Rozwój to priorytet
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Drugi zakład produkcyjny w Balicach i nowe biuro handlowe w Płocku to dwa obiekty zbudowane w 2022 roku przez krakowskiego producenta systemów rynnowych firmę Galeco. Na rok 2023 zaplanowana jest budowa biura w Poznaniu. Nowe inwestycje to wynik intensywnego rozwoju firmy, która ugruntowuje swój wizerunek rynkowego lidera stawiającego na innowacje i dostępność.
W podkrakowskich Balicach powstała druga hala, gdzie produkowane są wyłącznie produkty ze stali. Sukcesywnie zwiększająca się skala produkcji oraz plany firmy na przyszłość spowodowały, że konieczne stało się rozdzielenie linii produkcyjnych dla wyrobów stalowych i PVC. Budynek, którego realizacja trwała rok, jest połączony z częścią administracyjną. Obiekt przy ulicy Przemysłowej przyciąga wzrok za sprawą nowoczesnego designu bryły budynku.
W sierpniu w Galeco świętowano otwarcie nowej siedziby biura handlowego w Płocku przy ulicy Kutnowskiej. Wewnątrz zainteresowani mogą obejrzeć na żywo produkty tej marki, porozmawiać z doradcą i dowiedzieć się więcej na temat oferowanych rozwiązań rynnowych.
Na dwóch obiektach oddanych ostatnio do użytku plany inwestycyjne Galeco wcale się nie kończą. Na rok 2023 planowana jest budowa biura w Poznaniu – obecnie trwa procedura uzyskiwania pozwolenia na budowę. W najbliższej przyszłości zostanie też rozbudowany i zmodernizowany pierwszy zakład produkcyjny w Balicach.
- Nowe obiekty traktujemy jako nasze wizytówki – mówi Magdalena Buryło, koordynator ds. marketingu w firmie Galeco – Zależy nam, żeby były nowoczesne i reprezentacyjne.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.