Komunikaty PR

MAZOP Group liczy zyski i stawia kolejny krok w rozwoju

2022-04-20  |  09:30
Biuro prasowe

MAZOP Group, polska firma specjalizująca się w produkcji opakowań tekturowych oraz z pianek i plastra miodu, ma za sobą kolejny udany rok i apetyt na dalszy rozwój. W ubiegłym roku spółka osiągnęła 39,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost rdr. o 56 proc. Wartość inwestycji w 2021 r. wyniosła 9,5 miliona złotych. Dynamiczny wzrost sprzedaży pomogą firmie kontynuować m.in. zwiększone moce produkcyjne.

2021 rok był dla spółki czasem konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju. MAZOP postawił na znaczący wzrost mocy produkcyjnych (pod koniec roku osiągnęły one potencjał blisko 3 mln mkw. przetworzonej tektury miesięcznie oraz dodatkowo wzrost mocy w przetwórstwie pianek) w zakresie produkcji tekturowych opakowań dla e-commerce, wdrożenie nowych produktów z kolorowymi nadrukami metodą druku cyfrowego oraz automatyzację produkcji.

- Ubiegły rok był także okresem bardzo dynamicznego rozwoju sprzedaży online poprzez sklep Boxmarket.eu. Nasza sprzedaż w Boxmarket.eu urosła w 2021 w stosunku do 2020 roku o 150 proc. Nie bez znaczenia było tutaj zbudowanie doświadczonego zespołu e-commerce z osobami, które tworzyły najlepsze e-commerce’y w Polsce. Bardzo ważnym czynnikiem dla naszego wzrostu jest też rozwój działu technologicznego tzn. nowych technologów, nowy software oraz nowy ploter CNC, który daje nam możliwość szybciej i lepiej odpowiadać na potrzeby rynku w zakresie indywidualnych rozwiązań, jak również pracować nad wdrażaniem nowych produktów  – mówi Krzysztof Rusin, prezes zarządu MAZOP Group.

W grudniu 2021 r. firma zakończyła proces inwestycji w nowe moce produkcyjne poprzez instalację najnowszej składarko-sklejarki w zakładzie produkcyjnym w Brwinowie. Krokiem milowym w rozwoju działalności był także zakup wysokowydajnej drukarki cyfrowej, dzięki której spółka oferuje opakowania tekturowe w kolorze, podążając za trendem packvertisingu, dającego firmom możliwość spełniania funkcji marketingowych i zacieśniania relacji z konsumentem.

Spółka nie zwalnia tempa

Jednym z nadrzędnych celów na 2022 rok jest dla MAZOPA optymalizacja procesów produkcyjnych, tak aby w pełni móc wykorzystać nowe moce produkcyjne oraz rozwój sprzedaż, zarówno w kraju jak i zagranicą. Spółka planuje także utrzymanie wysokiej, trzycyfrowej dynamiki wzrostu sprzedaży online.

- Mocno stawiamy na rozwój platformy sprzedażowej Boxmarket.eu, pracujemy nad dodaniem nowych funkcji dla klientów i przede wszystkim bardzo mocnym rozszerzeniem asortymentu produktowego. Docelowo na platformie ma być dostępne wszystko, czego sklep internetowy może potrzebować na swoim magazynie. Wierzymy, że ubiegłorocznie wzmocniony dział sprzedaży pozwoli nam osiągnąć wysoko postawione cele sprzedażowe – dodaje Krzysztof Rusin.

Wszystko wskazuje na to, że ten rok ma być dla spółki okresem intensywnego rozwoju. W tym celu MAZOP ma w planach zintensyfikować sprzedaż w trzech obszarach – e-commerce, opakowaniach z nadrukami cyfrowymi, w tym materiałów POS oraz przemysłowych opakowaniach z zakresu Protective Packaging. Aby to osiągnąć, spółka pozyskała doświadczonych pracowników, którzy we wszystkich tych trzech gałęziach produktowych pomogą jej skalować biznes.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł tesa przedstawia tesa® 60418 Biuro prasowe
2024-11-28 | 12:00

tesa przedstawia tesa® 60418

Taśma tesa® 60418 posiada bardzo cienki materiał nośnika z poliestru, który w 85% składa się z materiału pochodzącego z recyklingu pokonsumenckiego, co stanowi 60% całego
Przemysł Nowe kompaktowe wózki czołowe
2024-11-28 | 11:15

Nowe kompaktowe wózki czołowe

Firma STILL Polska wprowadza na rynek nową serię wózków elektrycznych. Należące do portfolio Classic Line pojazdy RCE 15-20 są zoptymalizowane pod kątem dostępności,
Przemysł Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
2024-11-21 | 13:00

Zakup stali przez internet – jakie są zalety?

W dobie dynamicznego rozwoju cyfryzacji zakupy online stają się standardem również w branżach przemysłowych. Coraz więcej firm decyduje się na zakup stali przez internet,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.