Jacek A. Dobrowolski VP Sales & Marketing East Europe dla Uponor
Dotychczasowy Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Uponor Sp. z o.o., działającej w Polsce na rynku wewnętrznych instalacji wodnych i grzewczych, został powołany na nowe stanowisko i od kwietnia jest Wiceprezesem Uponor ds. Sprzedaży i Marketingu Europy Wschodniej (VP Sales & Marketing East Europe).
Ta zamiana jest jedną z szeregu zmian organizacyjnych zarówno w strukturach europejskich, jak i lokalnych w Uponor, które w efekcie mają wesprzeć budowanie pozycji lidera z zakresu innowacyjnych rozwiązań instalacyjnych.
Jacek A. Dobrowolski jest związany z Uponor od czterech lat, gdzie dał się poznać jako skuteczny menadżer. Dzięki jego umiejętnościom i zaangażowaniu całego polskiego zespołu udało się szybko zwiększyć rentowność firmy, wzmocnić wizerunek marki oraz wprowadzić szereg innowacyjnych produktów na lokalny rynek.
Obejmując nowo utworzone stanowisko będzie odpowiadał za szesnaście rynków Europy Wschodniej. Jego zadaniem będzie umocnienie pozycji Uponor w tej części świata, rozwój sprzedaży i dostosowanie oferty do lokalnych wymagań, często zasadniczo różniących się od upodobań klientów z Europy Zachodniej.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.