Kabina akustyczna hushHybrid z nagrodą „Best of NeoCon 2022”!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
HushHybrid to najnowsza budka akustyczna do indywidualnej pracy i dłuższych wideokonferencji lub webinariów. Pod jest wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, takie jak podparcie siedzenia i boczne paski LED do oświetlania twarzy.
Hushoffice podczas targów NeoCon prezentuje odświeżoną ofertę kabin akustycznych przeznaczonych na rynek USA oraz wprowadza nowe produkty – w tym hushWall, mobilną ściankę działową do biur. Nowa generacja odpowiada m.in. standardom UL dla USA, skraca czas montażu i poprawia mobilność podów, zapewniając większą elastyczność w biurze o otwartym planie. HushHybrid i inne produkty Hushoffice można oglądać do 15 czerwca na 7 piętrze przy stoisku 7-7046 w Merchandise Mart.
Best of NeoCon, jako znak rozpoznawczy NeoCon od 1990 roku, jest oficjalnym programem nagradzania wyróżniających się nowych produktów firm, które są obecne na wydarzeniu.
„Niezmiernie cieszy nas fakt, że hushHybrid został doceniony również na rynku amerykańskim, co jest dla nas szczególnie ważne” – mówi Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice. „Tworzymy nasze rozwiązania, aby usprawnić codzienną pracę biurową. Udostępniamy pracownikom narzędzia do pracy w ciszy i skupieniu, zwiększając tym samym komfort wirtualnych spotkań, które na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Tym samym oferujemy osobom odpowiedzialnym za wyposażenie i projekt biura wygodne rozwiązania, które idealnie wpisują się w filozofię flexible office solution. Nasze produkty są w pełni mobilne, a ich uniwersalny design pasuje do każdego wnętrza, pozwalając też na projekty customowe. Nagroda Best of NeoCon jest dla nas szczególnie ważna. To znak, że idziemy we właściwym kierunku i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów” – dodaje Mateusz Barczyk.
Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji
Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.