Bart Goetzee nowym starszym wiceprezesem VELUX Commercial

Bart wnosi bogate doświadczenie i wiedzę, które pomogą skonsolidować spółkę VELUX Commercial, na którą składają się 2 przejęcia i zespół z Grupy VELUX.
Bart obejmował wcześniej stanowisko dyrektora generalnego SDC, Segmental Doors & Components, oddziału w ramach Grupy ASSA ABLOY, światowego gracza na rynku automatycznych systemów wejściowych. SDC powstało w wyniku połączenia różnych przejęć w branży bram segmentowych, takich jak FlexiForce, Normstahl i Crawford.
W trakcie swojej kariery Bart zdobył doświadczenie w wiodących międzynarodowych firmach działających na konkurencyjnych rynkach o niskich marżach, gdzie głównym modelem wejścia na rynek jest sprzedaż oparta na projektach B2B. Doświadczenie przywódcze Barta obejmuje cały łańcuch wartości, od obsługi dostawców i zaopatrzenia, sprzedaży opartej na projektach i działań marketingowych po produkcję, logistykę, dystrybucję oraz usługi posprzedażne.
Nominacja Barta przypada na kluczowy moment dla VELUX Commercial, w którym firma nadal umacnia swoją pozycję. Razem z zespołem kierowniczym ds. handlowych VELUX Commercial Bart będzie kierował dalszym rozwojem dywizji jako pojedynczego, niezależnego obszaru biznesowego pod marką VELUX.
Jestem naprawdę zaszczycony możliwością dołączenia do zespołu VELUX Commercial. Bardzo motywuje mnie cel firmy, jakim jest przekształcanie przestrzeni za pomocą światła dziennego i świeżego powietrza. Nie mogę się doczekać spotkania z moimi nowymi kolegami oraz dalszego dostarczania najlepszych rozwiązań dotyczacych światła dziennego i wentylacji do szkół, biur oraz budynków przemysłowych i publicznych, wzmacniając jednocześnie pozycję VELUX Commercial na wysoce konkurencyjnym rynku - mówi Bart Goetzee.
Bart Goetzee ma 53 lata i mieszka w południowej części Holandii z żoną, z którą ma trójkę dorosłych dzieci. Głównym miejscem pracy Barta będzie Hüllhorst w Niemczech, które jest najważniejszym rynkiem dla VELUX Commercial.
VELUX Commercial to utworzony w 2019 roku pion biznesowy, który obejmuje marki Wasco, Vitral oraz Grupę JET i zatrudnia łącznie prawie 1200 osób w działach sprzedaży, produkcji i administracji w 13 krajach. Polski oddział zlokalizowany jest w Wielkopolsce – we Wrześni. Rozszerzone portfolio produktów obejmuje świetliki kopułkowe i okna do dachów płaskich, pasma świetlne z poliwęglanu, systemy oddymiania oraz systemy szklenia, takie jak nowoczesne rozwiązanie w zakresie światła dziennego, czyli świetliki modułowe.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.