Etisoft dostawcą Autoliv!
Etisoft dostawcą Autoliv!
Etisoft, producent i dostawca etykiet, elementów funkcyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań inżynierskich dla Przemysłu 4.0, został dostawcą etykiet do fabryk Autoliv, światowego lidera w projektowaniu i wytwarzaniu samochodowych systemów bezpieczeństwa.
Zakończone pozytywnymi wynikami audyty pozwalają Etisoftowi na rozpoczęcie współpracy z tym międzynarodowym koncernem. Jest to kolejny klient z branży automotive, który docenia rzetelność, profesjonalizm i dbałość o każdy szczegół producenta etykiet.
Autoliv jest zainteresowany szeroką ofertą etykiet. Etisoft specjalizuje się w obsłudze firm wieloodziałowych, a partnerami z branży motoryzacyjnej jest ponad 400 fabryk na całym świecie. Jednym z oferowanych rozwiązań biznesowych są konsolidacje produkcji i dostaw etykiet.
Etisoft realizuje je już dla innego z największych międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych, współpracując w ten sposób z 50. zakładami. Zgodnie z misją firmy, bezpieczna współpraca z klientami i dostawcami jest podstawą długofalowej, przejrzystej współpracy oraz kompleksowej obsługi. To sprawia, że firma jest postrzegana jako zaufany dostawca.
Atutem Etisoft jako dostawcy etykiet we współpracy z przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej jest ponadto zgodność z systemem IATF 16949, międzynarodową normą dla systemu zarządzania jakością w motoryzacji.
Autoliv projektuje i produkuje systemy ochronne, takie jak poduszki powietrzne, pasy bezpieczeństwa i kierownice. Odbiorcami produktów Autoliv są najwięksi producenci aut na świecie z siedzibami w 27 krajach świata – to ponad 100 marek pojazdów. W Polsce koncern posiada trzy zakłady: w Oławie – gdzie produkowane są poduszki powietrzne oraz w Jelczu Laskowicach, który zajmuje się montażem pasów bezpieczeństwa.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.