Komunikaty PR

Przedświąteczny czas w Tesco - jeszcze więcej atrakcyjnych ofert

2020-12-03  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania 12 ( 0.11 MB )

W okresie poprzedzającym Święta Tesco przygotowało dla swoich klientów wiele atrakcyjnych ofert i promocji, które pomogą zadbać o wyjątkową atmosferę w polskich domach. To m.in. dodatkowe rabaty na zabawki, materiały do pakowania prezentów czy dekoracje świąteczne. W wybranych dniach klienci będą mogli także skorzystać ze zniżek na całe zakupy.

Wyjątkowe świąteczne oferty zawitały do Tesco. Do 26.12 na klientów czekają m.in. rabaty do -30% na bombki, wybrane dekoracje, oświetlenie i choinki. Inne świąteczne akcesoria oraz artykuły do pakowania prezentów objęte są zniżką -25%.

Grudzień to także miesiąc wyjątkowych atrakcji dla posiadaczy kart Clubcard. Przed Mikołajkami klubowicze kupią m.in. zabawki z dodatkowym rabatem 10%. W kolejnych tygodniach przygotowano dla nich dodatkowe, atrakcyjne oferty.

Aby dołączyć do Klubu Clubcard i cieszyć się specjalnymi okazjami, wystarczy zarejestrować się na stronie https://tesco.pl/clubcard/dolacz/ lub złożyć wniosek o kartę w punkcie obsługi klienta w wybranych sklepach Tesco.

Dla klientów sklepów Tesco w nadchodzących dniach przygotowana została także specjalna akcja kuponowa. Będą na nich również czekać słodkie prezenty. Pomiędzy 3 a 9 grudnia przy zakupach za min. 100 zł każdy klient otrzyma kupon rabatowy 10% do wykorzystania w kolejnych dniach. Maksymalna wartość jednorazowej zniżki to 25 zł. W wybrane dni za każde wydane 250 złotych klienci otrzymają paczkę ze słodyczami Milka o wartości 29,99 zł gratis.

Sieć przypomina także, że do 30.12 trwa akcja lojalnościowa, w której można wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Każde wydane 30 złotych to jedna naklejka. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych.

Chcąc pomóc naszym klientom poczuć magiczną świąteczną atmosferę, przygotowaliśmy mnóstwo promocji. Jestem przekonana, że w ramach naszej bożonarodzeniowej oferty klienci znajdą nie tylko wszystkie produkty niezbędne do przyrządzenia świątecznych potraw, ale też wymarzone upominki dla swoich bliskich oraz szereg artykułów, które pomogą im przygotować dom na ten wyjątkowy czas. Zachęcam do przejrzenia inspiracji w naszych świątecznych katalogach online, dostępnych na stronie tesco.pl: prezentowym, kosmetycznym, zabawkowym i kulinarnym - mówi Patrycja Zabierowska, Menedżerka Działu Marketingu Tesco Polska. I dodaje: - W Tesco robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić kupującym z jednej strony szeroki wybór wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, a z drugiej – wygodę i bezpieczeństwo zakupów.

Zakupy w sklepach Tesco pozwalają klientom na bezpieczniejsze przygotowania do Świąt dzięki wprowadzonym i ciągle udoskonalanym wytycznym. Od momentu pojawienia się w Polsce koronawirusa sieć wprowadziła szereg procedur i zasad związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia na terenie swoich sklepów.

Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Prowadzona jest także regularna dezynfekcja wózków oraz koszyków, a klienci mają możliwość korzystania z wygodnych płatności bezgotówkowych. Dodatkowo, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie, sieć Tesco wydłuży godziny otwarcia wybranych placówek, co pozwoli na zmniejszenie liczby klientów, którzy jednorazowo będą przebywali na terenie sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł tesa przedstawia tesa® 60418 Biuro prasowe
2024-11-28 | 12:00

tesa przedstawia tesa® 60418

Taśma tesa® 60418 posiada bardzo cienki materiał nośnika z poliestru, który w 85% składa się z materiału pochodzącego z recyklingu pokonsumenckiego, co stanowi 60% całego
Przemysł Nowe kompaktowe wózki czołowe
2024-11-28 | 11:15

Nowe kompaktowe wózki czołowe

Firma STILL Polska wprowadza na rynek nową serię wózków elektrycznych. Należące do portfolio Classic Line pojazdy RCE 15-20 są zoptymalizowane pod kątem dostępności,
Przemysł Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
2024-11-21 | 13:00

Zakup stali przez internet – jakie są zalety?

W dobie dynamicznego rozwoju cyfryzacji zakupy online stają się standardem również w branżach przemysłowych. Coraz więcej firm decyduje się na zakup stali przez internet,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.