Komunikaty PR

AkzoNobel świętuje 50-lecie marki Resicoat

2021-07-20  |  14:00
Biuro prasowe

Efektywność, innowacyjność i niezawodność to znaki rozpoznawcze farb proszkowych AkzoNobel Resicoat, wykorzystywanych na całym świecie przede wszystkim do zabezpieczania izolacji elektrycznej, a także do ochrony antykorozyjnej rurociągów, zaworów, armatury i prętów zbrojeniowych. W tym roku marka świętuje 50-lecie istnienia.

Od momentu założenia Resicoat GmbH w 1971 r. przez firmy Robert Bosch GmbH i Akzo Coatings GmbH marka znacznie poszerzyła swój asortyment. Nadal jednak produkty dedykowane do izolacji elektrycznych – od których rozpoczęła swoją działalność, pozostają kluczowe w jej portfolio.

W tym czasie miały miejsce także różne wydarzenia, m.in. powstanie zakładu produkcyjnego w Reutlingen w Niemczech, czy przejęcie Resicoat przez Akzo Coatings GmbH w 1992 roku.

„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować Złoty Jubileusz Resicoat”, mówi Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. „To bardzo szanowana marka, która stale się rozwija i ewoluuje wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów. Niektóre rzeczy pozostaną jednak niezmienne, jak na przykład zdolność Resicoat do działania nawet w najtrudniejszych warunkach”.

Uniwersalność asortymentu Resicoat oznacza, że ​​może być on wykorzystywany w różnych gałęziach przemysłu. Potwierdza to m.in. udział marki w ważnym projekcie Pearl River Delta (projekt przekierowania wody – największa inwestycja w historii prowincji Guangdong), realizowanym w Chinach. Innym przykładem jest dostarczenie nowych rozwiązań dla producentów pojazdów elektrycznych i ich komponentów.

„Oczekiwania klientów oraz wymagania związane ze środowiskiem będą się nadal zmieniać, a my będziemy zmieniać się wraz z nimi” – dodaje Vlad. „Resicoat osiągnął solidną pozycję na rynku w ciągu ostatniego półwiecza, na tym jednak nie poprzestajemy. Stale szukamy możliwości wprowadzania innowacji z naszymi klientami i dla nich, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby przez kolejne 50 lat i dłużej”.

Więcej informacji na stronie: www.interpon.com/gb/markets/functional.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji Biuro prasowe
2024-04-24 | 01:00

Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji

W ostatnich latach coraz częściej słyszymy o konieczności przejścia na odnawialne źródła energii. To nie tylko kwestia ekologii, ale także suwerenności energetycznej. W Polsce, ze
Przemysł Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
2024-04-13 | 08:00

Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń

Polskie przedsiębiorstwa przetwarzające tworzywa sztuczne zwiększyły swoją zdolność do konkurowania. Świadczy o tym wzrost sub-indeksu MiU dla tej branży o 6,15 pkt. Jest to efekt m.in.
Przemysł Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
2024-04-05 | 12:30

Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych

Wydarzenie: Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych Data: 23-24.04.2024 r. Miejsce: Windsor Hotel Jachranka Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.