Komunikaty PR

Przedświąteczny czas w Tesco - jeszcze więcej atrakcyjnych ofert

2020-12-03  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania 12 ( 0.11 MB )

W okresie poprzedzającym Święta Tesco przygotowało dla swoich klientów wiele atrakcyjnych ofert i promocji, które pomogą zadbać o wyjątkową atmosferę w polskich domach. To m.in. dodatkowe rabaty na zabawki, materiały do pakowania prezentów czy dekoracje świąteczne. W wybranych dniach klienci będą mogli także skorzystać ze zniżek na całe zakupy.

Wyjątkowe świąteczne oferty zawitały do Tesco. Do 26.12 na klientów czekają m.in. rabaty do -30% na bombki, wybrane dekoracje, oświetlenie i choinki. Inne świąteczne akcesoria oraz artykuły do pakowania prezentów objęte są zniżką -25%.

Grudzień to także miesiąc wyjątkowych atrakcji dla posiadaczy kart Clubcard. Przed Mikołajkami klubowicze kupią m.in. zabawki z dodatkowym rabatem 10%. W kolejnych tygodniach przygotowano dla nich dodatkowe, atrakcyjne oferty.

Aby dołączyć do Klubu Clubcard i cieszyć się specjalnymi okazjami, wystarczy zarejestrować się na stronie https://tesco.pl/clubcard/dolacz/ lub złożyć wniosek o kartę w punkcie obsługi klienta w wybranych sklepach Tesco.

Dla klientów sklepów Tesco w nadchodzących dniach przygotowana została także specjalna akcja kuponowa. Będą na nich również czekać słodkie prezenty. Pomiędzy 3 a 9 grudnia przy zakupach za min. 100 zł każdy klient otrzyma kupon rabatowy 10% do wykorzystania w kolejnych dniach. Maksymalna wartość jednorazowej zniżki to 25 zł. W wybrane dni za każde wydane 250 złotych klienci otrzymają paczkę ze słodyczami Milka o wartości 29,99 zł gratis.

Sieć przypomina także, że do 30.12 trwa akcja lojalnościowa, w której można wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Każde wydane 30 złotych to jedna naklejka. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych.

Chcąc pomóc naszym klientom poczuć magiczną świąteczną atmosferę, przygotowaliśmy mnóstwo promocji. Jestem przekonana, że w ramach naszej bożonarodzeniowej oferty klienci znajdą nie tylko wszystkie produkty niezbędne do przyrządzenia świątecznych potraw, ale też wymarzone upominki dla swoich bliskich oraz szereg artykułów, które pomogą im przygotować dom na ten wyjątkowy czas. Zachęcam do przejrzenia inspiracji w naszych świątecznych katalogach online, dostępnych na stronie tesco.pl: prezentowym, kosmetycznym, zabawkowym i kulinarnym - mówi Patrycja Zabierowska, Menedżerka Działu Marketingu Tesco Polska. I dodaje: - W Tesco robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić kupującym z jednej strony szeroki wybór wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, a z drugiej – wygodę i bezpieczeństwo zakupów.

Zakupy w sklepach Tesco pozwalają klientom na bezpieczniejsze przygotowania do Świąt dzięki wprowadzonym i ciągle udoskonalanym wytycznym. Od momentu pojawienia się w Polsce koronawirusa sieć wprowadziła szereg procedur i zasad związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia na terenie swoich sklepów.

Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Prowadzona jest także regularna dezynfekcja wózków oraz koszyków, a klienci mają możliwość korzystania z wygodnych płatności bezgotówkowych. Dodatkowo, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie, sieć Tesco wydłuży godziny otwarcia wybranych placówek, co pozwoli na zmniejszenie liczby klientów, którzy jednorazowo będą przebywali na terenie sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji Biuro prasowe
2025-08-11 | 05:00

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

W nowoczesnych zakładach przemysłowych proces mycia nie jest już pojedynczym etapem, lecz zintegrowaną częścią procesu produkcyjnego, który musi być w pełni
Przemysł Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.