Rozwój to priorytet
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Drugi zakład produkcyjny w Balicach i nowe biuro handlowe w Płocku to dwa obiekty zbudowane w 2022 roku przez krakowskiego producenta systemów rynnowych firmę Galeco. Na rok 2023 zaplanowana jest budowa biura w Poznaniu. Nowe inwestycje to wynik intensywnego rozwoju firmy, która ugruntowuje swój wizerunek rynkowego lidera stawiającego na innowacje i dostępność.
W podkrakowskich Balicach powstała druga hala, gdzie produkowane są wyłącznie produkty ze stali. Sukcesywnie zwiększająca się skala produkcji oraz plany firmy na przyszłość spowodowały, że konieczne stało się rozdzielenie linii produkcyjnych dla wyrobów stalowych i PVC. Budynek, którego realizacja trwała rok, jest połączony z częścią administracyjną. Obiekt przy ulicy Przemysłowej przyciąga wzrok za sprawą nowoczesnego designu bryły budynku.
W sierpniu w Galeco świętowano otwarcie nowej siedziby biura handlowego w Płocku przy ulicy Kutnowskiej. Wewnątrz zainteresowani mogą obejrzeć na żywo produkty tej marki, porozmawiać z doradcą i dowiedzieć się więcej na temat oferowanych rozwiązań rynnowych.
Na dwóch obiektach oddanych ostatnio do użytku plany inwestycyjne Galeco wcale się nie kończą. Na rok 2023 planowana jest budowa biura w Poznaniu – obecnie trwa procedura uzyskiwania pozwolenia na budowę. W najbliższej przyszłości zostanie też rozbudowany i zmodernizowany pierwszy zakład produkcyjny w Balicach.
- Nowe obiekty traktujemy jako nasze wizytówki – mówi Magdalena Buryło, koordynator ds. marketingu w firmie Galeco – Zależy nam, żeby były nowoczesne i reprezentacyjne.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.