Pracownicy PPG zorganizowali akcję sprzątania Lasu Osobowickiego we Wrocławiu
PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że 30 września br. pracownicy-wolontariusze firmy PPG, wraz z rodzinami, przeprowadzili akcję sprzątania w Lesie Osobowickim we Wrocławiu.
Nadrzędnym celem inicjatywy było oczyszczenie obszaru lasu z nagromadzonych śmieci i odpadów, ich segregacja, a przy okazji podniesienie świadomości ekologicznej i wzmocnienie poczucia odpowiedzialności za własne otoczenie. Wolontariusze zebrali 20 worków śmieci, wśród których można było znaleźć odpady papierowe, stare ubrania, buty, plastikowe i szklane butelki, plastikowe worki, porcelanę, stare garnki, rury PCV, a nawet pampersy. Wszystkie śmieci zostały zabrane przez Zarząd Zieleni miasta Wrocław.
Dla PPG, jako globalnego lidera produkcji farb i lakierów, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są jednym z priorytetów. Lokalnym inicjatywom PPG przyświeca cel, by „chronić i upiększać świat”, dlatego firma podejmuje społecznie zaangażowane działania w różnych obszarach, w tym związane z ochroną środowiska, edukacją ekologiczną i STEM, a także pomocą charytatywną. Wiele z tych aktywności jest inicjowanych przez samych pracowników, którzy najlepiej znają potrzeby społeczności lokalnych, i realizowane są przez pracowników przy finansowym i organizacyjnym wsparciu firmy PPG.
„Okres wakacyjny zazwyczaj wiąże się ze wzrostem liczby odpadów w przestrzeni publicznej, dlatego wrzesień to dobry moment, by zadbać o nasze ulubione tereny zielone. Tym razem nasi pracownicy postanowili uporządkować często uczęszczany przez Wrocławian Las Osobowicki. Tego typu aktywności z udziałem pracowników są doskonałym uzupełnieniem korporacyjnych działań PPG na rzecz ochrony środowiska naturalnego oraz misji PPG, jaką jest oferowanie konsumentom zaawansowanych, ekologicznych rozwiązań i produktów. Nasi pracownicy sami wychodzą z inicjatywą, proponują działania, jakie chcą podjąć dla społeczności lokalnej i angażują się w ich realizację. Środowisko naturalne wymaga naszej troski. Wierzymy, że każdy z nas może się przyczynić do tego, by nasze bezpośrednie otoczenie było czystsze, zdrowsze i po prostu lepsze” – powiedział Marcin Dębowski, PPG GBS Poland Lead.
Więcej informacji o działaniach PPG na rzecz zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie internetowej: Sustainability | PPG.
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2022 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 17,7 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Logo PPG i We protect and beautify the world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.