Komunikaty PR

Pracownicy PPG zorganizowali akcję sprzątania Lasu Osobowickiego we Wrocławiu

2023-10-05  |  16:00
Biuro prasowe

PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że 30 września br. pracownicy-wolontariusze firmy PPG, wraz z rodzinami, przeprowadzili akcję sprzątania w Lesie Osobowickim we Wrocławiu.

Nadrzędnym celem inicjatywy było oczyszczenie obszaru lasu z nagromadzonych śmieci i odpadów, ich segregacja, a przy okazji podniesienie świadomości ekologicznej i wzmocnienie poczucia odpowiedzialności za własne otoczenie. Wolontariusze zebrali 20 worków śmieci, wśród których można było znaleźć odpady papierowe, stare ubrania, buty, plastikowe i szklane butelki, plastikowe worki, porcelanę, stare garnki, rury PCV, a nawet pampersy. Wszystkie śmieci zostały zabrane przez Zarząd Zieleni miasta Wrocław.     

Dla PPG, jako globalnego lidera produkcji farb i lakierów, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są jednym z priorytetów. Lokalnym inicjatywom PPG przyświeca cel, by „chronić i upiększać świat”, dlatego firma podejmuje społecznie zaangażowane działania w różnych obszarach, w tym związane z ochroną środowiska, edukacją ekologiczną i STEM, a także pomocą charytatywną. Wiele z tych aktywności jest inicjowanych przez samych pracowników, którzy najlepiej znają potrzeby społeczności lokalnych, i realizowane są przez pracowników przy finansowym i organizacyjnym wsparciu firmy PPG.

„Okres wakacyjny zazwyczaj wiąże się ze wzrostem liczby odpadów w przestrzeni publicznej, dlatego wrzesień to dobry moment, by zadbać o nasze ulubione tereny zielone. Tym razem nasi pracownicy postanowili uporządkować często uczęszczany przez Wrocławian Las Osobowicki. Tego typu aktywności z udziałem pracowników są doskonałym uzupełnieniem korporacyjnych działań PPG na rzecz ochrony środowiska naturalnego oraz misji PPG, jaką jest oferowanie konsumentom zaawansowanych, ekologicznych rozwiązań i produktów. Nasi pracownicy sami wychodzą z inicjatywą, proponują działania, jakie chcą podjąć dla społeczności lokalnej i angażują się w ich realizację. Środowisko naturalne wymaga naszej troski. Wierzymy, że każdy z nas może się przyczynić do tego, by nasze bezpośrednie otoczenie było czystsze, zdrowsze i po prostu lepsze” – powiedział Marcin Dębowski, PPG GBS Poland Lead.

Więcej informacji o działaniach PPG na rzecz zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie internetowej: Sustainability | PPG.

 

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2022 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 17,7 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.

Logo PPG i We  protect  and  beautify  the  world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.