Bart Goetzee nowym starszym wiceprezesem VELUX Commercial

Bart wnosi bogate doświadczenie i wiedzę, które pomogą skonsolidować spółkę VELUX Commercial, na którą składają się 2 przejęcia i zespół z Grupy VELUX.
Bart obejmował wcześniej stanowisko dyrektora generalnego SDC, Segmental Doors & Components, oddziału w ramach Grupy ASSA ABLOY, światowego gracza na rynku automatycznych systemów wejściowych. SDC powstało w wyniku połączenia różnych przejęć w branży bram segmentowych, takich jak FlexiForce, Normstahl i Crawford.
W trakcie swojej kariery Bart zdobył doświadczenie w wiodących międzynarodowych firmach działających na konkurencyjnych rynkach o niskich marżach, gdzie głównym modelem wejścia na rynek jest sprzedaż oparta na projektach B2B. Doświadczenie przywódcze Barta obejmuje cały łańcuch wartości, od obsługi dostawców i zaopatrzenia, sprzedaży opartej na projektach i działań marketingowych po produkcję, logistykę, dystrybucję oraz usługi posprzedażne.
Nominacja Barta przypada na kluczowy moment dla VELUX Commercial, w którym firma nadal umacnia swoją pozycję. Razem z zespołem kierowniczym ds. handlowych VELUX Commercial Bart będzie kierował dalszym rozwojem dywizji jako pojedynczego, niezależnego obszaru biznesowego pod marką VELUX.
Jestem naprawdę zaszczycony możliwością dołączenia do zespołu VELUX Commercial. Bardzo motywuje mnie cel firmy, jakim jest przekształcanie przestrzeni za pomocą światła dziennego i świeżego powietrza. Nie mogę się doczekać spotkania z moimi nowymi kolegami oraz dalszego dostarczania najlepszych rozwiązań dotyczacych światła dziennego i wentylacji do szkół, biur oraz budynków przemysłowych i publicznych, wzmacniając jednocześnie pozycję VELUX Commercial na wysoce konkurencyjnym rynku - mówi Bart Goetzee.
Bart Goetzee ma 53 lata i mieszka w południowej części Holandii z żoną, z którą ma trójkę dorosłych dzieci. Głównym miejscem pracy Barta będzie Hüllhorst w Niemczech, które jest najważniejszym rynkiem dla VELUX Commercial.
VELUX Commercial to utworzony w 2019 roku pion biznesowy, który obejmuje marki Wasco, Vitral oraz Grupę JET i zatrudnia łącznie prawie 1200 osób w działach sprzedaży, produkcji i administracji w 13 krajach. Polski oddział zlokalizowany jest w Wielkopolsce – we Wrześni. Rozszerzone portfolio produktów obejmuje świetliki kopułkowe i okna do dachów płaskich, pasma świetlne z poliwęglanu, systemy oddymiania oraz systemy szklenia, takie jak nowoczesne rozwiązanie w zakresie światła dziennego, czyli świetliki modułowe.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.