Komunikaty PR

MAZOP Group liczy zyski i stawia kolejny krok w rozwoju

2022-04-20  |  09:30
Biuro prasowe

MAZOP Group, polska firma specjalizująca się w produkcji opakowań tekturowych oraz z pianek i plastra miodu, ma za sobą kolejny udany rok i apetyt na dalszy rozwój. W ubiegłym roku spółka osiągnęła 39,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost rdr. o 56 proc. Wartość inwestycji w 2021 r. wyniosła 9,5 miliona złotych. Dynamiczny wzrost sprzedaży pomogą firmie kontynuować m.in. zwiększone moce produkcyjne.

2021 rok był dla spółki czasem konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju. MAZOP postawił na znaczący wzrost mocy produkcyjnych (pod koniec roku osiągnęły one potencjał blisko 3 mln mkw. przetworzonej tektury miesięcznie oraz dodatkowo wzrost mocy w przetwórstwie pianek) w zakresie produkcji tekturowych opakowań dla e-commerce, wdrożenie nowych produktów z kolorowymi nadrukami metodą druku cyfrowego oraz automatyzację produkcji.

- Ubiegły rok był także okresem bardzo dynamicznego rozwoju sprzedaży online poprzez sklep Boxmarket.eu. Nasza sprzedaż w Boxmarket.eu urosła w 2021 w stosunku do 2020 roku o 150 proc. Nie bez znaczenia było tutaj zbudowanie doświadczonego zespołu e-commerce z osobami, które tworzyły najlepsze e-commerce’y w Polsce. Bardzo ważnym czynnikiem dla naszego wzrostu jest też rozwój działu technologicznego tzn. nowych technologów, nowy software oraz nowy ploter CNC, który daje nam możliwość szybciej i lepiej odpowiadać na potrzeby rynku w zakresie indywidualnych rozwiązań, jak również pracować nad wdrażaniem nowych produktów  – mówi Krzysztof Rusin, prezes zarządu MAZOP Group.

W grudniu 2021 r. firma zakończyła proces inwestycji w nowe moce produkcyjne poprzez instalację najnowszej składarko-sklejarki w zakładzie produkcyjnym w Brwinowie. Krokiem milowym w rozwoju działalności był także zakup wysokowydajnej drukarki cyfrowej, dzięki której spółka oferuje opakowania tekturowe w kolorze, podążając za trendem packvertisingu, dającego firmom możliwość spełniania funkcji marketingowych i zacieśniania relacji z konsumentem.

Spółka nie zwalnia tempa

Jednym z nadrzędnych celów na 2022 rok jest dla MAZOPA optymalizacja procesów produkcyjnych, tak aby w pełni móc wykorzystać nowe moce produkcyjne oraz rozwój sprzedaż, zarówno w kraju jak i zagranicą. Spółka planuje także utrzymanie wysokiej, trzycyfrowej dynamiki wzrostu sprzedaży online.

- Mocno stawiamy na rozwój platformy sprzedażowej Boxmarket.eu, pracujemy nad dodaniem nowych funkcji dla klientów i przede wszystkim bardzo mocnym rozszerzeniem asortymentu produktowego. Docelowo na platformie ma być dostępne wszystko, czego sklep internetowy może potrzebować na swoim magazynie. Wierzymy, że ubiegłorocznie wzmocniony dział sprzedaży pozwoli nam osiągnąć wysoko postawione cele sprzedażowe – dodaje Krzysztof Rusin.

Wszystko wskazuje na to, że ten rok ma być dla spółki okresem intensywnego rozwoju. W tym celu MAZOP ma w planach zintensyfikować sprzedaż w trzech obszarach – e-commerce, opakowaniach z nadrukami cyfrowymi, w tym materiałów POS oraz przemysłowych opakowaniach z zakresu Protective Packaging. Aby to osiągnąć, spółka pozyskała doświadczonych pracowników, którzy we wszystkich tych trzech gałęziach produktowych pomogą jej skalować biznes.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł BRAK ZDJĘCIA
2024-08-14 | 10:00

Firma Beko wyróżniona w prestiżowym rankingu TIME

Beko zajęło wysokie, 44. miejsce na prestiżowej liście najbardziej zrównoważonych firm na świecie, przygotowanej przez magazyn TIME i Statistę. W corocznym konkursie udział wzięło 5000 przedsiębiorstw z całego globu,
Przemysł Wydajny magazyn na 49 tys. palet - case study
2024-07-31 | 11:15

Wydajny magazyn na 49 tys. palet - case study

W odpowiedzi na rosnący popyt na urządzenia HVAC, firma TROTEC zdecydowała się usprawnić procesy logistyczne, konsolidując magazyny i tworząc centralne, wydajne centrum dystrybucji
Przemysł Nowe regulacje i trendy: Co czeka polski rynek mebli do siedzenia?
2024-07-31 | 06:31

Nowe regulacje i trendy: Co czeka polski rynek mebli do siedzenia?

Najnowszy raport agencji badawczej MarketHub ujawnia kluczowe trendy i zmiany na polskim rynku mebli do siedzenia. Meble tapicerowane wciąż dominują, jednak meble nietapicerowane odnotowują

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.