Pracownicy PPG zorganizowali akcję sprzątania Lasu Osobowickiego we Wrocławiu
PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że 30 września br. pracownicy-wolontariusze firmy PPG, wraz z rodzinami, przeprowadzili akcję sprzątania w Lesie Osobowickim we Wrocławiu.
Nadrzędnym celem inicjatywy było oczyszczenie obszaru lasu z nagromadzonych śmieci i odpadów, ich segregacja, a przy okazji podniesienie świadomości ekologicznej i wzmocnienie poczucia odpowiedzialności za własne otoczenie. Wolontariusze zebrali 20 worków śmieci, wśród których można było znaleźć odpady papierowe, stare ubrania, buty, plastikowe i szklane butelki, plastikowe worki, porcelanę, stare garnki, rury PCV, a nawet pampersy. Wszystkie śmieci zostały zabrane przez Zarząd Zieleni miasta Wrocław.
Dla PPG, jako globalnego lidera produkcji farb i lakierów, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są jednym z priorytetów. Lokalnym inicjatywom PPG przyświeca cel, by „chronić i upiększać świat”, dlatego firma podejmuje społecznie zaangażowane działania w różnych obszarach, w tym związane z ochroną środowiska, edukacją ekologiczną i STEM, a także pomocą charytatywną. Wiele z tych aktywności jest inicjowanych przez samych pracowników, którzy najlepiej znają potrzeby społeczności lokalnych, i realizowane są przez pracowników przy finansowym i organizacyjnym wsparciu firmy PPG.
„Okres wakacyjny zazwyczaj wiąże się ze wzrostem liczby odpadów w przestrzeni publicznej, dlatego wrzesień to dobry moment, by zadbać o nasze ulubione tereny zielone. Tym razem nasi pracownicy postanowili uporządkować często uczęszczany przez Wrocławian Las Osobowicki. Tego typu aktywności z udziałem pracowników są doskonałym uzupełnieniem korporacyjnych działań PPG na rzecz ochrony środowiska naturalnego oraz misji PPG, jaką jest oferowanie konsumentom zaawansowanych, ekologicznych rozwiązań i produktów. Nasi pracownicy sami wychodzą z inicjatywą, proponują działania, jakie chcą podjąć dla społeczności lokalnej i angażują się w ich realizację. Środowisko naturalne wymaga naszej troski. Wierzymy, że każdy z nas może się przyczynić do tego, by nasze bezpośrednie otoczenie było czystsze, zdrowsze i po prostu lepsze” – powiedział Marcin Dębowski, PPG GBS Poland Lead.
Więcej informacji o działaniach PPG na rzecz zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie internetowej: Sustainability | PPG.
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2022 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 17,7 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Logo PPG i We protect and beautify the world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.