Przedświąteczny czas w Tesco - jeszcze więcej atrakcyjnych ofert
W okresie poprzedzającym Święta Tesco przygotowało dla swoich klientów wiele atrakcyjnych ofert i promocji, które pomogą zadbać o wyjątkową atmosferę w polskich domach. To m.in. dodatkowe rabaty na zabawki, materiały do pakowania prezentów czy dekoracje świąteczne. W wybranych dniach klienci będą mogli także skorzystać ze zniżek na całe zakupy.
Wyjątkowe świąteczne oferty zawitały do Tesco. Do 26.12 na klientów czekają m.in. rabaty do -30% na bombki, wybrane dekoracje, oświetlenie i choinki. Inne świąteczne akcesoria oraz artykuły do pakowania prezentów objęte są zniżką -25%.
Grudzień to także miesiąc wyjątkowych atrakcji dla posiadaczy kart Clubcard. Przed Mikołajkami klubowicze kupią m.in. zabawki z dodatkowym rabatem 10%. W kolejnych tygodniach przygotowano dla nich dodatkowe, atrakcyjne oferty.
Aby dołączyć do Klubu Clubcard i cieszyć się specjalnymi okazjami, wystarczy zarejestrować się na stronie https://tesco.pl/clubcard/dolacz/ lub złożyć wniosek o kartę w punkcie obsługi klienta w wybranych sklepach Tesco.
Dla klientów sklepów Tesco w nadchodzących dniach przygotowana została także specjalna akcja kuponowa. Będą na nich również czekać słodkie prezenty. Pomiędzy 3 a 9 grudnia przy zakupach za min. 100 zł każdy klient otrzyma kupon rabatowy 10% do wykorzystania w kolejnych dniach. Maksymalna wartość jednorazowej zniżki to 25 zł. W wybrane dni za każde wydane 250 złotych klienci otrzymają paczkę ze słodyczami Milka o wartości 29,99 zł gratis.
Sieć przypomina także, że do 30.12 trwa akcja lojalnościowa, w której można wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Każde wydane 30 złotych to jedna naklejka. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych.
–Chcąc pomóc naszym klientom poczuć magiczną świąteczną atmosferę, przygotowaliśmy mnóstwo promocji. Jestem przekonana, że w ramach naszej bożonarodzeniowej oferty klienci znajdą nie tylko wszystkie produkty niezbędne do przyrządzenia świątecznych potraw, ale też wymarzone upominki dla swoich bliskich oraz szereg artykułów, które pomogą im przygotować dom na ten wyjątkowy czas. Zachęcam do przejrzenia inspiracji w naszych świątecznych katalogach online, dostępnych na stronie tesco.pl: prezentowym, kosmetycznym, zabawkowym i kulinarnym - mówi Patrycja Zabierowska, Menedżerka Działu Marketingu Tesco Polska. I dodaje: - W Tesco robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić kupującym z jednej strony szeroki wybór wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, a z drugiej – wygodę i bezpieczeństwo zakupów.
Zakupy w sklepach Tesco pozwalają klientom na bezpieczniejsze przygotowania do Świąt dzięki wprowadzonym i ciągle udoskonalanym wytycznym. Od momentu pojawienia się w Polsce koronawirusa sieć wprowadziła szereg procedur i zasad związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia na terenie swoich sklepów.
Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Prowadzona jest także regularna dezynfekcja wózków oraz koszyków, a klienci mają możliwość korzystania z wygodnych płatności bezgotówkowych. Dodatkowo, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie, sieć Tesco wydłuży godziny otwarcia wybranych placówek, co pozwoli na zmniejszenie liczby klientów, którzy jednorazowo będą przebywali na terenie sklepów.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.