Rozwój to priorytet
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Drugi zakład produkcyjny w Balicach i nowe biuro handlowe w Płocku to dwa obiekty zbudowane w 2022 roku przez krakowskiego producenta systemów rynnowych firmę Galeco. Na rok 2023 zaplanowana jest budowa biura w Poznaniu. Nowe inwestycje to wynik intensywnego rozwoju firmy, która ugruntowuje swój wizerunek rynkowego lidera stawiającego na innowacje i dostępność.
W podkrakowskich Balicach powstała druga hala, gdzie produkowane są wyłącznie produkty ze stali. Sukcesywnie zwiększająca się skala produkcji oraz plany firmy na przyszłość spowodowały, że konieczne stało się rozdzielenie linii produkcyjnych dla wyrobów stalowych i PVC. Budynek, którego realizacja trwała rok, jest połączony z częścią administracyjną. Obiekt przy ulicy Przemysłowej przyciąga wzrok za sprawą nowoczesnego designu bryły budynku.
W sierpniu w Galeco świętowano otwarcie nowej siedziby biura handlowego w Płocku przy ulicy Kutnowskiej. Wewnątrz zainteresowani mogą obejrzeć na żywo produkty tej marki, porozmawiać z doradcą i dowiedzieć się więcej na temat oferowanych rozwiązań rynnowych.
Na dwóch obiektach oddanych ostatnio do użytku plany inwestycyjne Galeco wcale się nie kończą. Na rok 2023 planowana jest budowa biura w Poznaniu – obecnie trwa procedura uzyskiwania pozwolenia na budowę. W najbliższej przyszłości zostanie też rozbudowany i zmodernizowany pierwszy zakład produkcyjny w Balicach.
- Nowe obiekty traktujemy jako nasze wizytówki – mówi Magdalena Buryło, koordynator ds. marketingu w firmie Galeco – Zależy nam, żeby były nowoczesne i reprezentacyjne.
tesa przedstawia tesa® 60418
Nowe kompaktowe wózki czołowe
Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.