Komunikaty PR

SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców

2022-09-28  |  13:50
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.17 MB )

Marka SHEIN, globalny producent i dystrybutor ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, wprowadza program wsparcia dostawców - Supplier Community Empowerment. Celem inicjatywy jest wspomaganie partnerów marki, dostawców i ich pracowników na czterech głównych płaszczyznach: ulepszenia fabryk, wprowadzenia innowacyjnych technologii, wsparcia poprzez szkolenia oraz wsparcie społeczności pracowniczych. Na zrealizowanie programu producent przeznaczył 14,9 milionów dolarów.

Wprowadzenie innowacji technologicznych

Zadaniem programu Supplier Community Empowerment jest reorganizacja procesów produkcyjnych.  Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii marka SHEIN i jej dostawcy będą w stanie uzyskać bardziej efektywną produkcję przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości produkowanych odpadów. Jednym z elementów programu SCE jest synchronizacja i aktualizacja procesu produkcji na żądanie. Poprzez analizę trendów w czasie rzeczywistym, wszystkie produkty powstają w małych ilościach (między 100-200 sztuk), a następnie, w zależności od wyników sprzedaży, ich produkcja może zostać zwiększona lub zaniechana. Dokładnie taki proces używany jest w SHEIN. Dzięki temu marka może ograniczać nadprodukcję, jednocześnie zaspokajając zróżnicowane potrzeby konsumentów.

- Jesteśmy świadomi, że przed nami, jak przed każdą marką modową, stoi wiele wyzwań, ale już dziś mierzymy się z nimi i podejmujemy pierwsze kroki odpowiadające na globalne potrzeby.  Nasz program wsparcia partnerów, dostawców i pracowników - Supplier Community Empowerment Program – ma na celu poprawę jakości produkcji oraz sukcesywne zmniejszanie naszego wpływu na środowisko. Celem długofalowym jaki stawia sobie marka SHEIN jest wdrażanie rozwiązań, które przyniosą długotrwały pozytywny efekt dla naszych partnerów oraz środowiska - mówi Adam Whinston, Globalny Szef Działu Environmental, Social and Governance (ESG), SHEIN.

Działania na rzecz pracowników

W 2021 roku marka SHEIN zainicjowała program Spotlight, którego celem jest wparcie pracowników fabryk oraz ich rodzin. W ramach tej inicjatywy przekazane zostały granty ponad 14 000 pracownikom ze 178 środowisk, szczególnie tym, którzy borykają się z trudnościami finansowymi spowodowanymi opieką nad dziećmi, kosztami edukacji i chorobami. Z programu skorzystało ponad 148 rodzin, wesprzeć udało się 329 młodych ludzi oraz 268 dzieci w wieku szkolnym. Przewiduje się, że w 2022 roku program dotrze do dodatkowych 26 000 pracowników. SHEIN opracował również kilka nowych programów, takich jak inicjatywa Summer Camp, zapewniająca interaktywne zajęcia dla pracowników i ich dzieci. Program przeznaczony jest dla rodzin, których członkowie na co dzień mieszkają w oddalonych od siebie częściach kraju, w wyniku pracy poza miejscem zamieszkania.

Wsparcie szkoleniowe

W ramach Programu marka SHEIN zapewnia także szkolenia dla swoich pracowników, jak również dla tych zatrudnionych przez dostawców, z zakresu zarządzania operacyjnego, struktury organizacyjnej i systemów produkcyjnych. Od początku istnienia inicjatywy przeprowadzonych zostało ponad 300 sesji szkoleniowych, w tym szkolenia certyfikacyjne, prowadzone przez strony trzecie (Intertek/SGS), które pozwalają na rozwój kompetencji.

Ulepszanie fabryk

Aby polepszyć warunki w fabrykach prowadzonych przez dostawców SHEIN oraz poprawić procesy produkcji, marka przeznaczyła 14,9 milionów dolarów na wdrożenie kluczowych zmian, które obejmą około 60 000 metrów kwadratowych fabryk i usprawnią warunki pracy 3 900 pracowników. Wprowadzanie zmian zakończy się we wrześniu 2022 roku.

