STILL podsumował LogiMAT 2023
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Z perspektywy STILL GmbH Międzynarodowe Targi Rozwiązań Intralogistycznych i Zarządzania Procesami LogiMAT 2023 było okazją, by przedstawić spójną strategię adresowania zróżnicowanych wyzwań biznesowych.
Podczas mających miejsce w Stuttgarcie targów LogiMAT 2023 firma STILL prezentowała produkty i rozwiązania odzwierciedlające motto i strategię „Making Intralogistics smart. Together.“ – „Czyniąc intralogistykę inteligentną. Razem.”. Obok innowacyjnych rozwiązań (w tym automatyzacyjnych) kojarzących się wprost z inteligentnymi magazynami na targach pokazano także wózki linii Classic. Udowodniają one, że o biznesowej inteligencji świadczyć może także dobór mniej złożonych, ale dostępnych szybciej i taniej pojazdów.
Kompletne scenariusze automatyzacyjne z EXV iGo systems, ACH i AXH w rolach głównych
Jednym z chętnie odwiedzanych i szeroko dyskutowanych przez gości targowych punktów stoiska STILL GmbH była strefa, w której zautomatyzowane w oparciu o technologię STILL iGo systems wózki podnośnikowe serii EXV realizowały zadania przeładunkowe we współpracy z autonomicznymi robotami mobilnymi STILL: ACH oraz AXH. – Jako STILL dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na łatwe we wdrożeniu, skalowalne rozwiązania automatyzacyjne — mówi Frank Müller, Senior Vice President STILL ds. Brand Management. – Przeprowadzone przez nas wśród klientów badania ankietowe wykazały, że w ciągu najbliższych trzech lat ponad połowa firm chciałaby zautomatyzować procesy, które dziś jeszcze realizuje się ręcznie. Automatyzacja jest więc strategicznym elementem przyszłości STILL – dodaje.
Innowacje na miarę potrzeb: linia Xcellence oraz linia Classic
Firma STILL dowodziła na swoim stoisku, że idea inteligentnej intralogistyki może być realizowana także poprzez odpowiednie dopasowanie rozwiązań do specyfiki procesów w przedsiębiorstwie klienta. Z myślą o zróżnicowanych potrzebach wyodrębniono dwie linie produktowe: Classic oraz Xcellence. W ramach linii Classic oferowane są podstawowe rozwiązania zoptymalizowane pod kątem dostępności (czasowej i ekonomicznej) oraz efektywnego wykonywania typowych zadań. Podczas LogiMAT można było po raz pierwszy obejrzeć na żywo reprezentujące tę linię elektryczne wózki widłowe z przeciwwagą serii STILL RCE. Jak skrótowo opisano pojazd w renomowanym niezależnym teście Logistics Inside / F+H, „STILL RCE 25 to solidny, podstawowy model do rutynowego użytkowania”. Linia Xcellence jest z kolei tworzona z myślą o przedsiębiorstwach, w których intensywność procesów transportowych uzasadnia dążenie do maksymalnej wydajności, a ważniejsze od minimalizowania początkowych kosztów inwestycji jest uzyskanie jak najniższego wskaźnika TCO. Należące do niej modele – takie jak choćby rodzina czołowych wózków elektrycznych RX – podlegają daleko idącej customizacji i w konkretnych zadaniach pozwalają uzyskać najlepszą na rynku wydajność. Są w efekcie droższe i trzeba dłużej czekać na ich skonfigurowanie, ale szybko przynoszą zwrot z inwestycji w firmach, w których występuje duża intensywność pracy oraz presja na tempo realizacji zadań transportowych.
Nominowane do nagrody IFOY 2023 przykłady modeli z linii „X”
Uczestnicy LogiMAT mogli obejrzeć na stoisku STILL także dwa przykłady modeli z linii Xcellence nominowanych w tym roku do nagrody IFOY. Po raz pierwszy zaprezentowano targowej publiczności serię wózków do kompletacji pionowej PXV. Należące do niej pojazdy wyróżniają się zasięgiem wzwyż sięgającym 14,5 m oraz systemami ergonomii i wsparcia operatora gwarantującymi wygodną i efektywną pracę. Drugim spośród finalistów IFOY 2023 oferowanych przez STILL i pokazanych w Stuttgarcie był wózek unoszący z dyszlem serii EXH 14-20 w nowej wersji. Rozwiązanie charakteryzuje się zmodernizowaną konstrukcją główki dyszla z wyświetlaczem zawierającym najważniejsze informacje. W każdym z dostępnych wariantów – czy to z ekranem dotykowym, czy dużymi przyciskami – zapewnia ona skuteczną kontrolę nad pojazdem i umożliwia sprawne przełączanie się pomiędzy różnymi funkcjami. – Obecność na targach branżowych to okazja do bezpośredniego spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami, skonfrontowania naszych strategicznych założeń z ich potrzebami oraz zaprezentowania im rozwiązań, z których jesteśmy szczególnie dumni – mówi Joanna Bojarojć, Dyrektorka Marketingu STILL Polska. – Dziękujemy wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko STILL na LogiMAT 2023. Mamy nadzieję, że odbyte w ich trakcie rozmowy o możliwościach usprawnień wkrótce znajdą ciąg dalszy – podsumowuje.
Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Ultrakompaktowe wózki podnośnikowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.