Etisoft: „nie stoimy obok zmian, a stajemy się ich częścią”
Rok 2020 stanowi ważny punkt w historii rozwoju marki Etisoft - producenta i dostawcy etykiet i elementów funkcyjnych. Marka wprowadziła bowiem duże zmiany w dotychczasowej strategii marketingowej. Wyznaczenie nowego kierunku wiąże się ze wzmocnieniem i unowocześnieniem wizerunku przedsiębiorstwa, jak również zakomunikowaniem poszerzenia portfolio o produkty wpisujące się w technologię Przemysłu 4.0.
Od etykiet do Przemysłu 4.0
Nowa strategia działań opiera się na dwóch podstawowych filarach: rozwoju (który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet) oraz zaawansowanych technologicznie produktach z zakresu automatyzacji procesów. Transformacja przemysłu i jego automatyzacja sprawiły, że firma podąża w tym samym kierunku, co jej klienci. Ich oczekiwania względem coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań stały się w ostatnich latach motorem rozwoju firmy. Właśnie dlatego Etisoft systematycznie poszerza swoje portfolio o zaawansowane technologicznie produkty i rozwiązania: pojazdy AGV, systemy wizyjne, systemy zarządzania produkcją czy technologii RFID.
Silny akcent
Elementem, który ma silnie zaakcentować obrany kierunek, jest zmiana dotychczasowego logotypu. Nowe logo podkreśla innowacyjność i profesjonalizm, aby ułatwić firmie ekspansję na nowe rynki. Jego ważnym dopełnieniem jest wielopłaszczyznowy claim: ETISOFT znaczy więcej (ETISOFT it means more). Ta nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie ukrytych znaczeń. Claim pozwala bowiem z jednej strony na dosłowną identyfikację głównych działań firmy (od etykiet), jak i metaforyczne, ale jednocześnie skompresowane ujęcie wszystkich najważniejszych zalet Etisoft: bogatego doświadczenia, dynamizmu i autorskich rozwiązań działu R&D (do przemysłu 4.0).
Nowa strona internetowa
W ramach wdrażania nowej strategii rebrandingu marka zdecydowała się także na odświeżenie swojej strony internetowej. Modyfikacje na nowej stronie ETISOFT to nie tylko nowa szata graficzna, ale także zmieniona struktura witryny. W efekcie dostęp do informacji o usługach jest bardziej intuicyjny, szybszy i pełniejszy. Zmiana designu to również doskonała okazja do lepszego zaprezentowania nie tylko produktów i usług, ale także całej organizacji, w tym osób, które ją tworzą. Z myślą o tym powstała specjalna strefa ETISIDE, czyli agregator wiedzy branżowej o ofercie dla biznesu. Własny content hub pozwoli na budowanie wizerunku eksperta, zarazem prezentując poszczególnych profesjonalistów, którzy pracują w firmie.
W ramach ETISIDE zaprezentowane zostaną m.in.:
- nowoczesny dział case study,
- artykuły branżowe,
- porady ekspertów ETISOFT,
- wywiady z ekspertami Grupy ETISOFT,
- infografiki,
- aktualności z ETISOFT.
- Celem firmy Etisoft jest pozostanie aktywnym uczestnikiem, a przede wszystkim kreatorem transformacji w nowoczesnym przemyśle. Komunikacja strategii naszej marki stała się dla nas pretekstem do opowiedzenia naszej historii. Historii pełnej wyzwań, ale również sukcesów, z których jesteśmy dumni. Nieustannie budujemy zespół profesjonalistów, stawiamy na rozwój pracowników, parku maszynowego, który pozwoli nam nie tylko nadążać za zmianami, jakie zachodzą w otoczeniu i oczekiwaniach naszych klientów, ale i je wyprzedzać - tłumaczy Michał Majnusz, prezes Etisoft sp. z o.o.
Animację przedstawiającą nowe logo marki zobaczyć można pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=nU34ZlD5BA8&feature=youtu.be
tesa przedstawia tesa® 60418
Nowe kompaktowe wózki czołowe
Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.