Komunikaty PR

SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców

2022-09-28  |  13:50
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.17 MB )

Marka SHEIN, globalny producent i dystrybutor ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, wprowadza program wsparcia dostawców - Supplier Community Empowerment. Celem inicjatywy jest wspomaganie partnerów marki, dostawców i ich pracowników na czterech głównych płaszczyznach: ulepszenia fabryk, wprowadzenia innowacyjnych technologii, wsparcia poprzez szkolenia oraz wsparcie społeczności pracowniczych. Na zrealizowanie programu producent przeznaczył 14,9 milionów dolarów.

Wprowadzenie innowacji technologicznych

Zadaniem programu Supplier Community Empowerment jest reorganizacja procesów produkcyjnych.  Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii marka SHEIN i jej dostawcy będą w stanie uzyskać bardziej efektywną produkcję przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości produkowanych odpadów. Jednym z elementów programu SCE jest synchronizacja i aktualizacja procesu produkcji na żądanie. Poprzez analizę trendów w czasie rzeczywistym, wszystkie produkty powstają w małych ilościach (między 100-200 sztuk), a następnie, w zależności od wyników sprzedaży, ich produkcja może zostać zwiększona lub zaniechana. Dokładnie taki proces używany jest w SHEIN. Dzięki temu marka może ograniczać nadprodukcję, jednocześnie zaspokajając zróżnicowane potrzeby konsumentów.

- Jesteśmy świadomi, że przed nami, jak przed każdą marką modową, stoi wiele wyzwań, ale już dziś mierzymy się z nimi i podejmujemy pierwsze kroki odpowiadające na globalne potrzeby.  Nasz program wsparcia partnerów, dostawców i pracowników - Supplier Community Empowerment Program – ma na celu poprawę jakości produkcji oraz sukcesywne zmniejszanie naszego wpływu na środowisko. Celem długofalowym jaki stawia sobie marka SHEIN jest wdrażanie rozwiązań, które przyniosą długotrwały pozytywny efekt dla naszych partnerów oraz środowiska - mówi Adam Whinston, Globalny Szef Działu Environmental, Social and Governance (ESG), SHEIN.

Działania na rzecz pracowników

W 2021 roku marka SHEIN zainicjowała program Spotlight, którego celem jest wparcie pracowników fabryk oraz ich rodzin. W ramach tej inicjatywy przekazane zostały granty ponad 14 000 pracownikom ze 178 środowisk, szczególnie tym, którzy borykają się z trudnościami finansowymi spowodowanymi opieką nad dziećmi, kosztami edukacji i chorobami. Z programu skorzystało ponad 148 rodzin, wesprzeć udało się 329 młodych ludzi oraz 268 dzieci w wieku szkolnym. Przewiduje się, że w 2022 roku program dotrze do dodatkowych 26 000 pracowników. SHEIN opracował również kilka nowych programów, takich jak inicjatywa Summer Camp, zapewniająca interaktywne zajęcia dla pracowników i ich dzieci. Program przeznaczony jest dla rodzin, których członkowie na co dzień mieszkają w oddalonych od siebie częściach kraju, w wyniku pracy poza miejscem zamieszkania.

Wsparcie szkoleniowe

W ramach Programu marka SHEIN zapewnia także szkolenia dla swoich pracowników, jak również dla tych zatrudnionych przez dostawców, z zakresu zarządzania operacyjnego, struktury organizacyjnej i systemów produkcyjnych. Od początku istnienia inicjatywy przeprowadzonych zostało ponad 300 sesji szkoleniowych, w tym szkolenia certyfikacyjne, prowadzone przez strony trzecie (Intertek/SGS), które pozwalają na rozwój kompetencji.

Ulepszanie fabryk

Aby polepszyć warunki w fabrykach prowadzonych przez dostawców SHEIN oraz poprawić procesy produkcji, marka przeznaczyła 14,9 milionów dolarów na wdrożenie kluczowych zmian, które obejmą około 60 000 metrów kwadratowych fabryk i usprawnią warunki pracy 3 900 pracowników. Wprowadzanie zmian zakończy się we wrześniu 2022 roku.

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie Biuro prasowe
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.