PPG GBS przyjaznym miejscem pracy
Należąca do rodziny PPG spółka PPG Global Business Services Poland we Wrocławiu została uhonorowana nagrodą specjalną w programie Friendly Workplace. Firmę doceniono za realizację wartościowych projektów oraz inicjatyw dla pracowników, a także zaangażowanie w projekty prospołeczne i charytatywne. W przeprowadzonej ocenie miejsca pracy Spółka uzyskała aż 24 na 25 możliwych punktów.
Friendly Workplace to prestiżowa nagroda w zakresie Employer Brandingu (budowanie wizerunku pracodawcy) oraz People & Culture (ludzie i kultura organizacyjna), przyznawana przez redakcję portalu Markapracodawcy.pl. Wyróżnione firmy mogą pochwalić się nowoczesnym zarządzaniem
rozwojem pracowników oraz obszaru polityki personalnej. Nagroda jest potwierdzeniem, że firma podąża za zmianami i wyzwaniami rynku pracy i pozostaje przykładem do naśladowania.
PPG Global Business Services Polska to przykład firmy, która konsekwentnie buduje swoją kulturę organizacyjną wokół wartości takich jak bezpieczeństwo pracy, współpraca ze społecznościami lokalnymi, otwartość, uczciwość i transparentność. Tworzenie środowiska zaangażowania pracowników nawiązuje do wspomnianych wartości, wspiera pozytywne nastawienie oraz potencjał i energię pracowników, a także konsekwencję i wytrwałość w dążeniu do zamierzonych celów.
- Nagroda Friendly Workplace idealnie opisuje nasze miejsce pracy i odzwierciedla wartości. Od lat tworzymy środowisko przyjazne pracownikom. Naszą misją jest chronić i upiększać świat i właśnie to robimy. To bardzo ważne, że doceniony został sposób, w jaki ze sobą współpracujemy i dbamy o bezpieczeństwo w miejscu pracy, nasze działania z szacunkiem do siebie nawzajem. Cieszę się również, że zostały wyróżnione nasze programy rozwojowe oraz te wspierające równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. W tym roku wprowadziliśmy np. możliwość przyprowadzania zwierząt do biura, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem. Mamy bardzo dobrze ustrukturyzowany program wellness - pomagamy i instruujemy naszych pracowników, jak się zdrowo odżywiać, w jaki sposób dbać o aktywność psychofizyczną. Mamy bardzo dużo inicjatyw opartych na profilaktyce zdrowotnej, czy zarządzaniu stresem. Także sama forma pracy - wprowadzenie hybrydowego modelu pracy - spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem. Nasi pracownicy to wspaniali ludzie, którzy angażują się w pomoc potrzebującym i pomagają lokalnym społecznościom. Jesteśmy dumni, że jako pracodawca możemy ich w tym wspierać na różne sposoby - mówi Marcin Dębowski, PPG GBS Site Lead.
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki poświęceniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu, a nasze oddziały są w ponad 75 krajach na całym świecie. W 2021 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 16,8 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Logo PPG oraz We protect and beautify the world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.