętrznymi projektantami, aby omówić globalne trendy konsumenckie, które mają wpłynąć na nasz wybór kolorów i materiałów w ciągu najbliższych 12 miesięcy, włączając w to także wybór Koloru Roku – mówi Stephie Sijssens, Global Color Design Manager. – Efektem prac jest ColorSurfaces, nasza wspaniała kolekcja trendów kolorystycznych. W połączeniu z analizą kolorów, badaniami materiałów i inspirującymi wizualizacjami, ColorSurfaces zapewnia unikalny zestaw, który inspiruje naszych klientów.

Cztery palety – Ja, My, Czas i Świat – zostały zaprojektowane wokół Mocy Ziemi (Brave Ground), aby pokazać, jak można łączyć kolory w celu uzyskania różnych efektów. Na przykład, uzyskanie spokojnego wyglądu za pomocą dopasowanych aranżacji lub sportowej energii dzięki połączeniu Mocy Ziemi (Brave Ground) z kontrastującymi jasnymi tonami.

Wychodząc daleko poza kolor, zespół projektantów bada też strukturę, wykończenia, tekstury i wzory, które mogą przełożyć się na inspirujące rozwiązania w obszarze powłok dla przemysłu motoryzacyjnego i elektroniki użytkowej. Inspiracją dla tegorocznych palet były naturalne materiały, takie jak ziemia, glina i kwarc, a także gładkie i kojące wykończenie muszli.

Moc Ziemi (Brave Ground) ma różne wykończenia dla każdego z czterech modnych motywów: wyrafinowane perły, strukturalna powłoka terra, gładkie efekty anodowane i naturalne interferencje. Każda wersja Mocy Ziemi (Brave Ground) jest mocna sama w sobie, ale też stanowi podstawę dla innych odcieni, które mogą lśnić i wyróżniać się.

Sijssens dodaje: – Nasi klienci mogą korzystać z ColorSurfaces jako dobrego źródła inspiracji, wsparcia dla projektów lub jako punkt wyjścia do opracowania nowych kolorów.

Aby uzyskać więcej informacji na temat ColorSurfaces Edition 16, odwiedź stronę internetową ColorSurfaces lub śledź #ColorSurfaces w mediach społecznościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie Biuro prasowe
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.