Komunikaty PR

MAZOP Group liczy zyski i stawia kolejny krok w rozwoju

2022-04-20  |  09:30
Biuro prasowe

MAZOP Group, polska firma specjalizująca się w produkcji opakowań tekturowych oraz z pianek i plastra miodu, ma za sobą kolejny udany rok i apetyt na dalszy rozwój. W ubiegłym roku spółka osiągnęła 39,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost rdr. o 56 proc. Wartość inwestycji w 2021 r. wyniosła 9,5 miliona złotych. Dynamiczny wzrost sprzedaży pomogą firmie kontynuować m.in. zwiększone moce produkcyjne.

2021 rok był dla spółki czasem konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju. MAZOP postawił na znaczący wzrost mocy produkcyjnych (pod koniec roku osiągnęły one potencjał blisko 3 mln mkw. przetworzonej tektury miesięcznie oraz dodatkowo wzrost mocy w przetwórstwie pianek) w zakresie produkcji tekturowych opakowań dla e-commerce, wdrożenie nowych produktów z kolorowymi nadrukami metodą druku cyfrowego oraz automatyzację produkcji.

- Ubiegły rok był także okresem bardzo dynamicznego rozwoju sprzedaży online poprzez sklep Boxmarket.eu. Nasza sprzedaż w Boxmarket.eu urosła w 2021 w stosunku do 2020 roku o 150 proc. Nie bez znaczenia było tutaj zbudowanie doświadczonego zespołu e-commerce z osobami, które tworzyły najlepsze e-commerce’y w Polsce. Bardzo ważnym czynnikiem dla naszego wzrostu jest też rozwój działu technologicznego tzn. nowych technologów, nowy software oraz nowy ploter CNC, który daje nam możliwość szybciej i lepiej odpowiadać na potrzeby rynku w zakresie indywidualnych rozwiązań, jak również pracować nad wdrażaniem nowych produktów  – mówi Krzysztof Rusin, prezes zarządu MAZOP Group.

W grudniu 2021 r. firma zakończyła proces inwestycji w nowe moce produkcyjne poprzez instalację najnowszej składarko-sklejarki w zakładzie produkcyjnym w Brwinowie. Krokiem milowym w rozwoju działalności był także zakup wysokowydajnej drukarki cyfrowej, dzięki której spółka oferuje opakowania tekturowe w kolorze, podążając za trendem packvertisingu, dającego firmom możliwość spełniania funkcji marketingowych i zacieśniania relacji z konsumentem.

Spółka nie zwalnia tempa

Jednym z nadrzędnych celów na 2022 rok jest dla MAZOPA optymalizacja procesów produkcyjnych, tak aby w pełni móc wykorzystać nowe moce produkcyjne oraz rozwój sprzedaż, zarówno w kraju jak i zagranicą. Spółka planuje także utrzymanie wysokiej, trzycyfrowej dynamiki wzrostu sprzedaży online.

- Mocno stawiamy na rozwój platformy sprzedażowej Boxmarket.eu, pracujemy nad dodaniem nowych funkcji dla klientów i przede wszystkim bardzo mocnym rozszerzeniem asortymentu produktowego. Docelowo na platformie ma być dostępne wszystko, czego sklep internetowy może potrzebować na swoim magazynie. Wierzymy, że ubiegłorocznie wzmocniony dział sprzedaży pozwoli nam osiągnąć wysoko postawione cele sprzedażowe – dodaje Krzysztof Rusin.

Wszystko wskazuje na to, że ten rok ma być dla spółki okresem intensywnego rozwoju. W tym celu MAZOP ma w planach zintensyfikować sprzedaż w trzech obszarach – e-commerce, opakowaniach z nadrukami cyfrowymi, w tym materiałów POS oraz przemysłowych opakowaniach z zakresu Protective Packaging. Aby to osiągnąć, spółka pozyskała doświadczonych pracowników, którzy we wszystkich tych trzech gałęziach produktowych pomogą jej skalować biznes.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.