Komunikaty PR

SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców

2022-09-28  |  13:50
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.17 MB )

Marka SHEIN, globalny producent i dystrybutor ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, wprowadza program wsparcia dostawców - Supplier Community Empowerment. Celem inicjatywy jest wspomaganie partnerów marki, dostawców i ich pracowników na czterech głównych płaszczyznach: ulepszenia fabryk, wprowadzenia innowacyjnych technologii, wsparcia poprzez szkolenia oraz wsparcie społeczności pracowniczych. Na zrealizowanie programu producent przeznaczył 14,9 milionów dolarów.

Wprowadzenie innowacji technologicznych

Zadaniem programu Supplier Community Empowerment jest reorganizacja procesów produkcyjnych.  Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii marka SHEIN i jej dostawcy będą w stanie uzyskać bardziej efektywną produkcję przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości produkowanych odpadów. Jednym z elementów programu SCE jest synchronizacja i aktualizacja procesu produkcji na żądanie. Poprzez analizę trendów w czasie rzeczywistym, wszystkie produkty powstają w małych ilościach (między 100-200 sztuk), a następnie, w zależności od wyników sprzedaży, ich produkcja może zostać zwiększona lub zaniechana. Dokładnie taki proces używany jest w SHEIN. Dzięki temu marka może ograniczać nadprodukcję, jednocześnie zaspokajając zróżnicowane potrzeby konsumentów.

- Jesteśmy świadomi, że przed nami, jak przed każdą marką modową, stoi wiele wyzwań, ale już dziś mierzymy się z nimi i podejmujemy pierwsze kroki odpowiadające na globalne potrzeby.  Nasz program wsparcia partnerów, dostawców i pracowników - Supplier Community Empowerment Program – ma na celu poprawę jakości produkcji oraz sukcesywne zmniejszanie naszego wpływu na środowisko. Celem długofalowym jaki stawia sobie marka SHEIN jest wdrażanie rozwiązań, które przyniosą długotrwały pozytywny efekt dla naszych partnerów oraz środowiska - mówi Adam Whinston, Globalny Szef Działu Environmental, Social and Governance (ESG), SHEIN.

Działania na rzecz pracowników

W 2021 roku marka SHEIN zainicjowała program Spotlight, którego celem jest wparcie pracowników fabryk oraz ich rodzin. W ramach tej inicjatywy przekazane zostały granty ponad 14 000 pracownikom ze 178 środowisk, szczególnie tym, którzy borykają się z trudnościami finansowymi spowodowanymi opieką nad dziećmi, kosztami edukacji i chorobami. Z programu skorzystało ponad 148 rodzin, wesprzeć udało się 329 młodych ludzi oraz 268 dzieci w wieku szkolnym. Przewiduje się, że w 2022 roku program dotrze do dodatkowych 26 000 pracowników. SHEIN opracował również kilka nowych programów, takich jak inicjatywa Summer Camp, zapewniająca interaktywne zajęcia dla pracowników i ich dzieci. Program przeznaczony jest dla rodzin, których członkowie na co dzień mieszkają w oddalonych od siebie częściach kraju, w wyniku pracy poza miejscem zamieszkania.

Wsparcie szkoleniowe

W ramach Programu marka SHEIN zapewnia także szkolenia dla swoich pracowników, jak również dla tych zatrudnionych przez dostawców, z zakresu zarządzania operacyjnego, struktury organizacyjnej i systemów produkcyjnych. Od początku istnienia inicjatywy przeprowadzonych zostało ponad 300 sesji szkoleniowych, w tym szkolenia certyfikacyjne, prowadzone przez strony trzecie (Intertek/SGS), które pozwalają na rozwój kompetencji.

Ulepszanie fabryk

Aby polepszyć warunki w fabrykach prowadzonych przez dostawców SHEIN oraz poprawić procesy produkcji, marka przeznaczyła 14,9 milionów dolarów na wdrożenie kluczowych zmian, które obejmą około 60 000 metrów kwadratowych fabryk i usprawnią warunki pracy 3 900 pracowników. Wprowadzanie zmian zakończy się we wrześniu 2022 roku.

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane? Biuro prasowe
2025-03-18 | 12:40

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zwyżki nożycowe to jeden z kilku typów podnośników koszowych. Cechują się one bardzo kompaktową konstrukcją, dlatego sprawdzają się przy pracach, w których
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.