Ogólnopolska Inicjatywa Branży Druku 3D

Marek Lorent-Kamiński
Sygnis SA
Żwirki i Wigury 101
02-089 Warszawa
kontakt|sygnis.pl| |kontakt|sygnis.pl
22 668 47 57
https://sygnis.pl/
OGÓLNOPOLSKA INICJATYWA BRANŻY DRUKU 3D
Przedsiębiorcy i specjaliści z sektora nowych technologii upamiętniają 100-lecie otwarcia Targów Wschodnich
W najbliższą sobotę, 25 września o godzinie 12:00, firmy zrzeszone wokół Dni Druku 3D, największej polskiej imprezy targowej dotyczącej druku 3D, opublikują na swoich kanałach społecznościowych film, który stanowi symboliczny hołd złożony polskim inżynierom i pracownikom przemysłowym. Zwrócą uwagę na ich dorobek, specyfikę rozwoju polskiego przemysłu przez cały XX wiek oraz ważną rolę targów, które niezmiennie ukazują pełen przekrój innowacji w dynamicznie zmieniającej się branży.
Zbliżająca się setna rocznica otwarcia Targów Wschodnich, w której wziął udział Naczelnik II Rzeczpospolitej Polskiej, Józef Piłsudski, to odpowiedni moment dla polskich firm z rozwijającego się obszaru druku 3D i nowych technologii hardware, by upamiętnić wysiłki i pracę wszystkich osób, które przez lata budowały i budują polski przemysł technologiczny.
Głównym celem inicjatywy jest zachęcenie do pogłębienia wiedzy i podtrzymania pamięci o dorobku polskiego przemysłu, określenie kluczowej roli targów w zrzeszaniu przedsiębiorstw i napędzaniu rozwoju branży, a także popularyzacja współczesnych dokonań inżynierów i specjalistów z sektorów Przemysłu 4.0, nowych technologii i druku 3D.
Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania informacyjna obejmująca udział podmiotów, których działalność dotyczy popularyzacji nowych technologii i przemysłu.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.