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł PETRONAS na targach Lubricant Expo Europe Biuro prasowe
2024-09-18 | 10:30

PETRONAS na targach Lubricant Expo Europe

PETRONAS Lubricants International zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii płynów (Fluid Technology Solutions™) na największej w Europie wystawie
Przemysł Siatki kompozytowe – jakie zastosowanie znajdują w budownictwie?
2024-09-14 | 01:00

Siatki kompozytowe – jakie zastosowanie znajdują w budownictwie?

Wykonane z wysokogatunkowego kompozytu, siatki pomostowe to innowacyjne rozwiązanie, po które coraz chętniej sięgają eksperci z branży budowlanej. Nic dziwnego – stanowią
Przemysł Trwa odliczanie do Evertiq Expo – największego święta branży elektronicznej
2024-09-13 | 10:00

Trwa odliczanie do Evertiq Expo – największego święta branży elektronicznej

Już 24 października br. oczy całej branży elektronicznej skierują się na Stadion Narodowy w Warszawie, który stanie się globalnym miejscem spotkań producentów, projektantów, dystrybutorów oraz pasjonatów elektroniki. Dziewiąta edycja międzynarodowych targów Evertiq Expo połączy ekspozycję zaawansowanych rozwiązań technologicznych z formułą konferencji, tworząc unikalną platformę do wymiany wiedzy, nawiązywania biznesowych kontaktów oraz prezentacji najnowszych trendów. - Polska to bardzo perspektywiczny rynek dla globalnej branży elektronicznej. Rok 2023 przyniósł Polsce prognozowany wzrost dynamiki obrotów na rynku elektroniki o 4% r/r, stając się czwartym z kolei rokiem wzrostu w tym obszarze. Polska myśl technologiczna rozkwita, a wykwalifikowane kadry są cenione przez pracodawców z całego świata. Dlatego bardzo cieszę się, że to właśnie tu – w centralnym miejscu Europy, odbywa się największe święto branży elektronicznej i serdecznie zapraszam do udziału w tym wydarzeniu - mówi Daniel Myrtenblad, project manager Evertiq Expo. Evertiq Expo w Warszawie jest corocznym świętem branżowym, w którym uczestniczą praktycy i eksperci z całego świata. W ekspozycji odbywającej się 24 października wezmą udział wystawcy reprezentujący kluczowe sektory elektroniki, które przyspieszają rozwój przemysłu, dostarczając innowacyjne rozwiązania. - Serce branży elektronicznej zabije jednak już dzień wcześniej w Warszawie – podczas kolacji networkingowej, która pozwoli na swobodną wymianę kontaktów oraz nawiązywanie relacji biznesowych – dodaje Daniel Myrtenblad, project manager Evertiq Expo. Uzupełnieniem corocznej ekspozycji będą wystąpienia ekspertów podczas konferencji towarzyszącej wystawie oraz panel dyskusyjny. Jego uczestnicy podzielą się swoimi doświadczeniami, opowiadając o kulisach tworzenia elektroniki w Polsce. Tegoroczna dyskusja będzie kontynuacją cieszącego się ogromnym zainteresowaniem panelu „Dlaczego Polska?”, który odbył się podczas czerwcowego Evertiq Expo w Krakowie. Tym razem eksperci skoncentrują się na aktualnej kondycji branży elektronicznej w Polsce, sektora produkcji kontraktowej elektroniki, czyli EMS (electronic manufacturing services) oraz na przemyśle PCB. W trakcie debaty praktycy przedstawią różne spojrzenia na perspektywy rozwoju i wyzwania, z którymi mierzą się polscy producenci elektroniki oraz zagraniczne firmy działające nad Wisłą. Zdradzą także szczegóły związane z nawiązywaniem współprac z innymi firmami oraz poszukają odpowiedzi na pytania, co najbardziej wyróżnia polskie przedsiębiorstwa i jakie są ich największe przewagi na tle międzynarodowej konkurencji. Udział w targach w roli uczestnika jest bezpłatny. Aby dołączyć do wydarzenia, wystarczy zarejestrować się pod linkiem: https://evertiq.pl/expo/waw2024_visit. Patronat nad wydarzeniem objęli: magazyn Przedsiębiorcy@eu, Klub Integracji Europejskiej, Staleo.pl, Zrobotyzowany.pl, portal Mikrokontroler, a także czasopisma i portale: elektrotechnikAUTOMATYK oraz MM Magazyn Przemysłowy.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.