SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców
Marka SHEIN, globalny producent i dystrybutor ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, wprowadza program wsparcia dostawców - Supplier Community Empowerment. Celem inicjatywy jest wspomaganie partnerów marki, dostawców i ich pracowników na czterech głównych płaszczyznach: ulepszenia fabryk, wprowadzenia innowacyjnych technologii, wsparcia poprzez szkolenia oraz wsparcie społeczności pracowniczych. Na zrealizowanie programu producent przeznaczył 14,9 milionów dolarów.
Wprowadzenie innowacji technologicznych
Zadaniem programu Supplier Community Empowerment jest reorganizacja procesów produkcyjnych. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii marka SHEIN i jej dostawcy będą w stanie uzyskać bardziej efektywną produkcję przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości produkowanych odpadów. Jednym z elementów programu SCE jest synchronizacja i aktualizacja procesu produkcji na żądanie. Poprzez analizę trendów w czasie rzeczywistym, wszystkie produkty powstają w małych ilościach (między 100-200 sztuk), a następnie, w zależności od wyników sprzedaży, ich produkcja może zostać zwiększona lub zaniechana. Dokładnie taki proces używany jest w SHEIN. Dzięki temu marka może ograniczać nadprodukcję, jednocześnie zaspokajając zróżnicowane potrzeby konsumentów.
- Jesteśmy świadomi, że przed nami, jak przed każdą marką modową, stoi wiele wyzwań, ale już dziś mierzymy się z nimi i podejmujemy pierwsze kroki odpowiadające na globalne potrzeby. Nasz program wsparcia partnerów, dostawców i pracowników - Supplier Community Empowerment Program – ma na celu poprawę jakości produkcji oraz sukcesywne zmniejszanie naszego wpływu na środowisko. Celem długofalowym jaki stawia sobie marka SHEIN jest wdrażanie rozwiązań, które przyniosą długotrwały pozytywny efekt dla naszych partnerów oraz środowiska - mówi Adam Whinston, Globalny Szef Działu Environmental, Social and Governance (ESG), SHEIN.
Działania na rzecz pracowników
W 2021 roku marka SHEIN zainicjowała program Spotlight, którego celem jest wparcie pracowników fabryk oraz ich rodzin. W ramach tej inicjatywy przekazane zostały granty ponad 14 000 pracownikom ze 178 środowisk, szczególnie tym, którzy borykają się z trudnościami finansowymi spowodowanymi opieką nad dziećmi, kosztami edukacji i chorobami. Z programu skorzystało ponad 148 rodzin, wesprzeć udało się 329 młodych ludzi oraz 268 dzieci w wieku szkolnym. Przewiduje się, że w 2022 roku program dotrze do dodatkowych 26 000 pracowników. SHEIN opracował również kilka nowych programów, takich jak inicjatywa Summer Camp, zapewniająca interaktywne zajęcia dla pracowników i ich dzieci. Program przeznaczony jest dla rodzin, których członkowie na co dzień mieszkają w oddalonych od siebie częściach kraju, w wyniku pracy poza miejscem zamieszkania.
Wsparcie szkoleniowe
W ramach Programu marka SHEIN zapewnia także szkolenia dla swoich pracowników, jak również dla tych zatrudnionych przez dostawców, z zakresu zarządzania operacyjnego, struktury organizacyjnej i systemów produkcyjnych. Od początku istnienia inicjatywy przeprowadzonych zostało ponad 300 sesji szkoleniowych, w tym szkolenia certyfikacyjne, prowadzone przez strony trzecie (Intertek/SGS), które pozwalają na rozwój kompetencji.
Ulepszanie fabryk
Aby polepszyć warunki w fabrykach prowadzonych przez dostawców SHEIN oraz poprawić procesy produkcji, marka przeznaczyła 14,9 milionów dolarów na wdrożenie kluczowych zmian, które obejmą około 60 000 metrów kwadratowych fabryk i usprawnią warunki pracy 3 900 pracowników. Wprowadzanie zmian zakończy się we wrześniu 2022 roku.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.