Komunikaty PR

MAZOP Group liczy zyski i stawia kolejny krok w rozwoju

2022-04-20  |  09:30
Biuro prasowe

MAZOP Group, polska firma specjalizująca się w produkcji opakowań tekturowych oraz z pianek i plastra miodu, ma za sobą kolejny udany rok i apetyt na dalszy rozwój. W ubiegłym roku spółka osiągnęła 39,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost rdr. o 56 proc. Wartość inwestycji w 2021 r. wyniosła 9,5 miliona złotych. Dynamiczny wzrost sprzedaży pomogą firmie kontynuować m.in. zwiększone moce produkcyjne.

2021 rok był dla spółki czasem konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju. MAZOP postawił na znaczący wzrost mocy produkcyjnych (pod koniec roku osiągnęły one potencjał blisko 3 mln mkw. przetworzonej tektury miesięcznie oraz dodatkowo wzrost mocy w przetwórstwie pianek) w zakresie produkcji tekturowych opakowań dla e-commerce, wdrożenie nowych produktów z kolorowymi nadrukami metodą druku cyfrowego oraz automatyzację produkcji.

- Ubiegły rok był także okresem bardzo dynamicznego rozwoju sprzedaży online poprzez sklep Boxmarket.eu. Nasza sprzedaż w Boxmarket.eu urosła w 2021 w stosunku do 2020 roku o 150 proc. Nie bez znaczenia było tutaj zbudowanie doświadczonego zespołu e-commerce z osobami, które tworzyły najlepsze e-commerce’y w Polsce. Bardzo ważnym czynnikiem dla naszego wzrostu jest też rozwój działu technologicznego tzn. nowych technologów, nowy software oraz nowy ploter CNC, który daje nam możliwość szybciej i lepiej odpowiadać na potrzeby rynku w zakresie indywidualnych rozwiązań, jak również pracować nad wdrażaniem nowych produktów  – mówi Krzysztof Rusin, prezes zarządu MAZOP Group.

W grudniu 2021 r. firma zakończyła proces inwestycji w nowe moce produkcyjne poprzez instalację najnowszej składarko-sklejarki w zakładzie produkcyjnym w Brwinowie. Krokiem milowym w rozwoju działalności był także zakup wysokowydajnej drukarki cyfrowej, dzięki której spółka oferuje opakowania tekturowe w kolorze, podążając za trendem packvertisingu, dającego firmom możliwość spełniania funkcji marketingowych i zacieśniania relacji z konsumentem.

Spółka nie zwalnia tempa

Jednym z nadrzędnych celów na 2022 rok jest dla MAZOPA optymalizacja procesów produkcyjnych, tak aby w pełni móc wykorzystać nowe moce produkcyjne oraz rozwój sprzedaż, zarówno w kraju jak i zagranicą. Spółka planuje także utrzymanie wysokiej, trzycyfrowej dynamiki wzrostu sprzedaży online.

- Mocno stawiamy na rozwój platformy sprzedażowej Boxmarket.eu, pracujemy nad dodaniem nowych funkcji dla klientów i przede wszystkim bardzo mocnym rozszerzeniem asortymentu produktowego. Docelowo na platformie ma być dostępne wszystko, czego sklep internetowy może potrzebować na swoim magazynie. Wierzymy, że ubiegłorocznie wzmocniony dział sprzedaży pozwoli nam osiągnąć wysoko postawione cele sprzedażowe – dodaje Krzysztof Rusin.

Wszystko wskazuje na to, że ten rok ma być dla spółki okresem intensywnego rozwoju. W tym celu MAZOP ma w planach zintensyfikować sprzedaż w trzech obszarach – e-commerce, opakowaniach z nadrukami cyfrowymi, w tym materiałów POS oraz przemysłowych opakowaniach z zakresu Protective Packaging. Aby to osiągnąć, spółka pozyskała doświadczonych pracowników, którzy we wszystkich tych trzech gałęziach produktowych pomogą jej skalować biznes.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane? Biuro prasowe
2025-03-18 | 12:40

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zwyżki nożycowe to jeden z kilku typów podnośników koszowych. Cechują się one bardzo kompaktową konstrukcją, dlatego sprawdzają się przy pracach, w których
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.