STILL podsumował LogiMAT 2023
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Z perspektywy STILL GmbH Międzynarodowe Targi Rozwiązań Intralogistycznych i Zarządzania Procesami LogiMAT 2023 było okazją, by przedstawić spójną strategię adresowania zróżnicowanych wyzwań biznesowych.
Podczas mających miejsce w Stuttgarcie targów LogiMAT 2023 firma STILL prezentowała produkty i rozwiązania odzwierciedlające motto i strategię „Making Intralogistics smart. Together.“ – „Czyniąc intralogistykę inteligentną. Razem.”. Obok innowacyjnych rozwiązań (w tym automatyzacyjnych) kojarzących się wprost z inteligentnymi magazynami na targach pokazano także wózki linii Classic. Udowodniają one, że o biznesowej inteligencji świadczyć może także dobór mniej złożonych, ale dostępnych szybciej i taniej pojazdów.
Kompletne scenariusze automatyzacyjne z EXV iGo systems, ACH i AXH w rolach głównych
Jednym z chętnie odwiedzanych i szeroko dyskutowanych przez gości targowych punktów stoiska STILL GmbH była strefa, w której zautomatyzowane w oparciu o technologię STILL iGo systems wózki podnośnikowe serii EXV realizowały zadania przeładunkowe we współpracy z autonomicznymi robotami mobilnymi STILL: ACH oraz AXH. – Jako STILL dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na łatwe we wdrożeniu, skalowalne rozwiązania automatyzacyjne — mówi Frank Müller, Senior Vice President STILL ds. Brand Management. – Przeprowadzone przez nas wśród klientów badania ankietowe wykazały, że w ciągu najbliższych trzech lat ponad połowa firm chciałaby zautomatyzować procesy, które dziś jeszcze realizuje się ręcznie. Automatyzacja jest więc strategicznym elementem przyszłości STILL – dodaje.
Innowacje na miarę potrzeb: linia Xcellence oraz linia Classic
Firma STILL dowodziła na swoim stoisku, że idea inteligentnej intralogistyki może być realizowana także poprzez odpowiednie dopasowanie rozwiązań do specyfiki procesów w przedsiębiorstwie klienta. Z myślą o zróżnicowanych potrzebach wyodrębniono dwie linie produktowe: Classic oraz Xcellence. W ramach linii Classic oferowane są podstawowe rozwiązania zoptymalizowane pod kątem dostępności (czasowej i ekonomicznej) oraz efektywnego wykonywania typowych zadań. Podczas LogiMAT można było po raz pierwszy obejrzeć na żywo reprezentujące tę linię elektryczne wózki widłowe z przeciwwagą serii STILL RCE. Jak skrótowo opisano pojazd w renomowanym niezależnym teście Logistics Inside / F+H, „STILL RCE 25 to solidny, podstawowy model do rutynowego użytkowania”. Linia Xcellence jest z kolei tworzona z myślą o przedsiębiorstwach, w których intensywność procesów transportowych uzasadnia dążenie do maksymalnej wydajności, a ważniejsze od minimalizowania początkowych kosztów inwestycji jest uzyskanie jak najniższego wskaźnika TCO. Należące do niej modele – takie jak choćby rodzina czołowych wózków elektrycznych RX – podlegają daleko idącej customizacji i w konkretnych zadaniach pozwalają uzyskać najlepszą na rynku wydajność. Są w efekcie droższe i trzeba dłużej czekać na ich skonfigurowanie, ale szybko przynoszą zwrot z inwestycji w firmach, w których występuje duża intensywność pracy oraz presja na tempo realizacji zadań transportowych.
Nominowane do nagrody IFOY 2023 przykłady modeli z linii „X”
Uczestnicy LogiMAT mogli obejrzeć na stoisku STILL także dwa przykłady modeli z linii Xcellence nominowanych w tym roku do nagrody IFOY. Po raz pierwszy zaprezentowano targowej publiczności serię wózków do kompletacji pionowej PXV. Należące do niej pojazdy wyróżniają się zasięgiem wzwyż sięgającym 14,5 m oraz systemami ergonomii i wsparcia operatora gwarantującymi wygodną i efektywną pracę. Drugim spośród finalistów IFOY 2023 oferowanych przez STILL i pokazanych w Stuttgarcie był wózek unoszący z dyszlem serii EXH 14-20 w nowej wersji. Rozwiązanie charakteryzuje się zmodernizowaną konstrukcją główki dyszla z wyświetlaczem zawierającym najważniejsze informacje. W każdym z dostępnych wariantów – czy to z ekranem dotykowym, czy dużymi przyciskami – zapewnia ona skuteczną kontrolę nad pojazdem i umożliwia sprawne przełączanie się pomiędzy różnymi funkcjami. – Obecność na targach branżowych to okazja do bezpośredniego spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami, skonfrontowania naszych strategicznych założeń z ich potrzebami oraz zaprezentowania im rozwiązań, z których jesteśmy szczególnie dumni – mówi Joanna Bojarojć, Dyrektorka Marketingu STILL Polska. – Dziękujemy wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko STILL na LogiMAT 2023. Mamy nadzieję, że odbyte w ich trakcie rozmowy o możliwościach usprawnień wkrótce znajdą ciąg dalszy – podsumowuje.
tesa przedstawia tesa® 60418
Nowe kompaktowe wózki czołowe
Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.