STILL podsumował LogiMAT 2023
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Z perspektywy STILL GmbH Międzynarodowe Targi Rozwiązań Intralogistycznych i Zarządzania Procesami LogiMAT 2023 było okazją, by przedstawić spójną strategię adresowania zróżnicowanych wyzwań biznesowych.
Podczas mających miejsce w Stuttgarcie targów LogiMAT 2023 firma STILL prezentowała produkty i rozwiązania odzwierciedlające motto i strategię „Making Intralogistics smart. Together.“ – „Czyniąc intralogistykę inteligentną. Razem.”. Obok innowacyjnych rozwiązań (w tym automatyzacyjnych) kojarzących się wprost z inteligentnymi magazynami na targach pokazano także wózki linii Classic. Udowodniają one, że o biznesowej inteligencji świadczyć może także dobór mniej złożonych, ale dostępnych szybciej i taniej pojazdów.
Kompletne scenariusze automatyzacyjne z EXV iGo systems, ACH i AXH w rolach głównych
Jednym z chętnie odwiedzanych i szeroko dyskutowanych przez gości targowych punktów stoiska STILL GmbH była strefa, w której zautomatyzowane w oparciu o technologię STILL iGo systems wózki podnośnikowe serii EXV realizowały zadania przeładunkowe we współpracy z autonomicznymi robotami mobilnymi STILL: ACH oraz AXH. – Jako STILL dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na łatwe we wdrożeniu, skalowalne rozwiązania automatyzacyjne — mówi Frank Müller, Senior Vice President STILL ds. Brand Management. – Przeprowadzone przez nas wśród klientów badania ankietowe wykazały, że w ciągu najbliższych trzech lat ponad połowa firm chciałaby zautomatyzować procesy, które dziś jeszcze realizuje się ręcznie. Automatyzacja jest więc strategicznym elementem przyszłości STILL – dodaje.
Innowacje na miarę potrzeb: linia Xcellence oraz linia Classic
Firma STILL dowodziła na swoim stoisku, że idea inteligentnej intralogistyki może być realizowana także poprzez odpowiednie dopasowanie rozwiązań do specyfiki procesów w przedsiębiorstwie klienta. Z myślą o zróżnicowanych potrzebach wyodrębniono dwie linie produktowe: Classic oraz Xcellence. W ramach linii Classic oferowane są podstawowe rozwiązania zoptymalizowane pod kątem dostępności (czasowej i ekonomicznej) oraz efektywnego wykonywania typowych zadań. Podczas LogiMAT można było po raz pierwszy obejrzeć na żywo reprezentujące tę linię elektryczne wózki widłowe z przeciwwagą serii STILL RCE. Jak skrótowo opisano pojazd w renomowanym niezależnym teście Logistics Inside / F+H, „STILL RCE 25 to solidny, podstawowy model do rutynowego użytkowania”. Linia Xcellence jest z kolei tworzona z myślą o przedsiębiorstwach, w których intensywność procesów transportowych uzasadnia dążenie do maksymalnej wydajności, a ważniejsze od minimalizowania początkowych kosztów inwestycji jest uzyskanie jak najniższego wskaźnika TCO. Należące do niej modele – takie jak choćby rodzina czołowych wózków elektrycznych RX – podlegają daleko idącej customizacji i w konkretnych zadaniach pozwalają uzyskać najlepszą na rynku wydajność. Są w efekcie droższe i trzeba dłużej czekać na ich skonfigurowanie, ale szybko przynoszą zwrot z inwestycji w firmach, w których występuje duża intensywność pracy oraz presja na tempo realizacji zadań transportowych.
Nominowane do nagrody IFOY 2023 przykłady modeli z linii „X”
Uczestnicy LogiMAT mogli obejrzeć na stoisku STILL także dwa przykłady modeli z linii Xcellence nominowanych w tym roku do nagrody IFOY. Po raz pierwszy zaprezentowano targowej publiczności serię wózków do kompletacji pionowej PXV. Należące do niej pojazdy wyróżniają się zasięgiem wzwyż sięgającym 14,5 m oraz systemami ergonomii i wsparcia operatora gwarantującymi wygodną i efektywną pracę. Drugim spośród finalistów IFOY 2023 oferowanych przez STILL i pokazanych w Stuttgarcie był wózek unoszący z dyszlem serii EXH 14-20 w nowej wersji. Rozwiązanie charakteryzuje się zmodernizowaną konstrukcją główki dyszla z wyświetlaczem zawierającym najważniejsze informacje. W każdym z dostępnych wariantów – czy to z ekranem dotykowym, czy dużymi przyciskami – zapewnia ona skuteczną kontrolę nad pojazdem i umożliwia sprawne przełączanie się pomiędzy różnymi funkcjami. – Obecność na targach branżowych to okazja do bezpośredniego spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami, skonfrontowania naszych strategicznych założeń z ich potrzebami oraz zaprezentowania im rozwiązań, z których jesteśmy szczególnie dumni – mówi Joanna Bojarojć, Dyrektorka Marketingu STILL Polska. – Dziękujemy wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko STILL na LogiMAT 2023. Mamy nadzieję, że odbyte w ich trakcie rozmowy o możliwościach usprawnień wkrótce znajdą ciąg dalszy – podsumowuje.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.