Kabina akustyczna hushHybrid z nagrodą „Best of NeoCon 2022”!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
HushHybrid to najnowsza budka akustyczna do indywidualnej pracy i dłuższych wideokonferencji lub webinariów. Pod jest wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, takie jak podparcie siedzenia i boczne paski LED do oświetlania twarzy.
Hushoffice podczas targów NeoCon prezentuje odświeżoną ofertę kabin akustycznych przeznaczonych na rynek USA oraz wprowadza nowe produkty – w tym hushWall, mobilną ściankę działową do biur. Nowa generacja odpowiada m.in. standardom UL dla USA, skraca czas montażu i poprawia mobilność podów, zapewniając większą elastyczność w biurze o otwartym planie. HushHybrid i inne produkty Hushoffice można oglądać do 15 czerwca na 7 piętrze przy stoisku 7-7046 w Merchandise Mart.
Best of NeoCon, jako znak rozpoznawczy NeoCon od 1990 roku, jest oficjalnym programem nagradzania wyróżniających się nowych produktów firm, które są obecne na wydarzeniu.
„Niezmiernie cieszy nas fakt, że hushHybrid został doceniony również na rynku amerykańskim, co jest dla nas szczególnie ważne” – mówi Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice. „Tworzymy nasze rozwiązania, aby usprawnić codzienną pracę biurową. Udostępniamy pracownikom narzędzia do pracy w ciszy i skupieniu, zwiększając tym samym komfort wirtualnych spotkań, które na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Tym samym oferujemy osobom odpowiedzialnym za wyposażenie i projekt biura wygodne rozwiązania, które idealnie wpisują się w filozofię flexible office solution. Nasze produkty są w pełni mobilne, a ich uniwersalny design pasuje do każdego wnętrza, pozwalając też na projekty customowe. Nagroda Best of NeoCon jest dla nas szczególnie ważna. To znak, że idziemy we właściwym kierunku i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów” – dodaje Mateusz Barczyk.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.