Komunikaty PR

STILL podsumował LogiMAT 2023

2023-08-31  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl

Z perspektywy STILL GmbH Międzynarodowe Targi Rozwiązań Intralogistycznych i Zarządzania Procesami LogiMAT 2023 było okazją, by przedstawić spójną strategię adresowania zróżnicowanych wyzwań biznesowych.

Podczas mających miejsce w Stuttgarcie targów LogiMAT 2023 firma STILL prezentowała produkty i rozwiązania odzwierciedlające motto i strategię „Making Intralogistics smart. Together.“ – „Czyniąc intralogistykę inteligentną. Razem.”. Obok innowacyjnych rozwiązań (w tym automatyzacyjnych) kojarzących się wprost z inteligentnymi magazynami na targach pokazano także wózki linii Classic. Udowodniają one, że o biznesowej inteligencji świadczyć może także dobór mniej złożonych, ale dostępnych szybciej i taniej pojazdów.

Kompletne scenariusze automatyzacyjne z EXV iGo systems, ACH i AXH w rolach głównych

Jednym z chętnie odwiedzanych i szeroko dyskutowanych przez gości targowych punktów stoiska STILL GmbH była strefa, w której zautomatyzowane w oparciu o technologię STILL iGo systems wózki podnośnikowe serii EXV realizowały zadania przeładunkowe we współpracy z autonomicznymi robotami mobilnymi STILL: ACH oraz AXH. – Jako STILL dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na łatwe we wdrożeniu, skalowalne rozwiązania automatyzacyjne — mówi Frank Müller, Senior Vice President STILL ds. Brand Management. – Przeprowadzone przez nas wśród klientów badania ankietowe wykazały, że w ciągu najbliższych trzech lat ponad połowa firm chciałaby zautomatyzować procesy, które dziś jeszcze realizuje się ręcznie. Automatyzacja jest więc strategicznym elementem przyszłości STILL – dodaje.

Innowacje na miarę potrzeb: linia Xcellence oraz linia Classic

Firma STILL dowodziła na swoim stoisku, że idea inteligentnej intralogistyki może być realizowana także poprzez odpowiednie dopasowanie rozwiązań do specyfiki procesów w przedsiębiorstwie klienta. Z myślą o zróżnicowanych potrzebach wyodrębniono dwie linie produktowe: Classic oraz Xcellence. W ramach linii Classic oferowane są podstawowe rozwiązania zoptymalizowane pod kątem dostępności (czasowej i ekonomicznej) oraz efektywnego wykonywania typowych zadań. Podczas LogiMAT można było po raz pierwszy obejrzeć na żywo reprezentujące tę linię elektryczne wózki widłowe z przeciwwagą serii STILL RCE. Jak skrótowo opisano pojazd w renomowanym niezależnym teście Logistics Inside / F+H, „STILL RCE 25 to solidny, podstawowy model do rutynowego użytkowania”. Linia Xcellence jest z kolei tworzona z myślą o przedsiębiorstwach, w których intensywność procesów transportowych uzasadnia dążenie do maksymalnej wydajności, a ważniejsze od minimalizowania początkowych kosztów inwestycji jest uzyskanie jak najniższego wskaźnika TCO. Należące do niej modele – takie jak choćby rodzina czołowych wózków elektrycznych RX – podlegają daleko idącej customizacji i w konkretnych zadaniach pozwalają uzyskać najlepszą na rynku wydajność. Są w efekcie droższe i trzeba dłużej czekać na ich skonfigurowanie, ale szybko przynoszą zwrot z inwestycji w firmach, w których występuje duża intensywność pracy oraz presja na tempo realizacji zadań transportowych.

Nominowane do nagrody IFOY 2023 przykłady modeli z linii „X”

Uczestnicy LogiMAT mogli obejrzeć na stoisku STILL także dwa przykłady modeli z linii Xcellence nominowanych w tym roku do nagrody IFOY. Po raz pierwszy zaprezentowano targowej publiczności serię wózków do kompletacji pionowej PXV. Należące do niej pojazdy wyróżniają się zasięgiem wzwyż sięgającym 14,5 m oraz systemami ergonomii i wsparcia operatora gwarantującymi wygodną i efektywną pracę. Drugim spośród finalistów IFOY 2023 oferowanych przez STILL i pokazanych w Stuttgarcie był wózek unoszący z dyszlem serii EXH 14-20 w nowej wersji. Rozwiązanie charakteryzuje się zmodernizowaną konstrukcją główki dyszla z wyświetlaczem zawierającym najważniejsze informacje. W każdym z dostępnych wariantów – czy to z ekranem dotykowym, czy dużymi przyciskami – zapewnia ona skuteczną kontrolę nad pojazdem i umożliwia sprawne przełączanie się pomiędzy różnymi funkcjami. – Obecność na targach branżowych to okazja do bezpośredniego spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami, skonfrontowania naszych strategicznych założeń z ich potrzebami oraz zaprezentowania im rozwiązań, z których jesteśmy szczególnie dumni – mówi Joanna Bojarojć, Dyrektorka Marketingu STILL Polska. – Dziękujemy wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko STILL na LogiMAT 2023. Mamy nadzieję, że odbyte w ich trakcie rozmowy o możliwościach usprawnień wkrótce znajdą ciąg dalszy – podsumowuje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie Biuro prasowe
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.