Komunikaty PR

Silny&Salamon automatyzuje pakowanie w nowej fabryce Turck Automation Technology

2021-03-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania Notka ( 0.18 MB )

Silny&Salamon dostarcza maszyny, które zautomatyzują pakowanie w nowopowstałej fabryce Turck Automation Technology Sp. z o.o. w Lublinie. Wszystkie linie produkcyjne tworzone są tam od podstaw, a urządzenia Autobag, dzięki łatwości integracji, idealnie się w nie wpisują. Aktualnie kończony jest montaż trzeciego, tak więc maszyny już teraz pakują komponenty elektroniczne, powstałe na uruchomionych liniach. 

Gdyńska spółka pozyskała nowego klienta, firmę Turck Automation Technology, jednego z liderów w automatyce przemysłowej, który oferuje rozwiązania do automatyzacji produkcji i procesu, takie jak m.in. czujniki, systemy fieldbus, connectivity, interfejsy HMI i systemy RFID. Nowa fabryka w Lublinie to ósmy zakład produkcyjny firmy na świecie, a pierwszy i jedyny w Europie, w którym będą wytwarzane produkty m.in. z rodziny komponentów Connectivity. Dobór lokalizacji jest wynikiem strategii, której celem jest zapewnienie elastyczności obsługi klientów w regionie.

Usprawnić produkcję i logistykę wewnątrzmagazynową

Dostarczane przez firmę Silny&Salamon maszyny pakujące usprawnią produkcję i logistykę wewnątrzmagazynową. Firma Turck Automation Technology zdecydowała się na ich wybór, przede wszystkim, ze względu na ich wydajność, stabilność i możliwość obsługi przez urządzenie gotowych worków z perforacją. Tomasz Porębski, technical manager z Turck Automation Technology oczekiwał, że nadruk na workach będzie realizowany na bieżąco, a worek, od razu po nadruku, zgrzewany. – Taki cykl pracy urządzenia, z uwagi na nasze założenia produkcyjne, jest bardzo dużym usprawnieniem. Nadruk etykiety bezpośrednio na worku ułatwia pracę i zdejmuje z operatorów dodatkową czynność. Poza tym, niewielkie gabaryty urządzeń Autobag pozwalają łatwo dopasować je do naszych linii produkcyjnych – dodaje.

Eksperci z Turck Automation Technology podkreślają również, że model Autobag 550, wyposażony w duży panel dotykowy, jest przyjazny dla użytkownika, a jego obsługa intuicyjna, więc wybór maszyn nie był trudny. Firma zdecydowała się na ich zakup już po 10 dniach, podczas których odbyły się nieodpłatne testy urządzeń w rzeczywistym środowisku pracy i dobór worków do pakowania. – Poza tym szkolenie przeprowadzone przez technika z Silny&Salamon było bardzo klarowne, dzięki czemu po rozpoczęciu użytkowania nie mieliśmy pytań odnośnie obsługi – podkreślił Tomasz Porębski. 

Dla wyłącznego dystrybutora urządzeń, obsługa jednej z najważniejszych firm w automatyce przemysłowej to ważny krok w rozwoju biznesu. – Możliwość udziału w tworzeniu nowych linii produkcyjnych w fabryce Turck Automation  Technology w Lublinie jest wyrazem zaufania i docenieniem kompetencji firmy w dostarczaniu rozwiązań, automatyzujących pakowanie. Jestem przekonany, że dzięki maszynom Autobag, światowego lidera - Automated Packaging Systems, możemy pomóc trwale zwiększyć wydajność procesów w wielu branżach – mówi Karol Szostak z firmy Silny&Salamon.

Urządzenia do pakowania w gotowe worki na rolce sprawdzą się m.in. w branży e-commerce, motoryzacyjnej, meblarskiej, przemyśle elektrotechnicznym czy farmaceutycznym. Ofertę dopełniają urządzenia do liczenia i ważenia drobnych elementów z dużą dokładnością i oryginalne, personalizowane, worki na rolce. W wirtualnym showroomie na stronie www.pakowanie.biz można zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.

Specjaliści w optymalizacji pakowania

Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce, oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach.

Rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Grupa Azoty, Carrefour, Poczta Polska czy Neuca.

Spółka znalazła się na liście Diamentów 2021 miesięcznika Forbes Polska, wśród firm wyróżniających się tempem rozwoju, z pozytywnym ratingiem wiarygodności i ryzyka współpracy, które jednocześnie mają wysoką płynność bieżącą i nie zalegają z płatnościami w ciągu ostatnich trzech lat.

Więcej informacji o firmie znajduje się na www.plomby.biz i www.pakowanie.biz oraz na profilach LinkedIn: Silny & Salamon Sp. z o.o. (profil główny) i Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane? Biuro prasowe
2025-03-18 | 12:40

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zwyżki nożycowe to jeden z kilku typów podnośników koszowych. Cechują się one bardzo kompaktową konstrukcją, dlatego sprawdzają się przy pracach, w których
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.