AkzoNobel świętuje 50-lecie marki Resicoat
Efektywność, innowacyjność i niezawodność to znaki rozpoznawcze farb proszkowych AkzoNobel Resicoat, wykorzystywanych na całym świecie przede wszystkim do zabezpieczania izolacji elektrycznej, a także do ochrony antykorozyjnej rurociągów, zaworów, armatury i prętów zbrojeniowych. W tym roku marka świętuje 50-lecie istnienia.
Od momentu założenia Resicoat GmbH w 1971 r. przez firmy Robert Bosch GmbH i Akzo Coatings GmbH marka znacznie poszerzyła swój asortyment. Nadal jednak produkty dedykowane do izolacji elektrycznych – od których rozpoczęła swoją działalność, pozostają kluczowe w jej portfolio.
W tym czasie miały miejsce także różne wydarzenia, m.in. powstanie zakładu produkcyjnego w Reutlingen w Niemczech, czy przejęcie Resicoat przez Akzo Coatings GmbH w 1992 roku.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować Złoty Jubileusz Resicoat”, mówi Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. „To bardzo szanowana marka, która stale się rozwija i ewoluuje wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów. Niektóre rzeczy pozostaną jednak niezmienne, jak na przykład zdolność Resicoat do działania nawet w najtrudniejszych warunkach”.
Uniwersalność asortymentu Resicoat oznacza, że może być on wykorzystywany w różnych gałęziach przemysłu. Potwierdza to m.in. udział marki w ważnym projekcie Pearl River Delta (projekt przekierowania wody – największa inwestycja w historii prowincji Guangdong), realizowanym w Chinach. Innym przykładem jest dostarczenie nowych rozwiązań dla producentów pojazdów elektrycznych i ich komponentów.
„Oczekiwania klientów oraz wymagania związane ze środowiskiem będą się nadal zmieniać, a my będziemy zmieniać się wraz z nimi” – dodaje Vlad. „Resicoat osiągnął solidną pozycję na rynku w ciągu ostatniego półwiecza, na tym jednak nie poprzestajemy. Stale szukamy możliwości wprowadzania innowacji z naszymi klientami i dla nich, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby przez kolejne 50 lat i dłużej”.
Więcej informacji na stronie: www.interpon.com/gb/markets/functional.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.