HAWORTH I MIKOMAX SMART OFFICE ŁĄCZĄ SIŁY
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
Mikomax Smart Office wchodzi ze swoim portfolio kabin akustycznych Hushoffice w sieć dystrybucji globalnego dostawcy i lidera w branży mebli kontraktowych. Partnerstwo pozwoli Haworth oferować profesjonalne rozwiązania akustyczne do biur i rozwijać dalej portfolio marek Haworth Collection na całym świecie.
Mikomax Smart Office i Haworth łączą siły, aby wspólnie odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalne rozwiązania akustyczne w środowisku pracy biurowej. Mikomax, jako firma rodzinna z blisko 30-letnią historią i doświadczeniem w zakresie produkcji mebli biurowych, odniósł sukces na rynku polskim i rynkach eksportowych dostarczając też od ponad 6 lat linię nowoczesnych kabin akustycznych do biur, stając się jednym z europejskich liderów w tej kategorii produktów dedykowanych do pracy w biurze i elastycznych przestrzeniach. Dalszy dynamiczny rozwój firmy możliwy jest dzięki silnemu partnerowi, który posiada globalne doświadczenie. Haworth Inc. to globalny dostawca i lider w branży mebli kontraktowych na świecie.
„Współpraca z Haworth, który podobnie jak my również jest firmą rodzinną, pozwoli wnieść naszą markę kabin akustycznych Hushoffice na wyższy poziom i przyniesie nam taką synergię działań biznesowych, jakiej szukamy. Mikomax nadal pozostaje w istniejących partnerstwach jako producent i marka otwarta dla innych dystrybutorów. Cieszymy się, że produkty marki Hushoffice zostaną dołączone do globalnej kolekcji Haworth” – wyjaśnia Maciej Mikołajczyk, członek zarządu Mikomax Smart Office, który należy do drugiego pokolenia zarządzającego firmą po swoim ojcu Januszu Mikołajczyku, obecnym prezesie zarządu.
„Cieszę się i jestem dumny z faktu, że firma którą stworzyłem od podstaw i którą kieruję nieprzerwanie od blisko 30-lat doczekała się tak silnego partnera w biznesie. Dzięki synergii działań z Haworth, jako liderem na globalnym rynku, wierzę, że czekają nas kolejne lata owocnej biznesowo współpracy” – dodaje Janusz Mikołajczyk, prezes zarządu Mikomax Smart Office
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z firmą, która podziela te same wartości co Haworth i uzupełnia portfolio kolekcji Haworth w Ameryce Północnej o nowy asortyment” – mówi Matthew Haworth, prezes Haworth Inc.
„Dzięki naszemu nowemu partnerowi jesteśmy pewni, że mamy odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania akustyczne. Marka Hushoffice zbudowała silną reputację w Europie i wiemy, że wysokie standardy jakości produktów spełnią wymagające oczekiwania naszych klientów i dealerów” – dodaje Franco Bianchi, dyrektor generalny Haworth Inc. w Holland, Michigan.
Współpraca obu firm wchodzi w życie w pierwszym kwartale 2022 roku.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.