Kabina akustyczna hushHybrid z nagrodą „Best of NeoCon 2022”!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
HushHybrid to najnowsza budka akustyczna do indywidualnej pracy i dłuższych wideokonferencji lub webinariów. Pod jest wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, takie jak podparcie siedzenia i boczne paski LED do oświetlania twarzy.
Hushoffice podczas targów NeoCon prezentuje odświeżoną ofertę kabin akustycznych przeznaczonych na rynek USA oraz wprowadza nowe produkty – w tym hushWall, mobilną ściankę działową do biur. Nowa generacja odpowiada m.in. standardom UL dla USA, skraca czas montażu i poprawia mobilność podów, zapewniając większą elastyczność w biurze o otwartym planie. HushHybrid i inne produkty Hushoffice można oglądać do 15 czerwca na 7 piętrze przy stoisku 7-7046 w Merchandise Mart.
Best of NeoCon, jako znak rozpoznawczy NeoCon od 1990 roku, jest oficjalnym programem nagradzania wyróżniających się nowych produktów firm, które są obecne na wydarzeniu.
„Niezmiernie cieszy nas fakt, że hushHybrid został doceniony również na rynku amerykańskim, co jest dla nas szczególnie ważne” – mówi Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice. „Tworzymy nasze rozwiązania, aby usprawnić codzienną pracę biurową. Udostępniamy pracownikom narzędzia do pracy w ciszy i skupieniu, zwiększając tym samym komfort wirtualnych spotkań, które na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Tym samym oferujemy osobom odpowiedzialnym za wyposażenie i projekt biura wygodne rozwiązania, które idealnie wpisują się w filozofię flexible office solution. Nasze produkty są w pełni mobilne, a ich uniwersalny design pasuje do każdego wnętrza, pozwalając też na projekty customowe. Nagroda Best of NeoCon jest dla nas szczególnie ważna. To znak, że idziemy we właściwym kierunku i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów” – dodaje Mateusz Barczyk.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.