Silny&Salamon automatyzuje pakowanie w nowej fabryce Turck Automation Technology
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Silny&Salamon dostarcza maszyny, które zautomatyzują pakowanie w nowopowstałej fabryce Turck Automation Technology Sp. z o.o. w Lublinie. Wszystkie linie produkcyjne tworzone są tam od podstaw, a urządzenia Autobag, dzięki łatwości integracji, idealnie się w nie wpisują. Aktualnie kończony jest montaż trzeciego, tak więc maszyny już teraz pakują komponenty elektroniczne, powstałe na uruchomionych liniach.
Gdyńska spółka pozyskała nowego klienta, firmę Turck Automation Technology, jednego z liderów w automatyce przemysłowej, który oferuje rozwiązania do automatyzacji produkcji i procesu, takie jak m.in. czujniki, systemy fieldbus, connectivity, interfejsy HMI i systemy RFID. Nowa fabryka w Lublinie to ósmy zakład produkcyjny firmy na świecie, a pierwszy i jedyny w Europie, w którym będą wytwarzane produkty m.in. z rodziny komponentów Connectivity. Dobór lokalizacji jest wynikiem strategii, której celem jest zapewnienie elastyczności obsługi klientów w regionie.
Usprawnić produkcję i logistykę wewnątrzmagazynową
Dostarczane przez firmę Silny&Salamon maszyny pakujące usprawnią produkcję i logistykę wewnątrzmagazynową. Firma Turck Automation Technology zdecydowała się na ich wybór, przede wszystkim, ze względu na ich wydajność, stabilność i możliwość obsługi przez urządzenie gotowych worków z perforacją. Tomasz Porębski, technical manager z Turck Automation Technology oczekiwał, że nadruk na workach będzie realizowany na bieżąco, a worek, od razu po nadruku, zgrzewany. – Taki cykl pracy urządzenia, z uwagi na nasze założenia produkcyjne, jest bardzo dużym usprawnieniem. Nadruk etykiety bezpośrednio na worku ułatwia pracę i zdejmuje z operatorów dodatkową czynność. Poza tym, niewielkie gabaryty urządzeń Autobag pozwalają łatwo dopasować je do naszych linii produkcyjnych – dodaje.
Eksperci z Turck Automation Technology podkreślają również, że model Autobag 550, wyposażony w duży panel dotykowy, jest przyjazny dla użytkownika, a jego obsługa intuicyjna, więc wybór maszyn nie był trudny. Firma zdecydowała się na ich zakup już po 10 dniach, podczas których odbyły się nieodpłatne testy urządzeń w rzeczywistym środowisku pracy i dobór worków do pakowania. – Poza tym szkolenie przeprowadzone przez technika z Silny&Salamon było bardzo klarowne, dzięki czemu po rozpoczęciu użytkowania nie mieliśmy pytań odnośnie obsługi – podkreślił Tomasz Porębski.
Dla wyłącznego dystrybutora urządzeń, obsługa jednej z najważniejszych firm w automatyce przemysłowej to ważny krok w rozwoju biznesu. – Możliwość udziału w tworzeniu nowych linii produkcyjnych w fabryce Turck Automation Technology w Lublinie jest wyrazem zaufania i docenieniem kompetencji firmy w dostarczaniu rozwiązań, automatyzujących pakowanie. Jestem przekonany, że dzięki maszynom Autobag, światowego lidera - Automated Packaging Systems, możemy pomóc trwale zwiększyć wydajność procesów w wielu branżach – mówi Karol Szostak z firmy Silny&Salamon.
Urządzenia do pakowania w gotowe worki na rolce sprawdzą się m.in. w branży e-commerce, motoryzacyjnej, meblarskiej, przemyśle elektrotechnicznym czy farmaceutycznym. Ofertę dopełniają urządzenia do liczenia i ważenia drobnych elementów z dużą dokładnością i oryginalne, personalizowane, worki na rolce. W wirtualnym showroomie na stronie www.pakowanie.biz można zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.
Specjaliści w optymalizacji pakowania
Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce, oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach.
Rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Grupa Azoty, Carrefour, Poczta Polska czy Neuca.
Spółka znalazła się na liście Diamentów 2021 miesięcznika Forbes Polska, wśród firm wyróżniających się tempem rozwoju, z pozytywnym ratingiem wiarygodności i ryzyka współpracy, które jednocześnie mają wysoką płynność bieżącą i nie zalegają z płatnościami w ciągu ostatnich trzech lat.
Więcej informacji o firmie znajduje się na www.plomby.biz i www.pakowanie.biz oraz na profilach LinkedIn: Silny & Salamon Sp. z o.o. (profil główny) i Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.