Etisoft dostawcą Autoliv!
Etisoft dostawcą Autoliv!
Etisoft, producent i dostawca etykiet, elementów funkcyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań inżynierskich dla Przemysłu 4.0, został dostawcą etykiet do fabryk Autoliv, światowego lidera w projektowaniu i wytwarzaniu samochodowych systemów bezpieczeństwa.
Zakończone pozytywnymi wynikami audyty pozwalają Etisoftowi na rozpoczęcie współpracy z tym międzynarodowym koncernem. Jest to kolejny klient z branży automotive, który docenia rzetelność, profesjonalizm i dbałość o każdy szczegół producenta etykiet.
Autoliv jest zainteresowany szeroką ofertą etykiet. Etisoft specjalizuje się w obsłudze firm wieloodziałowych, a partnerami z branży motoryzacyjnej jest ponad 400 fabryk na całym świecie. Jednym z oferowanych rozwiązań biznesowych są konsolidacje produkcji i dostaw etykiet.
Etisoft realizuje je już dla innego z największych międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych, współpracując w ten sposób z 50. zakładami. Zgodnie z misją firmy, bezpieczna współpraca z klientami i dostawcami jest podstawą długofalowej, przejrzystej współpracy oraz kompleksowej obsługi. To sprawia, że firma jest postrzegana jako zaufany dostawca.
Atutem Etisoft jako dostawcy etykiet we współpracy z przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej jest ponadto zgodność z systemem IATF 16949, międzynarodową normą dla systemu zarządzania jakością w motoryzacji.
Autoliv projektuje i produkuje systemy ochronne, takie jak poduszki powietrzne, pasy bezpieczeństwa i kierownice. Odbiorcami produktów Autoliv są najwięksi producenci aut na świecie z siedzibami w 27 krajach świata – to ponad 100 marek pojazdów. W Polsce koncern posiada trzy zakłady: w Oławie – gdzie produkowane są poduszki powietrzne oraz w Jelczu Laskowicach, który zajmuje się montażem pasów bezpieczeństwa.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.