Przedświąteczny czas w Tesco - jeszcze więcej atrakcyjnych ofert
W okresie poprzedzającym Święta Tesco przygotowało dla swoich klientów wiele atrakcyjnych ofert i promocji, które pomogą zadbać o wyjątkową atmosferę w polskich domach. To m.in. dodatkowe rabaty na zabawki, materiały do pakowania prezentów czy dekoracje świąteczne. W wybranych dniach klienci będą mogli także skorzystać ze zniżek na całe zakupy.
Wyjątkowe świąteczne oferty zawitały do Tesco. Do 26.12 na klientów czekają m.in. rabaty do -30% na bombki, wybrane dekoracje, oświetlenie i choinki. Inne świąteczne akcesoria oraz artykuły do pakowania prezentów objęte są zniżką -25%.
Grudzień to także miesiąc wyjątkowych atrakcji dla posiadaczy kart Clubcard. Przed Mikołajkami klubowicze kupią m.in. zabawki z dodatkowym rabatem 10%. W kolejnych tygodniach przygotowano dla nich dodatkowe, atrakcyjne oferty.
Aby dołączyć do Klubu Clubcard i cieszyć się specjalnymi okazjami, wystarczy zarejestrować się na stronie https://tesco.pl/clubcard/dolacz/ lub złożyć wniosek o kartę w punkcie obsługi klienta w wybranych sklepach Tesco.
Dla klientów sklepów Tesco w nadchodzących dniach przygotowana została także specjalna akcja kuponowa. Będą na nich również czekać słodkie prezenty. Pomiędzy 3 a 9 grudnia przy zakupach za min. 100 zł każdy klient otrzyma kupon rabatowy 10% do wykorzystania w kolejnych dniach. Maksymalna wartość jednorazowej zniżki to 25 zł. W wybrane dni za każde wydane 250 złotych klienci otrzymają paczkę ze słodyczami Milka o wartości 29,99 zł gratis.
Sieć przypomina także, że do 30.12 trwa akcja lojalnościowa, w której można wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Każde wydane 30 złotych to jedna naklejka. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych.
–Chcąc pomóc naszym klientom poczuć magiczną świąteczną atmosferę, przygotowaliśmy mnóstwo promocji. Jestem przekonana, że w ramach naszej bożonarodzeniowej oferty klienci znajdą nie tylko wszystkie produkty niezbędne do przyrządzenia świątecznych potraw, ale też wymarzone upominki dla swoich bliskich oraz szereg artykułów, które pomogą im przygotować dom na ten wyjątkowy czas. Zachęcam do przejrzenia inspiracji w naszych świątecznych katalogach online, dostępnych na stronie tesco.pl: prezentowym, kosmetycznym, zabawkowym i kulinarnym - mówi Patrycja Zabierowska, Menedżerka Działu Marketingu Tesco Polska. I dodaje: - W Tesco robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić kupującym z jednej strony szeroki wybór wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, a z drugiej – wygodę i bezpieczeństwo zakupów.
Zakupy w sklepach Tesco pozwalają klientom na bezpieczniejsze przygotowania do Świąt dzięki wprowadzonym i ciągle udoskonalanym wytycznym. Od momentu pojawienia się w Polsce koronawirusa sieć wprowadziła szereg procedur i zasad związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia na terenie swoich sklepów.
Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Prowadzona jest także regularna dezynfekcja wózków oraz koszyków, a klienci mają możliwość korzystania z wygodnych płatności bezgotówkowych. Dodatkowo, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie, sieć Tesco wydłuży godziny otwarcia wybranych placówek, co pozwoli na zmniejszenie liczby klientów, którzy jednorazowo będą przebywali na terenie sklepów.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.