Etisoft dostawcą Autoliv!
Etisoft dostawcą Autoliv!
Etisoft, producent i dostawca etykiet, elementów funkcyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań inżynierskich dla Przemysłu 4.0, został dostawcą etykiet do fabryk Autoliv, światowego lidera w projektowaniu i wytwarzaniu samochodowych systemów bezpieczeństwa.
Zakończone pozytywnymi wynikami audyty pozwalają Etisoftowi na rozpoczęcie współpracy z tym międzynarodowym koncernem. Jest to kolejny klient z branży automotive, który docenia rzetelność, profesjonalizm i dbałość o każdy szczegół producenta etykiet.
Autoliv jest zainteresowany szeroką ofertą etykiet. Etisoft specjalizuje się w obsłudze firm wieloodziałowych, a partnerami z branży motoryzacyjnej jest ponad 400 fabryk na całym świecie. Jednym z oferowanych rozwiązań biznesowych są konsolidacje produkcji i dostaw etykiet.
Etisoft realizuje je już dla innego z największych międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych, współpracując w ten sposób z 50. zakładami. Zgodnie z misją firmy, bezpieczna współpraca z klientami i dostawcami jest podstawą długofalowej, przejrzystej współpracy oraz kompleksowej obsługi. To sprawia, że firma jest postrzegana jako zaufany dostawca.
Atutem Etisoft jako dostawcy etykiet we współpracy z przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej jest ponadto zgodność z systemem IATF 16949, międzynarodową normą dla systemu zarządzania jakością w motoryzacji.
Autoliv projektuje i produkuje systemy ochronne, takie jak poduszki powietrzne, pasy bezpieczeństwa i kierownice. Odbiorcami produktów Autoliv są najwięksi producenci aut na świecie z siedzibami w 27 krajach świata – to ponad 100 marek pojazdów. W Polsce koncern posiada trzy zakłady: w Oławie – gdzie produkowane są poduszki powietrzne oraz w Jelczu Laskowicach, który zajmuje się montażem pasów bezpieczeństwa.

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.