HAWORTH I MIKOMAX SMART OFFICE ŁĄCZĄ SIŁY
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
Mikomax Smart Office wchodzi ze swoim portfolio kabin akustycznych Hushoffice w sieć dystrybucji globalnego dostawcy i lidera w branży mebli kontraktowych. Partnerstwo pozwoli Haworth oferować profesjonalne rozwiązania akustyczne do biur i rozwijać dalej portfolio marek Haworth Collection na całym świecie.
Mikomax Smart Office i Haworth łączą siły, aby wspólnie odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalne rozwiązania akustyczne w środowisku pracy biurowej. Mikomax, jako firma rodzinna z blisko 30-letnią historią i doświadczeniem w zakresie produkcji mebli biurowych, odniósł sukces na rynku polskim i rynkach eksportowych dostarczając też od ponad 6 lat linię nowoczesnych kabin akustycznych do biur, stając się jednym z europejskich liderów w tej kategorii produktów dedykowanych do pracy w biurze i elastycznych przestrzeniach. Dalszy dynamiczny rozwój firmy możliwy jest dzięki silnemu partnerowi, który posiada globalne doświadczenie. Haworth Inc. to globalny dostawca i lider w branży mebli kontraktowych na świecie.
„Współpraca z Haworth, który podobnie jak my również jest firmą rodzinną, pozwoli wnieść naszą markę kabin akustycznych Hushoffice na wyższy poziom i przyniesie nam taką synergię działań biznesowych, jakiej szukamy. Mikomax nadal pozostaje w istniejących partnerstwach jako producent i marka otwarta dla innych dystrybutorów. Cieszymy się, że produkty marki Hushoffice zostaną dołączone do globalnej kolekcji Haworth” – wyjaśnia Maciej Mikołajczyk, członek zarządu Mikomax Smart Office, który należy do drugiego pokolenia zarządzającego firmą po swoim ojcu Januszu Mikołajczyku, obecnym prezesie zarządu.
„Cieszę się i jestem dumny z faktu, że firma którą stworzyłem od podstaw i którą kieruję nieprzerwanie od blisko 30-lat doczekała się tak silnego partnera w biznesie. Dzięki synergii działań z Haworth, jako liderem na globalnym rynku, wierzę, że czekają nas kolejne lata owocnej biznesowo współpracy” – dodaje Janusz Mikołajczyk, prezes zarządu Mikomax Smart Office
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z firmą, która podziela te same wartości co Haworth i uzupełnia portfolio kolekcji Haworth w Ameryce Północnej o nowy asortyment” – mówi Matthew Haworth, prezes Haworth Inc.
„Dzięki naszemu nowemu partnerowi jesteśmy pewni, że mamy odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania akustyczne. Marka Hushoffice zbudowała silną reputację w Europie i wiemy, że wysokie standardy jakości produktów spełnią wymagające oczekiwania naszych klientów i dealerów” – dodaje Franco Bianchi, dyrektor generalny Haworth Inc. w Holland, Michigan.
Współpraca obu firm wchodzi w życie w pierwszym kwartale 2022 roku.
Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Ultrakompaktowe wózki podnośnikowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.