Komunikaty PR

Bart Goetzee nowym starszym wiceprezesem VELUX Commercial

2023-10-05  |  10:00
Biuro prasowe

Bart wnosi bogate doświadczenie i wiedzę, które pomogą skonsolidować spółkę VELUX Commercial, na którą składają się 2 przejęcia i zespół z Grupy VELUX.

 

Bart obejmował wcześniej stanowisko dyrektora generalnego SDC, Segmental Doors & Components, oddziału w ramach Grupy ASSA ABLOY, światowego gracza na rynku automatycznych systemów wejściowych. SDC powstało w wyniku połączenia różnych przejęć w branży bram segmentowych, takich jak FlexiForce, Normstahl i Crawford.

 

W trakcie swojej kariery Bart zdobył doświadczenie w wiodących międzynarodowych firmach działających na konkurencyjnych rynkach o niskich marżach, gdzie głównym modelem wejścia na rynek jest sprzedaż oparta na projektach B2B. Doświadczenie przywódcze Barta obejmuje cały łańcuch wartości, od obsługi dostawców i zaopatrzenia, sprzedaży opartej na projektach i działań marketingowych po produkcję, logistykę, dystrybucję oraz usługi posprzedażne.

 

Nominacja Barta przypada na kluczowy moment dla VELUX Commercial, w którym firma nadal umacnia swoją pozycję. Razem z zespołem kierowniczym ds. handlowych VELUX Commercial Bart będzie kierował dalszym rozwojem dywizji jako pojedynczego, niezależnego obszaru biznesowego pod marką VELUX.

 

Jestem naprawdę zaszczycony możliwością dołączenia do zespołu VELUX Commercial. Bardzo motywuje mnie cel firmy, jakim jest przekształcanie przestrzeni za pomocą światła dziennego i świeżego powietrza. Nie mogę się doczekać spotkania z moimi nowymi kolegami oraz dalszego dostarczania najlepszych rozwiązań dotyczacych światła dziennego i wentylacji do szkół, biur oraz budynków przemysłowych i publicznych, wzmacniając jednocześnie pozycję VELUX Commercial na wysoce konkurencyjnym rynku - mówi Bart Goetzee.

 

Bart Goetzee ma 53 lata i mieszka w południowej części Holandii z żoną, z którą ma trójkę dorosłych dzieci. Głównym miejscem pracy Barta będzie Hüllhorst w Niemczech, które jest najważniejszym rynkiem dla VELUX Commercial.

 

VELUX Commercial to utworzony w 2019 roku pion biznesowy, który obejmuje marki Wasco, Vitral oraz Grupę JET i zatrudnia łącznie prawie 1200 osób w działach sprzedaży, produkcji i administracji w 13 krajach. Polski oddział zlokalizowany jest w Wielkopolsce – we Wrześni. Rozszerzone portfolio produktów obejmuje świetliki kopułkowe i okna do dachów płaskich, pasma świetlne z poliwęglanu, systemy oddymiania oraz systemy szklenia, takie jak nowoczesne rozwiązanie w zakresie światła dziennego, czyli świetliki modułowe. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.